Suomen kaunein koti 2023 OFFICIAL
Keskustelua tänään alkavasta uusimmasta kaudesta.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1131)
Iisan sisustustyyli on jämähtänyt 2010-luvulle. Oli tunnettu siitä, että sisusti jokaisen asunnon samalla tyylillä. Oli runsaita verhoja, itämaista mattoa, pulleita kromivalaisimia pöydillä ja lipastossa tupsut just niin kuin hänen kodissaan. Nyt se näyttää lähinnä tunkkaiselta ja teennäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän nähdään kokovalkoisia ja live love laugh, vai miten se menee, countryhousetyyppisiä "persoonallisia" koteja.
Tähtityynyt siihen vielä päälle, olihan tämä sarkasmia, olihan.
Hah, unohdin tähtimatot ja -tyynyt. No en ainakaan itse niitä halua nähdä!!! ;D Eli taatusti huumoria ja vaikka sitä sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Iisan sisustustyyli on jämähtänyt 2010-luvulle. Oli tunnettu siitä, että sisusti jokaisen asunnon samalla tyylillä. Oli runsaita verhoja, itämaista mattoa, pulleita kromivalaisimia pöydillä ja lipastossa tupsut just niin kuin hänen kodissaan. Nyt se näyttää lähinnä tunkkaiselta ja teennäiseltä.
Mulle tuli mieleen amerikkalaisuus. Ihan samat vibat oli aikoinaan Marko Paanasesta, hän oli jopa opiskellut Amerikassa. Oiskohan Iisakin saanut sieltä vaikutetta, ja tykästynyt. Sehän on vähän luksustyyppistä.
Ainakin noissa ökyrikkaiden Kalifornian kartanoissa on tuon tyyppistä, mutta kymmenien miljoonien tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan se mikä häntä itseään miellyttää ja ainoa tyyli, jota osaa siksi tehdä.
Minusta ne vaaleansiniset verhot olivat kauniit ja sulkivat hentoon syleilyyn koko asunnon. Eihän tässä maisemia pitäsi arvioida vaan niitä koteja!! Ja olisihan he voineet siirtää verhoa hieman ja katso sitä maisemaa. Niillä on jo päätös mikä kämppä voittaa ja jos tulee vastaan hienompi niin pitää keksiä väkisin jotain negatiivista ettei tarvi antaa täysiä pisteitä. Kyllä mä ainakin viihtyisin mainiosti tuollaisella ullakolla!
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne vaaleansiniset verhot olivat kauniit ja sulkivat hentoon syleilyyn koko asunnon. Eihän tässä maisemia pitäsi arvioida vaan niitä koteja!! Ja olisihan he voineet siirtää verhoa hieman ja katso sitä maisemaa. Niillä on jo päätös mikä kämppä voittaa ja jos tulee vastaan hienompi niin pitää keksiä väkisin jotain negatiivista ettei tarvi antaa täysiä pisteitä. Kyllä mä ainakin viihtyisin mainiosti tuollaisella ullakolla!
Verhot ja niiden asettelu nyt vaan ovat oleellinen osa sitä sisustusta ja kodin kauneutta. Itsekin koin, että nuo kiinni olevat verhot tekivät tilasta vähän ahdistavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verhot ja niiden asettelu nyt vaan ovat oleellinen osa sitä sisustusta ja kodin kauneutta. Itsekin koin, että nuo kiinni olevat verhot tekivät tilasta vähän ahdistavan.
Kyllä jotkut näköjään ahdistuu vähästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut näköjään ahdistuu vähästä.
Tuo on vanha mielisairaala-alue. Ahdistaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä jakso ei ollut mun mieleen. Toivottavasti seuraavassa jaksossa on kauniita koteja, joissa silmä lepää.
Kaikki kodit ei voi olla sellaisia, joissa sinun silmä lepää.
Ja olisihan tämä ohjelma varmaan aika yksitoikkoista katsottavaa, jos joka jakso olisi täynnä juuri sinun makusi mukaisia koteja, koska epäilen, että sinullakin on vain muutama sisustus tyyli joka puree. Kaikki muunlaiset kodit olisi jätetty pois. Tylsää olisi sekin.
Ohjelma on hyvä juuri sen takia, että mukana on erilaisia koteja/sisustuksia ja aina omassa kategekoriassa, eikä niiden tarvitse aina miellyttää juuri sinua. Jotakin toista ne taas kiinnostaa.
Vaikka kaikesta ei itse aina pitäisi, voi ohjelmaa silti katsoa positiivisella mielellä.
Ei tietenkään voi, mutta minun silmä lepää monenlaisissa kodeissa ja tykkään hyvin erilaisista sisustuksista ja tyyleistä, runsaistakin kokonaisuuksista. Nuo viime viikon kodit ei kuitenkaan olleet kovin onnistuneita omassa tyylistään.
Tuntuu olevan enemmänkin juontajien muotinäytös .Omat vaatteet ylle ja huomio koteihin ,ei nirppa juontajiin .
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan enemmänkin juontajien muotinäytös .Omat vaatteet ylle ja huomio koteihin ,ei nirppa juontajiin .
Joo vaatteita vaihdetaan kyllä tiuhaan. Ja osa mekoista on kuin iltapuku ja. Vähän menee yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vaatteita vaihdetaan kyllä tiuhaan. Ja osa mekoista on kuin iltapuku ja. Vähän menee yli.
Kiva katsella heillä kauniita juttuja. Pitäisikö heillä olla samat retkut mitä katukuvassa. Suomalaiset saisivat tosiaan ylipukeutua useammin.
Yhtään säväyttävää kotia ei ole vielä tullut. Aiemmissa kausissa oli paljon enemmän sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään säväyttävää kotia ei ole vielä tullut. Aiemmissa kausissa oli paljon enemmän sellaisia.
Täysin eri mieltä. Ehkä tähtityynyt on vielä tulossa, ja voit olla tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin eri mieltä. Ehkä tähtityynyt on vielä tulossa, ja voit olla tyytyväinen.
Mikä sinusta on ollut säväyttävä?
Vierailija kirjoitti:
Ne vaaleansiniset verhot eivät sopineet tyyliin. Mieluummin jotkut neutraalimmat ja sivuun vedettävät.
Miksi joku haluaa piilottaa kauniin maiseman? Sehän on juuri eräs viehättävä elementti ja myös ilmeisesti vaikuttanut ostopäätökseen.
Kun asuu noin kauniissa ympäristössä luulisi sen haluavan myös ikkunoistaan näkyvän.Tietysti saa itse valita, mutta kun oli ohjelmaankin mennyt.
Niin siinä Iisan asunnossa oli tosiaan ne vaaleansiniset halpisverhon näköset rätit. Ne ei sopineet yhtään mihinkään muuhun. Muutenkin Iisan koti näytti sille, että oli kerännyt kämpän täyteen arvokkaita huonekaluja. Harmi vaan, että ne ei sopineet mitenkään toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vaaleansiniset verhot eivät sopineet tyyliin. Mieluummin jotkut neutraalimmat ja sivuun vedettävät.
Miksi joku haluaa piilottaa kauniin maiseman? Sehän on juuri eräs viehättävä elementti ja myös ilmeisesti vaikuttanut ostopäätökseen.
Kun asuu noin kauniissa ympäristössä luulisi sen haluavan myös ikkunoistaan näkyvän.Tietysti saa itse valita, mutta kun oli ohjelmaankin mennyt.
Niin siinä Iisan asunnossa oli tosiaan ne vaaleansiniset halpisverhon näköset rätit. Ne ei sopineet yhtään mihinkään muuhun. Muutenkin Iisan koti näytti sille, että oli kerännyt kämpän täyteen arvokkaita huonekaluja. Harmi vaan, että ne ei sopineet mitenkään toisiinsa.
Hänhän kertoi haastaneensa itsensä ja sisustaneensa kokonaan tavaroilla, jotka hänellä oli valmiiksi varastossa.
Ne verhot eivät ole niin pahat Etuoven asunnon myyntikuvissa, kun ne on vedetty sivuun. En ymmärrä ollenkaan, miksi siitä asunnosta oli tehty luola tuohon tv-ohjelmaan. Kaunis luontohan siinä ulkopuolella oliis ollut. Vanhoja lehmuksia, puisto jne
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että hän haluaa estää lämpimänsävyisen valon tulon huoneistoon, koska oli kiinnittänyt epäsuoraan valaistukseen selvästi paljon huomiota. Ja kun sävyissä oli paljon ruskeaan murrettua harmaata niin viisto auringonvalo saattaa saada näyttämään hetkittäin likaiselle ja tunkkaiselle. Luonnonvaaleat tai lämpimän sävyiset verhot edelleen taittaisivat valoa lämpimämmäksi.
Hän on varmaan tavoitellut luxus-loftin tunnelmaa, niissähän on usein heikosti luonnonvaloa.
Tähtityynyt siihen vielä päälle, olihan tämä sarkasmia, olihan.