Suomen kaunein koti 2023 OFFICIAL
Keskustelua tänään alkavasta uusimmasta kaudesta.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä toinen omistaja on?
Saivatko jonkun rahapalkinnonkin?Minkälaisen sisustusunelman sillä kymppitonnilla oikein toteuttaa, paljonko remontoi? Kovin on pientä rahaa 10000€ nykypäivänä. Tai onhan se iso raha sellaiselle, joka ei ole eläissään käsitellyt satasia suurempia summia, ostanut ikinä mitään edes tonnilla. Mutta sitten kun pitäisi jotain alkaa oikeasti tekemään, niin yksi 10 kiloa lähtee tililtä nopeammin kuin Ellun kanat pihasta.
Kymppitonnista voi mennä veroja jopa puolet. Mutta saa sillä jotain,
5 tonnilla saa varmuudella vähemmän kuin kymppitonnilla.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, että tuo koti voitti. Kovin turvallinen, harmaa ja valkoinen. Ei tosin yllätä.
Joo kylppäri ja saunatilat varsinkin oli tosi valkoisia. Ja makkarin sänky.
Ja puutarhakin oli ihan harmaa.
Olis ehdottomasti pitänyt olla värikästä krääsää ja roinaa nurkat täynnä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, ja taas homot voittivat kaunein koti-äänestyksen. Osallistuuko näihin äänestyksiin ketkään muut kuin seksuaalivähemmistöt?
Minä äänestin voittajakotia ja olen ihan hetero. Oon aika varma, että en ole ainut tätä äänestänyt, joka ei kuulu seksuaalivähemnistöön.
Sama. Olen heteronainen ja äänestin voittajakotia. Minulle se vaan oli eniten sellainen missä itse haluaisin asua noista. Sekä talo, sisustus, puutarha että alue jolla sijaitsi (Espoo).
Nätti koti mutta omaan makuun liian pliisu ja tarkkaan harkittu. Mut mieluummin tää koti ku joku moderni ja vitivalkoinen.
Oma suosikki voitti. Ihana koti!
Ihmettelen sitä että Turun sekamelska oli tuomareille ok mutta se ikivanhan talon ei. Oma suosikkini oli loft. Ehkä vähän liikaa kaikkea mutta tuollaisessa tilassa itse mieluiten asuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, että tuo koti voitti. Kovin turvallinen, harmaa ja valkoinen. Ei tosin yllätä.
Joo kylppäri ja saunatilat varsinkin oli tosi valkoisia. Ja makkarin sänky.
Ja puutarhakin oli ihan harmaa.
Olis ehdottomasti pitänyt olla värikästä krääsää ja roinaa nurkat täynnä!
Kyllä, hienosti oli piilotettu ne värit sinne ovien taakse. Yleisissä oleskelutiloissa ainut "väriläiskä" taisi olla ne viherkasvit. Ihan kivan näköinen koti, mutta tosiaan aika pliisu ja turvallinen.
Siis miten Vaasa ei ollu kärki kolmikossa? Siis heittämällä tyylikkäin!
Vierailija kirjoitti:
Siis miten Vaasa ei ollu kärki kolmikossa? Siis heittämällä tyylikkäin!
Ei edes kärkiviisikossa! Ihmettelen myös. Oli niin upean tunnelmallinen, kauniisti sisustettu ja upeasti käytetty värejä, että olisi ansainnut voittaa.
Kakkosella ei riittänyt ostoäänet voittoon asti :p
Olipa tällä voittajamiehellä hieno koti!
Vierailija kirjoitti:
Uusi kaunein koti julistetaan, vaikka se edellinen kaunein koti on yhä olemassa. Aikalailla yhtä tyhjän kanssa tämä tämmöinen.
Ai, etkö tiennyt, että se edellinen kaunein koti aina poltetaan maan tasalle kun uusi valitaan?
Onhan se vähän harmi, mutta kymppitonnilla asuu kyllä vähän aikaa airbnb:ssä.
Kaikki ohjelman kodit on kyllä erikoisia: ei kirjoja, ei taidetta, ehkä jotain sisustusjulisteita ja muuta krääsää mutta aito taide loistaa poissaolollaan.
En pääse yli siitä, että se kammottava Naantalin katakombi tuli TOISEKSI. Oikeasti?!?
Onko Tero eronnut? Kesäkuvissa oli vielä sormus, tuoreissa otoksissa ei.
Neljänneksi tullut oli minun suosikki. Pidin myös siitä tänään ekaksi esitellystä asunnosta.
Toiselle sijalle tullut talo näytti ulkoapäin pieneltä teollisuushallilta, eikä sisätilat olleet paljon ihmeellisemmät.
Jee oma suosikki voitti. Oli ainut kohde, jonka nähdessäni olin ihan myyty. Mieletön kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ohjelman kodit on kyllä erikoisia: ei kirjoja, ei taidetta, ehkä jotain sisustusjulisteita ja muuta krääsää mutta aito taide loistaa poissaolollaan.
Kenellä suomalaisella on varaa ostaa oikeaa taidetta? Nallella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanitytölle tärkeää <3
Happamia vai mitä? 😉
Koitahan nyt toipua tuosta pettymyksestäsi.
Happamat sulla on tenassasi. Tulos oli ihan odotettu eikä erityisen pettymys paitsi kakkoskodin frouvalle. :)