Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-market on 800 m päässä Prismasta ja myy kaikkea väh euron kalliimmalla - silti ovi käy koko ajan

Vierailija
19.08.2025 |

Eikä ole Helsingissä. Kiinnostavia ihmisten ostokäyttäytyminen kyllä. Onko samoja jotka valittaa että kaikki maksaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta joku mummo tulee kirjoittamaan että Prismat niin valtavia halleja että siellä menee puoli päivää aikaa eikä löydä mitään😆

Vierailija
2/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussakortti viuhuu niin että kuuluu vaan plop plop plop kun plussapallot pomppii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kohta joku mummo tulee kirjoittamaan että Prismat niin valtavia halleja että siellä menee puoli päivää aikaa eikä löydä mitään😆

Tämä. Itse pystyn viidessä minuutissa tai alle ostamaan mitä tahansa omasta Prismasta

Vierailija
4/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyvyys on minulle tärkeämpää kuin hinta.

Vierailija
5/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä on köyhien ongelmat. 

Vierailija
6/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tuota melkein kilometriä kantaa painavia kasseja kotiin.

Vierailija
7/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä on K- ja S-kaupat, ja vaikka suosisi niistä toista, joitakin tuotteita joutuu hakemaan myös siitä kaupasta mitä ei suosi, kun toisessa ei ole.

Vierailija
8/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se euro siellä toinen täällä karsii epämielyttävän väestön osan pois kaupasta.

Vierailija
9/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mieluisassa pikkukaupassa. En paljon tarvitse, olen 65-vuotias yksineläjä.

Varakas olen eli ei kiinnosta, jos jostain saa muutaman euron halvemmalla ostokset.

Eli siksi.

Vierailija
10/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismoissa tuhraantuu liian kauan aikaa, jos meinaa vain jonkun maidon ja leivän ostaa.

Vierailija
11/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei jaksa kävellä sellaisen hehtaarihallin läpi tai halua käyttää aikaa siihen.

Vierailija
12/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähi-K:sta saa paketit ja kylmiä juomia. Prismassa myydään vaan taskulämmintä kaljaa 

Vierailija
13/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussakortti viuhuu niin että kuuluu vaan plop plop plop kun plussapallot pomppii

Aika tyhjänpäiväistä ploplottelua kun vertaa äs-ryhmän boonusten jytkähtelyyn.

Vierailija
14/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt käydä cittarissa. Hinta ei ole minulle ongelma.

Vierailija
15/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ihan totta. En ole mikään mummo ja ihan hyvässä kunnossa, mutta on kyllä parempaakin tekemistä. Eikä noissa säästy myöskään rahaa, koska ne on laadittu niin että ostat vaikka mitä mitä et tullut ostamaan.

Vierailija
16/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun edesmennyt äitini valitsi k-marketin, koska ei vanhana jaksanut kävellä prismassa.

minä valitsen k-marketin, jos haluan jauhelihaa. K-market jauhaa itse, eikä hyllyt ole ikinä tyhjinä. Tai jos haluan kyssäkaalta tai tiettyä purkitettua chiliä. Näitä ei myydä meidän prismassa. Samalla ostan muutakin.

Mieheni valitsee k-marketin, jos huvittaa. Hän ei katso hintoja.

Vierailija
17/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatella, että joku ei juokse halvemman perässä. Kyllä on kummaa. Käyn välillä K-marketissa, enkä valita. On sulla pienet ongelmat. Onnea siitä!

Vierailija
18/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos ap, kun toisilla on varaa niin ei tarvitse asioida teidän persaukisten tapaan Prismassa.

Vierailija
19/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat oli tällaisia, nyt jo edesmenneitä molemmat. He eivät tunnustaneet osuuskunta-aatetta, olivat itse yrittäjiä ja kävivät vain ja ainoastaan yrittäjävetoisissa kaupoissa, joita K-kaupat ovat. Minutkin lapsesta asti rokotettiin tätä osuustoimintaa vastaan ja aikuisena oli todella korkea kynnys alkaa S-ryhmän asiakkaaksi. Vasta liki viiskymppisenä suostuin tähän ja nyt ehkä viimeiset viisi vuotta ruoka on meidän perheeseen haettu pääasiassa Prismasta. Silti tuntuu kuin kotiin menisi, kun käy satunnaisesti vaikka K-Supermarketissa.

Vierailija
20/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut Prismoja mitenkään erityisen hyviksi ruokakaupoiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän