Suomen kaunein koti 2023 OFFICIAL
Keskustelua tänään alkavasta uusimmasta kaudesta.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1131)
Uusi kaunein koti julistetaan, vaikka se edellinen kaunein koti on yhä olemassa. Aikalailla yhtä tyhjän kanssa tämä tämmöinen.
Minä tykkäsin voittajatalosta. Oli söötti.
mutta eikö siellä asunut kaksi miestä? Missähän se toinen on?
Missä toinen omistaja on?
Saivatko jonkun rahapalkinnonkin?
Vierailija kirjoitti:
Noniin, ja taas homot voittivat kaunein koti-äänestyksen. Osallistuuko näihin äänestyksiin ketkään muut kuin seksuaalivähemmistöt?
Kaunishan se heidän talonsa olikin.
Eihän se nyt mitenkään valkoinen tai edes harmaakaan ollut. Kivoja värejä sisustuksessa.
Miksi Tero Pennanen oli pikkusen tympääntyneen näköinen, kun menivät onnittelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, että tuo koti voitti. Kovin turvallinen, harmaa ja valkoinen. Ei tosin yllätä.
No kyllä kaikkea muuta kuin harmaa ja valkoinen tai etenkään turvallinen! Katsoitko edes koko ohjelmaa??
Vierailija kirjoitti:
Noniin, ja taas homot voittivat kaunein koti-äänestyksen. Osallistuuko näihin äänestyksiin ketkään muut kuin seksuaalivähemmistöt?
Naurettavaa kuvitella että vaan seksuaalivähemmistöt äänestäisi. Itse äänestin mielestäni kauneinta ja ihan hetero olen.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin voittajatalosta. Oli söötti.
mutta eikö siellä asunut kaksi miestä? Missähän se toinen on?
Ei sitä näkynyt viime kerrallakaan, kun tuota asuntoa esiteltiin. Tai näkyi se siinä etäältä kuvatussa pätkässä, missä heiluttelivat käsiään. Ehkei hän tykkää kameroista, tai on jollakin tapaa esiintymiskammoinen, ujo ja estynyt. Miehistä vain toinen kertoi kameran edessä kodistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa kuvitella että vaan seksuaalivähemmistöt äänestäisi. Itse äänestin mielestäni kauneinta ja ihan hetero olen.
Säpinää ankeeseen syysiltaan!!!!!!!
No, itse en pidä liian valkoisesta modernista. Vanhat oli tyylikkäitä ja voittaja taloa ei oltu pilattu remontilla. Ulkoa myös kotoisalta tuntuva talo.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen sisustusunelman sillä kymppitonnilla oikein toteuttaa, paljonko remontoi? Kovin on pientä rahaa 10000€ nykypäivänä. Tai onhan se iso raha sellaiselle, joka ei ole eläissään käsitellyt satasia suurempia summia, ostanut ikinä mitään edes tonnilla. Mutta sitten kun pitäisi jotain alkaa oikeasti tekemään, niin yksi 10 kiloa lähtee tililtä nopeammin kuin Ellun kanat pihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivatko jonkun rahapalkinnonkin?Minkälaisen sisustusunelman sillä kymppitonnilla oikein toteuttaa, paljonko remontoi? Kovin on pientä rahaa 10000€ nykypäivänä. Tai onhan se iso raha sellaiselle, joka ei ole eläissään käsitellyt satasia suurempia summia, ostanut ikinä mitään edes tonnilla. Mutta sitten kun pitäisi jotain alkaa oikeasti tekemään, niin yksi 10 kiloa lähtee tililtä nopeammin kuin Ellun kanat pihasta.
Kymppitonnista voi mennä veroja jopa puolet. Mutta saa sillä jotain,
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, että tuo koti voitti. Kovin turvallinen, harmaa ja valkoinen. Ei tosin yllätä.
Tuohan oli kaikkea muuta kuin harmaa ja valkoinen.
Paras voitti! Nostetaan maljat myös homoseksuaalidsuudelle ja transuille.
Vierailija kirjoitti:
Toinen ei halua olla julkisuudessa. Esiintyy yleensä puolisonsa somessa lempinimellä. Yllättävää että oli edes siinä esittelyklipissä tunnistettavasti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa ja valkoinen?? Ajatteletko sää nyt jotain toista taloa? Onhan tuolla värejä vaikka kuinka paljon. Hyvällä maulla sisustettu. Kylppäri aivan upea!
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin voittajakotia ja olen ihan hetero. Oon aika varma, että en ole ainut tätä äänestänyt, joka ei kuulu seksuaalivähemnistöön.