Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kaunein koti 2023 OFFICIAL

Vierailija
29.08.2023 |

Keskustelua tänään alkavasta uusimmasta kaudesta.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1131)

Vierailija
961/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, että tuo koti voitti. Kovin turvallinen, harmaa ja valkoinen. Ei tosin yllätä.

Vierailija
962/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kaunein koti julistetaan, vaikka se edellinen kaunein koti on yhä olemassa. Aikalailla yhtä tyhjän kanssa tämä tämmöinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin voittajatalosta. Oli söötti.

mutta eikö siellä asunut kaksi miestä? Missähän se toinen on?

Vierailija
964/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä toinen omistaja on? 

Saivatko jonkun rahapalkinnonkin?

Vierailija
965/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, ja taas homot voittivat kaunein koti-äänestyksen. Osallistuuko näihin äänestyksiin ketkään muut kuin seksuaalivähemmistöt?

Kaunishan se heidän talonsa olikin.

Vierailija
966/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt mitenkään valkoinen tai edes harmaakaan ollut. Kivoja värejä sisustuksessa.

Vierailija
967/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tero Pennanen oli pikkusen tympääntyneen näköinen, kun menivät onnittelemaan?

Vierailija
968/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää, että tuo koti voitti. Kovin turvallinen, harmaa ja valkoinen. Ei tosin yllätä.

No kyllä kaikkea muuta kuin harmaa ja valkoinen tai etenkään turvallinen! Katsoitko edes koko ohjelmaa??

Vierailija
969/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei koskaan lepakot voita?

Vierailija
970/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, ja taas homot voittivat kaunein koti-äänestyksen. Osallistuuko näihin äänestyksiin ketkään muut kuin seksuaalivähemmistöt?

Naurettavaa kuvitella että vaan seksuaalivähemmistöt äänestäisi. Itse äänestin mielestäni kauneinta ja ihan hetero olen.

Vierailija
971/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäsin voittajatalosta. Oli söötti.

mutta eikö siellä asunut kaksi miestä? Missähän se toinen on?

Ei sitä näkynyt viime kerrallakaan, kun tuota asuntoa esiteltiin. Tai näkyi se siinä etäältä kuvatussa pätkässä, missä heiluttelivat käsiään. Ehkei hän tykkää kameroista, tai on jollakin tapaa esiintymiskammoinen, ujo ja estynyt. Miehistä vain toinen kertoi kameran edessä kodistaan. 

Vierailija
972/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa kuvitella että vaan seksuaalivähemmistöt äänestäisi. Itse äänestin mielestäni kauneinta ja ihan hetero olen.

Säpinää ankeeseen syysiltaan!!!!!!!

Vierailija
973/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en pidä liian valkoisesta modernista. Vanhat oli tyylikkäitä ja voittaja taloa ei oltu pilattu remontilla. Ulkoa myös kotoisalta tuntuva talo. 

Vierailija
974/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen sisustusunelman sillä kymppitonnilla oikein toteuttaa, paljonko remontoi? Kovin on pientä rahaa 10000€ nykypäivänä. Tai onhan se iso raha sellaiselle, joka ei ole eläissään käsitellyt satasia suurempia summia, ostanut ikinä mitään edes tonnilla. Mutta sitten kun pitäisi jotain alkaa oikeasti tekemään, niin yksi 10 kiloa lähtee tililtä nopeammin kuin Ellun kanat pihasta.  

Vierailija
975/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen sisustusunelman sillä kymppitonnilla oikein toteuttaa, paljonko remontoi? Kovin on pientä rahaa 10000€ nykypäivänä. Tai onhan se iso raha sellaiselle, joka ei ole eläissään käsitellyt satasia suurempia summia, ostanut ikinä mitään edes tonnilla. Mutta sitten kun pitäisi jotain alkaa oikeasti tekemään, niin yksi 10 kiloa lähtee tililtä nopeammin kuin Ellun kanat pihasta.  

Kymppitonnista voi mennä veroja jopa puolet. Mutta saa sillä jotain,

Vierailija
976/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan oli kaikkea muuta kuin harmaa ja valkoinen. 

Vierailija
977/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras voitti! Nostetaan maljat myös homoseksuaalidsuudelle ja transuille.

Vierailija
978/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ei halua olla julkisuudessa. Esiintyy yleensä puolisonsa somessa lempinimellä. Yllättävää että oli edes siinä esittelyklipissä tunnistettavasti mukana. 

Vierailija
979/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaa ja valkoinen?? Ajatteletko sää nyt jotain toista taloa? Onhan tuolla värejä vaikka kuinka paljon. Hyvällä maulla sisustettu. Kylppäri aivan upea!

Vierailija
980/1131 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestin voittajakotia ja olen ihan hetero. Oon aika varma, että en ole ainut tätä äänestänyt, joka ei kuulu seksuaalivähemnistöön.