Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit tupaantuliaiskassin, mihin olisi laitettu kodin tarvikkeita tyyliin

Vierailija
27.08.2023 |

leivinpapereita, folioita, kahvia, kaakaaota ym. Mitä itse haluaisit sieltä löytyvän jos kassi olisi sulle?

Kommentit (525)

Vierailija
61/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä just ja just jotain hyvää suklaata ja keksejä.

Ei ainakaan pesuaineita (käytän vaan tiettyjä), ei ällöjä bamburättejä, ei teetä (juon vain tiettyjä), ei kynttilöitä, ei servettejä, ei wc-paperia (käytän vaan hylsytöntä), ei kahvia (juon vain tiettyä), ei mitään tavaraa, ei alkoholia eikä missään tapauksessa ämpäriä.

Piti vielä lisätä, että foliota en käytä eikä leivinpaperia tai esim. suodatinpusseja mahdu keittiöön ylimääräistä pakkausta.

Ahahahahah onpas sulla keittiönkaapit sitten turvoksissa "merkillisiä" tavaroita. Kö tai olkoon....

Vierailija
62/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä. Muuton jälkeen olisi ihana rentoutua ja nauttia uudesta kodista, eli tahtoisin saada jotain ihania herkkuja, mitä täälläkin on lueteltu (suklaat, viini, juustot, erikoisemmat hedelmät, suolakeksit ym) 🤤. Jos lahjan antaja olisi ystäväni, niin kutsuisin hänet jokin ilta nauttimaan niistä kanssani!

Minä taas laittaisin suklaat ja viinin kiertoon eli veisin jollekin muulle, juustot, hedelmät ja suolakeksit menisi biojätteeseen samana iltana. Sama kaikkien hillojen, mausteiden ja erilaisten kahvi/teelaatujen kanssa. Joka joulu niitä tulee ja ekana arkipäivänä vien ne roskiin.

Miksi roskiin, duunipaikan kahvihuoneeseen niin susta tykätään kun "Se AINA tuo niitä ihania juttuja"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tahtoisin jotain tämmöstä: alkoholittomia viinejä, xylitolpastilleja, pikakahveja, wc paperia, fairy, savetteja, supertummaa suklaata sokeriton, hienoja suolakeksejä , saippuaa... olen 30v :)

Savetteja??

Googlaa jos et tiedä...

Vierailija
64/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös saanut tuparikassin jossa oli vaikka mitä Fairya, makaroonia, kahvia, keksejä,leivinpaperia, näkkäriä..En muista mitä mutta sen muistan että tykkäsin kovasti koska kaikki tulivat hyötykäyttöön.

Tehtiin kerran tyyliin : pikkuisia nauloja, jeesusteippiä, sinitarraa, tavallista teippiä, hakaneuloja, ompelulankaa ja neuloja, yliviivaustussi, lyijykynä ja teroitin, muistilappuja laastareita,...kaikkea sitä pientä sälää mitä kotona ei koskaan ole.

Toimii vain sille joka muuttaa lapsuudenkodista ensimmäisen kerran omaan kotiin.

Töki nyt silimään, sanottiinko että 32vuotiaalle!

Vierailija
65/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpärillinen täysjyvämakaronia ja pari pulloa ketsuppia. Lapsiperheessä ois ihan huippu! 

Vierailija
66/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut tässä 5 vuotta, ja vielä on puoli pulloa fairyä jäljellä, joten olisi kyllä vähän ikävää hillota jotain lahja-ainetta vuosikausia. 

En tiedä onko tuparilahja ekaan kotiin muuttavalle nuorelle vain aikuiselle ystävälle, niin ei oikein voi sanoa vinkkejä kun ne olisivat niin erilaisia.

Vierailija
67/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmesieni on tuollaiseen hyvä tuote. 

Tuhoaa valitettavasti astioiden pinnat.

Vierailija
68/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös saanut tuparikassin jossa oli vaikka mitä Fairya, makaroonia, kahvia, keksejä,leivinpaperia, näkkäriä..En muista mitä mutta sen muistan että tykkäsin kovasti koska kaikki tulivat hyötykäyttöön.

Tehtiin kerran tyyliin : pikkuisia nauloja, jeesusteippiä, sinitarraa, tavallista teippiä, hakaneuloja, ompelulankaa ja neuloja, yliviivaustussi, lyijykynä ja teroitin, muistilappuja laastareita,...kaikkea sitä pientä sälää mitä kotona ei koskaan ole.

Toimii vain sille joka muuttaa lapsuudenkodista ensimmäisen kerran omaan kotiin.

Töki nyt silimään, sanottiinko että 32vuotiaalle!

Sinua ei ole taidettu pitkään aikaan tökkiä tiettyyn paikkaan olet noin kärtty. Mukavaa päivää Sinulle!

Vierailija
69/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap tuntee sen tupareihin kutsujan ja tietää, onko hänellä jo tarvittavat taloustavarat, vai onko ekaa kertaa muuttava. Myös lahjan saajan maku tavaroiden suhteen lienee tuttua.

Itse en oikastaan haluaisi mitään tavaraa, kun pyrkimys on päästä entisistäkin eroon.

Vierailija
70/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiniä, suklaata, juustoja, hedelmiä. Ei kaakaota, meillä ei ainakaan tarvita sitä mihinkään. 

Voisi siellä olla kahviakin, ja miksei jotain saippuaa tms.

Kaakaossa on runsaasti flavonoideja.

Lisään usein kahvini sekaan. Toimii myös suklaanhimoon.

Vierailija
71/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viini olisi aina hyvää. Yksi punkku ja yksi valkoinen vaikka.

Täällä on paljon viinin lipittelijöitä. Itse en veisi alkoholia kenellekään enkä itsekään toivoisi.

Miksi et veisi?

Minusta lahjat ovat juuri sellaisia jotain parempaa, mitä ei ihan joka päivä tulisi muuten ostettua, vaikka hinnan perusteella.

Mulle kertyy noita vuosikertaviinejä, kun en itse käytä.

Jos saa lahjaksi, pitäisi siis älytä tarjota pöydässä saman tien.

Vierailija
72/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos saaja on 18v juuri kotoa pois muuttanut. Jos 30v saa kaverilta tupaantuliaislahjaksi fairya ja makaronia niin kukkuu!

Meille kelpaisi. Mutta ollaakin jo 60+ ja opittu, että isonkin fairypullon pohja tulee lopulta näkyviin.

Vierailija
73/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää haluaisin veskipaperia, talouspaperia, saippuaa, shampoota, hoitoainetta, pesuaineita, säilykkeitä, roskapusseja. Nim. vähään tyytyväinen köyhä.

Vierailija
74/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä just ja just jotain hyvää suklaata ja keksejä.

Ei ainakaan pesuaineita (käytän vaan tiettyjä), ei ällöjä bamburättejä, ei teetä (juon vain tiettyjä), ei kynttilöitä, ei servettejä, ei wc-paperia (käytän vaan hylsytöntä), ei kahvia (juon vain tiettyä), ei mitään tavaraa, ei alkoholia eikä missään tapauksessa ämpäriä.

Piti vielä lisätä, että foliota en käytä eikä leivinpaperia tai esim. suodatinpusseja mahdu keittiöön ylimääräistä pakkausta.

Ahahahahah onpas sulla keittiönkaapit sitten turvoksissa "merkillisiä" tavaroita. Kö tai olkoon....

Keittiö (eli pari kaappia olohuoneen seinällä) on vaan niin pieni, ettei sinne todella mahdu mitään ylimääräistä. Kaikki on karsittu minimiin.

Vierailija
75/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tahtoisin jotain tämmöstä: alkoholittomia viinejä, xylitolpastilleja, pikakahveja, wc paperia, fairy, savetteja, supertummaa suklaata sokeriton, hienoja suolakeksejä , saippuaa... olen 30v :)

Savetteja??

Googlaa jos et tiedä...

Tiedän ja siksi ihmettelenkin, että miksi tuollaisia vietäisiin tuparilahjaksi.

Vierailija
76/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos saaja on 18v juuri kotoa pois muuttanut. Jos 30v saa kaverilta tupaantuliaislahjaksi fairya ja makaronia niin kukkuu!

Meille kelpaisi. Mutta ollaakin jo 60+ ja opittu, että isonkin fairypullon pohja tulee lopulta näkyviin.

Mulle taas ei kelpaisi, kun en käytä Fairya.

Vierailija
77/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat saajan mukaan. 90% mainituista on sellaisia että esim minulla ei olisi käyttöä; joko siksi etten käytä ko tuotetta ollenkaan (esim viini tai keksit), tai koska minulla on tietyt vakiotuotteet ja hyvin todennäköisesti tuoja valitsisi "väärää" enkä halua pelkästään kohteliaisuudesta käyttää epäsopivaa tuotetta pahimmillaan kuukausia. Siksi tällaiset kyselyt on aika turhia, kun valinnat pitää kuitenkin tehdä saajan mukaan.

Vierailija
78/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivinpaperi voi olla väärää kokoa, ja siten käyttökelvotonta.

Kun ostaa leikattavan rullan, niin ei ole tuota huolta.

Vierailija
79/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilahdun bamburäteistä, pyykkietikasta, keittiönpuhdistusspraysta (etikkapohjainen), keittiösaippuasta (dermosil paras), teestä (luomu), teeleivistä, tummasta suklaasta (70% luomu), siemennäkkäristä, itsetehdyistä hilloista ja mehuista. Noin esimerkiksi.

Vierailija
80/525 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savetteja??

Kosteuspyyhkeitä, ikivanha tuotemerkki