Jos saisit tupaantuliaiskassin, mihin olisi laitettu kodin tarvikkeita tyyliin
leivinpapereita, folioita, kahvia, kaakaaota ym. Mitä itse haluaisit sieltä löytyvän jos kassi olisi sulle?
Kommentit (525)
Jos olisi nainen niin laittaisin jonkun nätin pullon suihkugeeliä, joku kiva vartalovoide, skumppapullo, semmoinen kertakäyttöinen kasvonaamio ja suklaata.
Laadukas oliiviöljy ja hunaja luulisi kelpaavan kaikille, harvassa ne jotka ei käytä.
Sekä ilahtuisin jos saisin vaikka nätit puulastat, parempaa yrttisuolaa, siemennäkkäreitä tms keksejä ja jotain makeita luomuherkkuja, kahvisiirapin tai jotain parempaa teetä. Viherkasvi tai kukat olisi myös ihania. Pyykkietikkakin on kiva.
Kahvia, vessapaperia, talouspaeria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä on jo niin paljon tavaraa muutenkin, että mieluummin kiitos ruokaa, herkkuja tai kissanruokaa.
Alkoa emme käytä.Mistä minä tiedän mitä merkkiä teidän kissat suostuu syömään, onko Latzia, Whiskasia, Shebaa, Pirkkaa vai jotain merkkiä X, Y tai Z? Pitääkö olla hyytelöä vai raksuja?
Käytsä useinkin ventovieraitten tupareissa?
Ohis
Mulla on useitakin kissoja, koiria ja muita lemmikkejä omistavia ystäviä mutta enpä kyllä muista ikinä keskustelleeni heidän kanssaan missään asiayhteydessä siitä minkämerkkistä ruokaa heidän lemmikkinsä mahtavat suostua syömään.
No sittenhän sä tietysti kysyt, jos sellaisia meinaat ostaa 🤦🏻.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisimpia sulakkeita, sammutuspeite, itsetehtyjä patalappuja pari kappaletta.
Missä ihmeessä moisia vielä käytetään? :)
Alkaa vähän kaikkialla olla pikasulakkeet. Nuo muut toki ovat ihan tarpeellisia.
Jos tätä ketjua lukee niin ei kannata viedä mitään, vessapaperikin voi olla virhe
Vierailija kirjoitti:
Laadukas oliiviöljy ja hunaja luulisi kelpaavan kaikille, harvassa ne jotka ei käytä.
Sekä ilahtuisin jos saisin vaikka nätit puulastat, parempaa yrttisuolaa, siemennäkkäreitä tms keksejä ja jotain makeita luomuherkkuja, kahvisiirapin tai jotain parempaa teetä. Viherkasvi tai kukat olisi myös ihania. Pyykkietikkakin on kiva.
Hunajaa harvempi käyttää, ainakaan minun tutuistani.
EI NÄITÄ:
Leivin, voi eikä folioita !
Leivonta tarvikkeita ( En leivo kun jos jouuluna teen torttutaikinan itse)KANNATTAISI : Siis kysyä Häneltä, jolla on tuparit , että ei osta mitä hän ei käytä , ettei mene lahja hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä tuli yllärinä, lähipiirissäni ja töissä melkein kaikki käyttää. Koska se on terveellistä ja toiset korvaa sillä sokeria leipoessa tms. Tokihan sen mukaan yritetään lahja viedä, mikä olisi saajan makuun. Mutta ehkä joillekin ei kannata viedä mitään, jos ei mikään kelpaakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä tuli yllärinä, lähipiirissäni ja töissä melkein kaikki käyttää. Koska se on terveellistä ja toiset korvaa sillä sokeria leipoessa tms. Tokihan sen mukaan yritetään lahja viedä, mikä olisi saajan makuun. Mutta ehkä joillekin ei kannata viedä mitään, jos ei mikään kelpaakaan...
Hunaja terveellistä? Pelkkää sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullo shampanjaa toimii aina.
Pidä ihan itse vaan se pullo jos ehdit jo ostaa.
Hyvä, pidän paremmat bileet itse.
Vierailija kirjoitti:
EI NÄITÄ:
Leivin, voi eikä folioita !
Leivonta tarvikkeita ( En leivo kun jos jouuluna teen torttutaikinan itse)KANNATTAISI : Siis kysyä Häneltä, jolla on tuparit , että ei osta mitä hän ei käytä , ettei mene lahja hukkaan.
Rahaa asuntolainan maksuun, kiitos. Hauska ja yllätyksellinen lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä on jo niin paljon tavaraa muutenkin, että mieluummin kiitos ruokaa, herkkuja tai kissanruokaa.
Alkoa emme käytä.Mistä minä tiedän mitä merkkiä teidän kissat suostuu syömään, onko Latzia, Whiskasia, Shebaa, Pirkkaa vai jotain merkkiä X, Y tai Z? Pitääkö olla hyytelöä vai raksuja?
Ohis
Mulla on useitakin kissoja, koiria ja muita lemmikkejä omistavia ystäviä mutta enpä kyllä muista ikinä keskustelleeni heidän kanssaan missään asiayhteydessä siitä minkämerkkistä ruokaa heidän lemmikkinsä mahtavat suostua syömään.
Miksi ihmeessä luulet että olisin niin nolo että veisin jollekin tuparilahjaksi kissanruokaa? Kunhan kyseenalaistin sen miksi se ei ole hyvä idea ihan jo siksi että merkkejä on miljoona eikä kukaan aikuinen oikeasti ala kyselemään toiselta mitä kissanruokaa teille voi tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Miksi ihmeessä luulet että olisin niin nolo että veisin jollekin tuparilahjaksi kissanruokaa? Kunhan kyseenalaistin sen miksi se ei ole hyvä idea ihan jo siksi että merkkejä on miljoona eikä kukaan aikuinen oikeasti ala kyselemään toiselta mitä kissanruokaa teille voi tuoda.
No onhan se hyvä idea, jos lahjan saaja ottaa ennemmin kissanruokaa kuin turhaa roinaa tai herkkuja, joita ei syö. Ei siinä ole mitään noloa, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hunaja terveellistä? Pelkkää sokeria.
Tutkimuksissa on todettu, että säännöllinen hunajan syöminen pienentää sydän- ja verisuonitautien riskitekijöitä. Päivittainen hunaja-annos parantaa kolesteroli-,tulehdus-, ja verensokeriarvoja. vaikutukset perustuvat ilmeisesti sille, että hunajan sisältämät antioksidantit ehkäisevät rasvojen hapettumista.
Hunaja myös tappaa bakteereja.
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä ketjua lukee niin ei kannata viedä mitään, vessapaperikin voi olla virhe
Vessapaperi lahjana aikuiselle ihmiselle olisi todentotta virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viini olisi aina hyvää. Yksi punkku ja yksi valkoinen vaikka.
Täällä on paljon viinin lipittelijöitä. Itse en veisi alkoholia kenellekään enkä itsekään toivoisi.
Miksi et veisi?
Minusta lahjat ovat juuri sellaisia jotain parempaa, mitä ei ihan joka päivä tulisi muuten ostettua, vaikka hinnan perusteella.
Viini on yksi huonoimmista lahjoista, kertoo vain sen että kun jotain on pakosti/kohteliaisuudesta/perinteisesti annettava ja antajalla ei ole mitään käsitystä mistä toinen oikeasti pitää tai mitä tämä haluaisi niin silloin antaja ostaa nimenomaan sen viinin.
Antaja varmaan tietäisi, että minä pidän hyvistä viineistä. Parhaimpia lahjoja ovat sellaiset, jotka käytetään pois. Viinit, suklaat, kahvit ja vaikka se vessapaperi. Minun on vaikea keksiä, että tupareihini tulisi ketään, joka ei tiedä, että minä juon viinejä ja kahvia ja syön suklaata. Kuinka kaukaisia tuttuja te muut oikein kutsutte?
Mutta kuinka moni heistä tietää minkä merkkistä wc-paperia käytät tai millaista kahvia juot?
Mun kaverit tietää, että juon tummaa kahvia. Merkin kanssa en ole niin kranttu, etteikö paketillinen menisi jotain ei niin lempikahvia.
Musta olisi kiva saada jotain laadukkaita ja vähän ylellisiä tuotteita, vaikka niitä olisi sitten vähemmän. Osaan itsekin ostaa leivinpaperia, mutta en yleensä raaski ostaa kalliita ja laadukkaita asioita itselleni. Ihan esim. teetä, kahvia, saippuaa yms. mutta tosiaan laadukkaita merkkejä, ei mitään Juhla Mokkaa.
Salmiakkia ja pepsimaxia, eihän kukaan selvinpäin siivota viitsi. Kunnon tukeva sokerihumala ensin.