Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen alkoholin käyttö

Piiu
27.08.2023 |

Olen huolissani miehen lisääntyvästä alkoholin käytöstä. Viikonlopun aikana menee helposti pullo vahvaa likööriä tai viinipullo, sekä pari olutta iltaisin. Hän tykkää myös tilailla Virosta lonkeroa ja viimeksi 24pack kesti kuukauden "kun oli niin hyvä maku". Miehen suvussa on alkoholismia ja siksi olen huolissani. Mies suuttuu erittäin paljon, jos otan alkoholin käytön puheeksi. Mistä apuja minulle ja ukolle vai onko edes syytä huoleen? Kyseessä 30-40 v työssäkäyvä mies ja työnsä plus muut velvoitteet hoitaa hyvin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24 pack/ kk ei ole vielä paljon, mutta silmään pisti tuo suuttuminen huomauttamisesta. Se on aina varoittava merkki.

Kai sitä nyt hermo menee, kun akka lässyttää koko ajan tuollaisesta säälittävästä pikku tissuttelusta.

Vierailija
22/26 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli joi ihan keskikaljalla aivonsa veteläksi kolmekymppisenä.

Töiden jälkeen vähintään 12 pulloa tai tölkkiä nopeeseen tahtiin tyhjään vatsaan.

Ilmeisesti se ettei syönyt mitään ja eli olutdieetillä raskasta työtä tehden aiheutti dementian.

Aluksi menetti sanoja ja ei muistanut läheisten nimiä ja lopuksi erakoitui ja joi.

Lääkäri mainitsi että b-vitamiinin puutostila ja syömättömyys lisäsi dementoitumista rajusti. Häneltä meni työkyky 34v. Sairaalahoidossa nelikymppisenä ja löytyi lopulta kuolleena kotoaan 47v.

Ihan keskikaljalla veti itsensä pois päiviltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että tekosyynä "ahdistus" juomiseen :D alkoholisti ennemmin tai myöhemmin. Onse jännä kun ei voi elämästä koittaa selviytyä ilman että lähtee alkon kanssa lantraa.

Vierailija
24/26 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että tekosyynä "ahdistus" juomiseen :D alkoholisti ennemmin tai myöhemmin. Onse jännä kun ei voi elämästä koittaa selviytyä ilman että lähtee alkon kanssa lantraa.

Sul on jotenkin outo tyyli suhtautua asioihin. > Ilkkuminen.

Ahdistukseen voi etsiä muitakin apuja kuin alkoholi.

Vierailija
25/26 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttimies heräsi taas kolostaan heti kun tuli normaalien ihmisten nautintoaineesta, alkoholista puhe, uhkailemaan alkoholin nauttijoita ja koko kansaa helvetin tulella ja itkulla ja hammasten kirsityksellä ynnä kaikilla Egyptin vitsauksilla.

Ja koko keskustelu meni pilalle, jos se oli totta edes alunalkenkaan.

Ja pian Yrttimies alkaa mainostaa ja propagoida kuinka terveellistä se hänen oma nautintoaineensa, kannabis on, ja kuinka kaikkien pitäisi alkaa sitä pöllytellä.

No, huono maku ja tyhmyys ovat ihan YK-tasoisia perusihmisoikeuksia, ja ne kuuluvat hänellekin.

Nauttikaa te terveet ihmiset kuitenkin alkoholia asiallisesti, krapularajan alapuolella.

Vierailija
26/26 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa juoda olutta ja olla huppelissa! Kukin kuolee aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi