Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauppoja, ravintoloita tai muita yrityksiä boikotoitte?

Vierailija
27.08.2023 |

Kertokaa, mitä kauppoja, ravintoloita tai muita yrityksiä boikotoitte, miksi boikotoitte juuri sitä yritystä/niitä yrityksiä ja mistä saakka olette boikotoineet.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mikä liittyy Israeliin

Vierailija
122/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kärkkäistä - tykkään.

Niin moni muukin ilmeisesti käyttää/tykkää, kun tulos on hyvä.

Heh

https://www.finder.fi/Tavaratalo/K%C3%A4rkk%C3%A4inen/Ylivieska/yhteyst…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espresso House!! Tarviiko edes perustella.

Vierailija
124/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäinen 

Vierailija
125/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissen 

Vierailija
126/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän kärkkäistä - tykkään.

Niin moni muukin ilmeisesti käyttää/tykkää, kun tulos on hyvä.

Heh

https://www.finder.fi/Tavaratalo/K%C3%A4rkk%C3%A4inen/Ylivieska/yhteyst…

Jep, kunnes häviät sinne rahaa yli 50 euroa, kun toimittavat väärän halvemman tuotteen, jota ei voi ohjeiden mukaisesti palauttaa, kun toimittavat sen ilman pakkausta. 

Vierailija
127/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Kärkkäiseltä monta kertaa, eikä ole ollut mitään ongelmia. Erittäin laaja valikoima tuotteita, hyvät hinnat ja todella nopea toimitus.

Vierailija
128/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jossa asun ei ole ravintolaa ,sen sijaan Naapuri kunta muutti huoltoaseman Seoksi, joka oli TB myös toinenkin lähikunnan Huoltoasema Shell muuttui Seoksi.

Ja lähikaupungissa TB ja Kotipizza loppui toimimasta ennen Covid19 kannattomuuden vuoksi , myös R- kioski loppui sitten Covid19 vuoksi myös Hyvä Kahvila konditoria,

Eli näitä boikotointia on täällä päin harrastanut Yrittäjät ihan itse muuttamalla yrityksen nimeä tai lopettamalla kokonaan moisen yrityksen.

Paitsi Se kahvila - kondurotria ei ois tarvinnut lopettaa mutta jos ei kannata ei sitten .

On kaupunkeja autoitunut etenkin eräs pieni kaupunki on autioitunut niin paljon on yrityksiä lopettanut toimintansa ikävä , että kivijalka yrityksiä menee nurin.

Vaikka ne kuuluisi tiettyyn ketjuun.

Vierailija
129/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nohoa ja Resteliä. Pilaavat kaiken mihin koskevat.

Ravintola-alan suuryrityksiä. Ostavat itselleen hyvät nimekkäät ravintolat, yksi toisensa perään. Laatu romahtaa ja katteita revitään. Kohta meillä on kaikki raflat kuin S- ja K-ryhmät, 2 isoa taistelee ja kuluttaja kantaa näille rahantekokoneille rahaa.

Vierailija
130/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungle juice bar. Jokainen joka tuon lafkan tuotteita ostaa on empatiakyvytön paskiainen.

Vierailija
131/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoman saastakonsernia.

Vierailija
132/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt taksit, Finnair, julkiset terveyspalvelut ja kaikki S-ryhmän kaupat.

Vierailija
133/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäinen, S-mafia ja Nohopartners.

Vierailija
134/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistömaailma. Toinen osapuoli perui sopimuksen ja olisin ollut oikeutettu korvauksiin sen vuoksi. Paha vaan kun se toinen osapuoli olikin välittäjän jotain "hyvä veli" -verkostoa ja välittäjä hoiteli homman niin etten saanut senttiäkään korvauksia. Olin silloin nuori enkä tiennyt tarpeeksi asioista, jotta olisin osannut vaatia oikeuksiani. No, vastineeksi olen kohta 20 vuoden ajan varoitellut kaikkia ko. firmasta ja kehoittanut olemaan tarkka asioiden kanssa.

Vierailija
135/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkaria. Suoltaa ukrainapropaganda uutispaskaa, ja tositeevee paskaa.

Vierailija
136/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää vähän tätä Jungle Juice Baria.

Boikotoitteko siksi että omistaja on kokoomuslainen, ja boikotoitte konoomuspolitiikkaa (ymmärrän hyvin!), vai onko se Fagerström tehnyt jotain erityistä ?

"Jungle Juice Barin perustaja, Diili-ohjelmasta tuttu Noora Fagerström pitää itseään esimerkkinä siitä, että menestyminen on asenteesta kiinni. Hänestä on ymmärrettävää, että menoleikkaukset osuvat pienempituloisiin." https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4f89de24-a15e-4b1c-afac-ab275c24e…

Fagerstömin mies mennyt myös nyt toivomaan kuolemaa Fagerströmin kannanottoa kommentoineelle vaikuttajalle. Yksi lisäsyy boikotille.

Vierailija
137/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa, miten huonosti Instrumentarium kohteli työntekijöitään? Minä muistan! LähiTapiolassa on myös työpaikkakiusattu ahkerasti. Ei mun rahoja myöskään sinne.

Vierailija
138/152 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni

Hinnat kassalla eri kuin mainoksissa. Ei aina mutta liian usein noin.

Vierailija
139/152 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki s ryhmän korruptio kaupat

Vierailija
140/152 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlayson on boikotissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän