Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauppoja, ravintoloita tai muita yrityksiä boikotoitte?

Vierailija
27.08.2023 |

Kertokaa, mitä kauppoja, ravintoloita tai muita yrityksiä boikotoitte, miksi boikotoitte juuri sitä yritystä/niitä yrityksiä ja mistä saakka olette boikotoineet.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu on boikotissa.

Vierailija
62/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäinen... Persut saa sieltä ilmaista folioon ja hopeavettä.. 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskon kauppoja.

Hinnan vuoksi en käy enää lainkaan.

Hinnan vuoksi ostan Keskon kaupoista vain tarjouksista, jos tiedän ettei muualta saa halvemmalla. Normihintaisia tuotteita en enää osta. 

Vierailija
64/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Power.

Nuori miesmyyjä haukkui suunnilleen tyhmäksi, kun en halunnut hänen lisämyyntinä tyrkyttämäänsä sähkösopimusta. Tämä firma meni vielä kaiken lisäks konkurssiin viime talvena, joten en tainnut olla alkuunkaan tyhmä.

Sama! Boikotoin Poweria. Jääkaapissa oli kolhu ja se reklamointi oli niin vaikeaa ja asiakasta pidettiin tyhmänä. Itselle aiheutui paljon ylimääräisiä kuluja asiasta, mutta eniten mielipahaa ja ylimääräistä aikaa

Vierailija
65/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläinen, koska irtisanoivat Aku Kopakkalan masennuslääkkeiden kyseenalaistamisen jälkeen. https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2014060318366845

Vierailija
66/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tiedossa muuttofirmoja joita ehdottomasti varoa/boikotoida?

Vierailija
67/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää vähän tätä Jungle Juice Baria.

Boikotoitteko siksi että omistaja on kokoomuslainen, ja boikotoitte konoomuspolitiikkaa (ymmärrän hyvin!), vai onko se Fagerström tehnyt jotain erityistä ?

"Jungle Juice Barin perustaja, Diili-ohjelmasta tuttu Noora Fagerström pitää itseään esimerkkinä siitä, että menestyminen on asenteesta kiinni. Hänestä on ymmärrettävää, että menoleikkaukset osuvat pienempituloisiin." https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4f89de24-a15e-4b1c-afac-ab275c24e…

Vierailija
68/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppoja, missä ei ole käytössä itsepalvelukassat.

Vierailija
69/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ttu te ootte naurettavaa porukkaa.

Vierailija
70/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia Ivana Helsingin tuotteita myyviä kauppoja esim. Tokmanni. https://yle.fi/a/3-12383572

Vierailija
71/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nestle ja valio. Molemmat röyhkeitä k*settajia jotka ovat saaneet aikaan paljon pahaa. Olen boikotoinut n. 20 vuotta.

K-kaupat. Olen saanut vain huonoa asiakaspalvelua. Muutenkin olen pistänyt merkille, että jos jollain pikkukylällä on Sale ja K-kauppa, niin se Sale on siisti ja K-murju on ihan järkky slummi. Muutenkin se pienten K-kauppojen asiakkaiden ahdistelu on ihan helvetin ahdistavaa. Heti ollaan tekohymyn kanssa tyrkyttämässä apua. Viddu antakaa ihmisten olla kaupassa rauhassa! Tulen kysymään jos tarviin jotain. Boikotoinut olen nyt vasta 7 vuotta. Mutta loppua boikotille ei näy...

Vierailija
72/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallila. Harmi, koska näillä oli kauniita kuoseja. Ei kiinnosta tukea maanpetturi-Berneriä tai sukuaan.

Vierailija
73/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jungle Juice Bar

Change Lingerie

Mä käytän Changea, niiten rintsikat sopii mulle.

Miksi boikotoit?

https://yle.fi/a/3-11664351

Laukkujen penkomista, transasiakkaiden syrjintää ja tuhansien eurojen palkkasaatavia MOT:n juttu alusvaateketjun ongelmista sai kymmenet kertomaan uusista epäkohdista

Vierailija
74/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallila. Harmi, koska näillä oli kauniita kuoseja. Ei kiinnosta tukea maanpetturi-Berneriä tai sukuaan.

Hyvä kun nostit tän! En tiennyt.

Vierailija
75/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espresso House. Ei. Ikinä. Sieltä. Mitään.

Vuonna 2022 Ylen MOT-toimitus paljasti sunnuntaina ikäviä faktoja suositun kahvilaketju Espresso Housen kulisseista. Kahvilan entiset työntekijät kertoivat Ylelle muun muassa karuista työolosuhteistaan sekä keskuskeittiön hygieniaongelmista. https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/kammottavaa-luettavaa-yle-pa…

Vierailija
76/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shop. Vitsailivat somessa tyyliin kylpypommin lähettämisestä JK Rowlingille.

Vierailija
77/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer koska valehtelivat suklaan olevan 100% vastuullisesti tuotettua.

Vierailija
78/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transuagendaa ajavista merkeistä ainakin Maybelline ja Cerave. Olen ostanut tuotteitaan aiemmin, en osta enää. Niin ja Adidas ja Nike. Halventavat naisia ja puolustavat fetissimiehiä.

Sama.

Vierailija
79/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transuagendaa ajavista merkeistä ainakin Maybelline ja Cerave. Olen ostanut tuotteitaan aiemmin, en osta enää. Niin ja Adidas ja Nike. Halventavat naisia ja puolustavat fetissimiehiä.

Näitä merkkejähän on muitakin, esim. Nars, MAC, Charlotte Tilbury, Olaplex. Ei kiitos enää.

Vierailija
80/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos, Alibaba, Wish ja Shein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi