Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhee kun huulet kuivuu ja rohtuu - onko muillakin? Mikä auttaisi?

Vierailija
20.11.2024 |

Mä en yleensä käytä huulirasvaa, mutta nyt on pari viikkoa rohtunut huulet koko ajan. Voiko se olla tää syksy vai joku uusi ruoka vai mikäköhän... yöksi laitan bepanthenia, mutta mikä oikeasti auttaisi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasva, jossa on mehiläisvahaa. Bepanthen ei tee oikein mitään.

Vierailija
2/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Roche Posayn Cicaplast-huulirasva on ainoa, mikä minulla auttaa. Bepanthen on tehotonta lirua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hydrocortisan 2,5%:nen

Vierailija
4/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli on oikeasti paras! Yöksi kerros ja aamulla huulet sileät, kosteat , suorat ja kuin nuorena. Vaikutus pysyy koko päivän.

Vierailija
5/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pebanthem on tarkoitettu pienien haavojen ja nirhaumien hoitoon. Se sisältää vain vitamiinia ja jotain löysää rasvaa, ja vähän kannustaa ihoa kasvamaan.

Locobase repair on vähän samanlainen, mutta jänkkisempi ja sopii myös huulille.

Joskus muinoin käytin huulirasvaa satunnaisesti ja huulet rohtuivat. Ongelma korjautui kun lopetin huulirasvan käytön kokonaan.

Vierailija
6/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankostutin kotiin 

Vierailija
7/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina talvella. Vähän riippuu, mitä käytän. Nyt on joku sheavoi puikko käytössä. Toimii.

Vierailija
8/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Johaug käytti huulirohtumiin, en nyt muista nimeä.

Vierailija
9/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat Carmex tai Blistex purkkihuulirasva jokapäiväiseen käyttöön, ja ensin Blistexin valkoinen tuubi tehohoitoon

Vierailija
10/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvät huulivoiteet, jossa öljy on just sopiva, eikä rohduta. Ja vitamiinia. Pitääkin laittaa voidetta, hyvä kun muistutit.

Vierailija
11/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiheutti tietty hammastahna ei ikinä normaalisti rohdu, mutta tuon käyttämisen aikana rohtui ihan hulluna. Oli joku Pepsodentin versio. Loppui heti kun vaihdoin pois.

Vierailija
12/14 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen testannut lähes kaikki kaupan ja apteekin hyllyiltä löytyvät huulirasvat ja lisäksi kalliimpien kosmetiikkamerkkien (esim. Biotherm), mutta vain punainen Bepanthen toimii. Paras tulos tulee, jos huulia kuorii ensin. Vähän öljyä ja sokeria sekaisin, jollei halua valmista kuorinta-ainetta käyttää.

Kaikki muut rasvat jää kalvoiksi eivätkä imeydy. Vaan ei imeydy kasvojen kosteusvoiteetkaan vaan suihkutan kasvovettä ja laitan pari tippaa kevyttä öljyä. Sori ohis.

Vierailija
13/14 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Decubal lips & dry spots balm, apteekista 

Vierailija
14/14 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ACO:n sininen huulirasva apteekista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä