Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauppoja, ravintoloita tai muita yrityksiä boikotoitte?

Vierailija
27.08.2023 |

Kertokaa, mitä kauppoja, ravintoloita tai muita yrityksiä boikotoitte, miksi boikotoitte juuri sitä yritystä/niitä yrityksiä ja mistä saakka olette boikotoineet.

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ravintoloita, ei ole varaa.

Vierailija
2/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskon kauppoja.

Hinnan vuoksi en käy enää lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza

K-kaupat

Vierailija
4/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzassa en enää käy. Pizzojen koot ovat niin pienentyneet. En myöskään Hesessä tai Mäkissä. Paikallisessa kahvilassa lopetin muutama vuosi sitten käymästä. Hinnat taivaisiin, pullien koot puoleen.

Vierailija
5/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisten persujen yrityksiä tai ainakin niiden joiden tiedetään olevan sellaisia. 

Vierailija
6/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäistä ja Teboilia. Syitä ei tarvinne selittää, jokainen tietää.

Vierailija
7/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia paikkoja Suomessa, jossa ei yritetä edes puhua suomeksi. 

Vierailija
8/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-mafian kaupat, eli cittarit, k-marketit ja k-supermarketit, olen käynyt vain muutaman kerran ikäni aikana.

Teboilia boikotoinut vuodesta 2022 olisi tietenkin pitänyt jo aiemmin, mutta parempi myöhään.

Vierailija
9/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupoissa ei tule käytyä jos on vaihtoehtoja.

Vierailija
10/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonals, Shell, Kärkkäinen, Meta, TikTok, Teboill

Vierailija
11/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia, jotka millään tavalla osallistuvat aakkosvähemmistöpotaskaan. polttoaineen ostan sieltä, mistä halvimmalla saa, ja kärkkäiseltä tilaan kaiken käyttötavaran, elintarvikkeet lidlistä, piipputupakan ärrältä. isoja ketjuja en käytä ollenkaan, eikä käytä ukkokaan. 

Vierailija
12/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-mafian kaupat, eli cittarit, k-marketit ja k-supermarketit, olen käynyt vain muutaman kerran ikäni aikana.

Teboilia boikotoinut vuodesta 2022 olisi tietenkin pitänyt jo aiemmin, mutta parempi myöhään.

Mutta esim K-Supermarketit ovat itsenäisten kauppiaiden pitämiä. Jos vaikka kiva kauppias niin mikset häneltä ennemmin osta kuin S-ryhmästä?

Vierailija
13/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat K-mafialla? Oletko käsittänyt oikein K-ryhmän toiminnan?

Vierailija
14/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin kaikkea. En osta enää mitään mistään enkä köy missään enkä kuluta mitään. Tosin ei siihen olisi varaakaan kun suojaosa poistetaan. Menkööt kaikki vaan konkkaan.

Vierailija
15/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä - sen päätöksenteossa (edustajistoissa) ovat osallisina poliitkot. Se on puhdasta korruptiota ja saa poliitikot suosimaan S-ryhmää mm. kauppojen tonttipaikkojen jaossa. Ihan periaatteestakaan en suosi silloin S-ryhmää, koska tuo on täysin epä-eurooppalaista ja epädemokraattista toimintaa. Noin 20 vuotta olen boikotoinut.

Vierailija
16/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta esim K-Supermarketit ovat itsenäisten kauppiaiden pitämiä. Jos vaikka kiva kauppias niin mikset häneltä ennemmin osta kuin S-ryhmästä?

minä en osta sen takia, koska ovat riistokapitalistisia kokoomuslaisia.

Vierailija
17/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungle Juicebaarii.

Vierailija
18/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kauppiaista on kaikkea muuta kuin kivoja. Olen edellisessä työssä joutunut asioimaan liian monen kauppiaan kanssa.

Vierailija
19/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nassekärkkäistä.

Vierailija
20/152 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaisi kalliimmalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan