Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskinta, mitä on ventovieraan kanssa tapahtunut

Aka
27.08.2023 |

Onko kokemuksia satunnaisista tapaamisista
kaupassa, tankilla, kadulla?

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin töistä kotiin mustalla pikkuautollani. Pysäköin kaaran kadun varteen kerrostalon eteen jossa asun. Otin avaimet virtalukosta. Samalla aukesi apukuskin ovi ja sisään istahti nuori opiskelija. Katsoin kysyvästi häntä ja repesin nauruun. Opiskelija oli erehtynyt autosta. Nauraen lähti ulos.

Edessäni oli musta pieni auto johon opiskelija sitten loikki nauraen.

Mun sisko oli joskus kanssa istahtanut väärän auton kyytiin kavereidensa kanssa. Kuulin iskältäni tämän, kun isäni oli tullut hakemaan heitä. Mahtanut kuskilla ollut ihmettelemistä, kun teinitytöt vaan istahtaa hänen autoonsa 😂

Vierailija
42/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuorena sattui ja tapahtui.

Oltiin Istanbulussa, kaksi vaaleaa neitoa. Menimme laivalla johonkin saareen, matkalla vanhempi mies tuli puheisiin. Päivä kului aasilla ratsastaen yms. Mies kutsui meidät sukulaisiinsa syömään. Iso porukka pöydän ääressä, syötiin hyvin, juotiinkin jotain. Mies sanoi, että sukulaisilla on vieressä tyhjä talo, voisimme yöpyä siellä ja palata aamulla Istanbuliin. Näin tehtiin, saatiin vielä aamupala ja halauksia talon väeltä.

Nuorena uskalsi!

Minäkin haluaisin vanhalta turkkilaisnaiselta halauksia Istanbulissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti ja suvaitsevainen atm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuorena sattui ja tapahtui.

Oltiin Istanbulussa, kaksi vaaleaa neitoa. Menimme laivalla johonkin saareen, matkalla vanhempi mies tuli puheisiin. Päivä kului aasilla ratsastaen yms. Mies kutsui meidät sukulaisiinsa syömään. Iso porukka pöydän ääressä, syötiin hyvin, juotiinkin jotain. Mies sanoi, että sukulaisilla on vieressä tyhjä talo, voisimme yöpyä siellä ja palata aamulla Istanbuliin. Näin tehtiin, saatiin vielä aamupala ja halauksia talon väeltä.

Nuorena uskalsi!

Minäkin haluaisin vanhalta turkkilaisnaiselta halauksia Istanbulissa.

Ei toimi näin, maailma (eikä edes Suomi) ei ole tasa-arvoinen.

Vierailija
44/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Maltalla ja päädyin juomaan ventovieraassa sakissa. Ilta alkoi kivikkorannalla maltalaisten jätkien kanssa, ja viskikolien vahvistamana aloitin juttelemaan lähellä olleen venäläisporukan kanssa. Juotiin kalliorannoilla halpoja viskikolia sekä vodkaa ja appelsiinimehua, kun "yhtä drinkkiä ei voi jättää yksin". Illan myötä edettiin baarikadulle koko konkkaronkan kanssa. Ilta päättyi paikallisen jätkän huvilalle, kun ensin oltiin ahtauduttu miniauton takapenkille neljän hengen voimin. Kartanolla sukelleltiin uima-altaisiin ja ihailtiin kartanon marmorilattioita.  Kuusitoistakesäisenä. Ihme kun mitään pahaa ei tapahtunut. Siinä hetkessä ole kyllä eniten hauskaa kun mitä koko pienen elämäni olin ehtinyt silloin elää. Ja ehkä senkin jälkeen myös.

Ihanan rohkea ja erilainen voimaantumistarina!

45/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Teekupeilla kuskina, ja sinne tuli täysin vieras, noin 3-vuotias poika perheensä kanssa. Hän sitten iloisena mulle kertoi, että "Me mennään seuraavaksi Maailmanpyörään. Tuu sinäkin!" 😃

Vierailija
46/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenyön/viikonlopun nautinnot ventovieraan kanssa 

Vierailija
47/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Olin Teekupeilla kuskina, ja sinne tuli täysin vieras, noin 3-vuotias poika perheensä kanssa. Hän sitten iloisena mulle kertoi, että "Me mennään seuraavaksi Maailmanpyörään. Tuu sinäkin!" 😃

Ihana 3-vuotias! Tuollaisia meidän aikuistenkin pitäisi olla.

Vierailija
48/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2003 seisoskelin tiiviissä jonossa Helsinkiläiseen yökerhoon kun tajusin jonkun puristelevan mua housujen etumuksesta. Katon vähän alaspäin ja siinä on mua suunnilleen rintaan asti pitkä tyttö, joka kattelee mua silmiin ja hymyilee samalla aivan stnan söpösti. Tämän tulen kyllä muistamaan hautaan asti.

Vierailija
49/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui 80-luvulla punk-vuosina....teininä kavereiden kanssa päivällä kaupungilla haahuilemassa, käveltiin ja puhuttiin eikä katsottu eteemme ja törmään päin mummelia. Mummeli sulkee minut halaukseen ja sanoo "ethän mene illalla kaupungille viinaa juomaan" tai jotain sen tapaista. Naureskelin ja sanoin etten menisi. Mutta oli ihana mummo! Täytyisiköhän itse alkaa tekemään tätä nykynuorisolle?

Vierailija
50/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vento vieraalla ei ollut hauskaa mutta mulla ja tyttöystävälläni oli. Odotin tyttöystävääni saapuvaksi mun luo. Olin juuri tullut suihkusta ja pukemassa, tyttöystävälläni oli muutamia rintsikoita, pikkareita kaapissani. Ja jälleen spontaani hauskuutus mielessä. laitoin päälleni rintsikat ja pikkarit, oon siis mies. Katsoin pihalle ja näin tutun hahmon pihalla. tästä tulee hyvät naurut kun avaan oven ajattelin. Ovikello soi, avasin ja vastassa oli huoltomies, hän jäykistyi täysin kun näki mut, värisevällä äänellä hän sanoi, tulin asentamaan sen pesukoneen. Sanoin oot erehtynyt ovesta, mulla on jo kone, mies vilkaisi lappua uudestaan ja sanoi, niinpä oonkin, anteeksi. Pari minuuttia niin taas soi ovikello, tyttöystäväni repesi täysin kun näki mut. Mutta todellinen hauskuus vasta alkoi kun kerroin tarinan. Tosin en hirveästi välitä nähdä samaa huoltomiestä.

Vierailija
51/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vento vieraalla ei ollut hauskaa mutta mulla ja tyttöystävälläni oli. Odotin tyttöystävääni saapuvaksi mun luo. Olin juuri tullut suihkusta ja pukemassa, tyttöystävälläni oli muutamia rintsikoita, pikkareita kaapissani. Ja jälleen spontaani hauskuutus mielessä. laitoin päälleni rintsikat ja pikkarit, oon siis mies. Katsoin pihalle ja näin tutun hahmon pihalla. tästä tulee hyvät naurut kun avaan oven ajattelin. Ovikello soi, avasin ja vastassa oli huoltomies, hän jäykistyi täysin kun näki mut, värisevällä äänellä hän sanoi, tulin asentamaan sen pesukoneen. Sanoin oot erehtynyt ovesta, mulla on jo kone, mies vilkaisi lappua uudestaan ja sanoi, niinpä oonkin, anteeksi. Pari minuuttia niin taas soi ovikello, tyttöystäväni repesi täysin kun näki mut. Mutta todellinen hauskuus vasta alkoi kun kerroin tarinan. Tosin en hirveästi välitä nähdä samaa huoltomiestä.

Ai vitsit mua naurattaa😵💫😵💫😉

Ootko "pukeutunu" tämän jälkeen???

Vierailija
52/123 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä miestä ei naurattanut,minua ja perhettä kyllä.

Olimme käyneet kirjastolla miehen ja 12v tyttären kanssa,mies avasi auton ovet lukosta ja hyppäsin normaalisti kyytiin kun samassa tajusin että vieressä on vieras mies. Mitä hel""iä?

Tytär tuijotti tyrmistyneenä takapenkiltä ja mieheni seisoi suu auki ulkona. Vieras mies alkoi hokea "minu auto minu auto ' ja välin venäjää. Sanoin "No no!" Ja mies sanoi myös ulkoa jotain. Lopulta tyyppi loikkasi mitään sanomatta autosta hämillinen hymy kasvoilla ja kiirehti pois.

Aloimme kaikki hihittää,tilanne oli niin älytön ja lopullisesti repesimme kun pohdin ääneen "toivottavasti sen ruokaostokset eivät ole takakontissa!"

Vierailija
53/123 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja kohtaamisia, lisää!

Vierailija
54/123 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin Lontoossa Hyde Parkissa lähellä Royal Albert Hallia.

Aurinko paistoi, kello oli jotain yhdeksän aamulla. Join take away-kahvia ja kuuntelin kuulokkeista musiikkia. Oli hyvä fiilis. Ja olin siis yksin.

Minut pysäyttää joku nainen ja sanoo että tämä on tosi hassu juttu, mutta että voisinko ottaa hänen puhelimellaan videolle kun hän laulaa isälleen "hyvää syntymäpäivää". Suostuin totta kai, ja videon lopussa nainen sanoo että hyvää synttäriä isä, tämän lähelle Royal Albertia hän ei koskaan pääse laulamaan.

Kun lopetin kuvaamisen, kiitin naista siitä että hän oli laulanut juuri tuon laulun, koska sattui olemaan myös minun syntymäpäiväni :D

Sain häneltä suklaapatukan lahjaksi ihan yllättäen, ja sitten jatkoimme matkaamme molemmat eri suuntiin.

N41

Vierailija
55/123 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko paistoi, kello oli jotain yhdeksän aamulla. Join take away-kahvia ja kuuntelin kuulokkeista musiikkia. Oli hyvä fiilis. Ja olin siis yksin.

Minut pysäyttää joku nainen ja sanoo että tämä on tosi hassu juttu, mutta että voisinko ottaa hänen puhelimellaan videolle kun hän laulaa isälleen "hyvää syntymäpäivää". Suostuin totta kai, ja videon lopussa nainen sanoo että hyvää synttäriä isä, tämän lähelle Royal Albertia hän ei koskaan pääse laulamaan.

Ihana. Ulkomailla sattuu ja tapahtuu. Oltiin Kööpenhaminassa. Jätettiin rautatieasemalla liikoja tavaroita säilytykseen. Nuori kaveri tarjosi jotain polettia, häneltä jäänyt... emme ymmärtäneen tanskaa emmekä ottaneet polettia. Varmaan ihan ok, mut jotenkin kuvittelimme hänen ryöstävän meidän tavaramme...

Sori, tää tarina tuli tänne väliin, en jaksa muuttaa😉

Kun lopetin kuvaamisen, kiitin naista siitä että hän oli laulanut juuri tuon laulun, koska sattui olemaan myös minun syntymäpäiväni :D

Sain häneltä suklaapatukan lahjaksi ihan yllättäen, ja sitten jatkoimme matkaamme molemmat eri suuntiin.

N41

Vierailija
56/123 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana. Ulkomailla sattuu ja tapahtuu. Oltiin Kööpenhaminassa. Jätettiin rautatieasemalla liikoja tavaroita säilytykseen. Nuori kaveri tarjosi jotain polettia, häneltä jäänyt... emme ymmärtäneen tanskaa emmekä ottaneet polettia. Varmaan ihan ok, mut jotenkin kuvittelimme hänen ryöstävän meidän tavaramme...

Sori, tää tarina tuli tänne väliin, en jaksa muuttaa😉

N41

Siis tarinani tuolla välissä, sori

Vierailija
57/123 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa joku mummeli meinasi napata minun ostoskärryt vahingossa. Kun huikkasin että kärryt taitavat olla minun niin mummeli katseli hämmentyneenä kärryissä olevaa jäävuorisalaattia ja banaaneja ja kysyi sitten että aiotko sinäkin tehdä salaattia. Ihmettelin kysymystä niin mummeli sanoi että banaanin palat sopivat hyvin jäävuorisalaattiin ja siksi hänelläkin on näitä kahta ainesta ostoskärryssään. Kiitin tiedosta ja kokeilin banaanin palasia jäävuorisalaatin sekaan ja tosiaan hyvin sopi ja vuosia niitä oli usein yhdessä tarjolla. Aina oppii uutta kun malttaa kuunnella.

Vierailija
58/123 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirtehishumoristi kirjoitti:

Olin K-raudassa etsimässä tarvikkeita kodin remppaamiseen. Kävelin reippaasti myyjän luokse ja kysyin, että mistä heillä mahtaa löytyä köydet. Hetken päästä marssin vielä kysymään jakkaroita.

Ihnettelin kovin myyjän ilmettä. Myöhemmin tajusin...

Jos mä olisin ollut myyjänä, niin olisin kysynyt, että saako olla myös vaseliinia

?

Vierailija
59/123 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset pikkumuksut osaa olla aika valloittavia kun voivat alkaa selittää jotain ihan randomia kuin oltaisiin tunnettu aina. "Arvaa mitä mun tyrannosaurus oli kaikista vahvin eilen ja sitä ei voittanu kukaan!" Minä hymyillen: no niin, hieno homma :D "Ekkö usko! Siinä oli myös pälä pälä pälä pälä..." :DD

Vierailija
60/123 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa tuntematon mies pysäytti minut. Kehui vartaloani ja sanoi ett näkee, että urheilen, kehui ulkonäköäni. Kysyi olenko vapaa ja lähdenkö treffeille.

Olin 48 vuotias. Täällä aina saa lukea ettei 40+ vuotiaita naisia kukaan katsele sillä silmällä.

Tuo oli vain yksi esimerkki, edelleen miehet katselee ja ovat kiinnostuneita.

Etkö sä tiedä, että seksuaalinen ahdistelu on kiellettyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme