Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskuntien käytös ig ssä

Vierailija
07.01.2024 |

Miksi joka ikiseen kuvaan täytyy tägätä puoliso? Ja esim sybtymäpäivänä toisen on laitettava oma päivitys rakkaastaan jossa onnittelee vaimoaan/miestään 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista 

Vierailija
2/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen joskus itsekkin pohtinut. Mutta tämä sama ilmiö on myös fb:ssa.   Ymmärrän toki, jos välillä se puoliso tägätään julkaisuihin, mutta jokaikiseen?  En toki ole tässä mikään julkaisupoliisi, ja jokainen tekee miten tykkää,  mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että mihin tämä perustuu?     Joskus vaan tuntuu ehkä jopa hieman väkisin väännetyltä, että parikunta tekee lähes identtisen postauksen, mihin sitten tägätään se puoliso, julkaistaan lähes samaan aikaan, ja sitten vielä kumpikin käy kommentoimassa toistensa postaukseen lähes saman lauseen / emojin tms.   Ja sitten kun se ei vielä riitä, niin lähes sama postaus tehdään tunnin päästä uudestaan, kun /  jos ei ole tullut esim. tarpeeksi tykkäyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kutsutaan kulissiksi. On tutkittu, että kaikkea hehkuttavat usein ovat onnettomia. 

Vierailija
4/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nauraa?

Vierailija
5/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ärsyttävää kun yksi pariskunta toimii näin: nainen lisää kuvan heidän lapsistaan ja tägää aina miehen näihin. Sitten mies jakaa saman kuvan. Miksi se mies on pakko tägätä siihen lapsen kuvaan??

Vierailija
6/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee noista esittelyistä lähinnä FB:ssa aina vähän kiusallinen olo. Että katsokaa kuinka me ollaan niin sydänkäpysiä. Mies toi ruusuja. Mies toi karkkia ja leivoksia. Tässä on mun naisystävä vähissä vaatteissa. Ja tässä näkyy meidän molempien varpaat peiton alta. 

Kertoo ehkä epävarmuudesta. Sellaiset parit joilla menee oikeasti hyvin ei juuri koskaan tuota harrasta. Keski-ikäiset ihmiset siis kyseessä. No, jokainen tavallaan.

Vierailija
7/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nauraa?

Saa, mutta miksi?

Vierailija
8/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedän just yhdet joilla ihan p suhde ja aina näitä hehkutus juttuja

Vierailija
9/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saa kuvan etteivät kommunikoi keskenään somen ulkopuolella. 

Vierailija
10/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako nauraa?

Saa, mutta miksi?

Ihan oikeesti aikuiset ihmiset seuraa toisiaan fb, insta? 

Vierailija
11/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kutsutaan kulissiksi. On tutkittu, että kaikkea hehkuttavat usein ovat onnettomia. 

Kun vastaa itse omaan kysymykseensä saa juuri sellaisen vastauksen kuin haluaa😑

Vierailija
12/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt selvästi todistelunhalua, mutta ei se kyllä yhtään vähemmän kyseenalaista ole kytätä muiden hölmöjä touhuja ja naureskella niille keskustelupalstalla. Tällaiset ihmiset luulevat olevansa parempia ihmisiä. Todellisuudessa niitä parempia ihmisiä ovat he, jotka eivät ylipäätään vietä aikaa facebookissa halveksuen muita, jos ylipäätään siellä ovatkaan.

Vierailija
13/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä on

Vierailija
14/25 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kans yhdet joilla samaa toimintaa 

Vierailija
15/25 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yleensä naisia, joilla ei ole omaa uraa, elävät  miehen kautta. Kuka Moikka enää tänään ketään?

Vierailija
16/25 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siis muka edes tägää  enää ketään?  En tägää frendejänikään...

Vierailija
17/25 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten usein vielä niin, että se toinen puolisko ei merkkaa ikinä toista mihinkää

Vierailija
18/25 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se taitaa olla. Kaveripariskunnan suhde taitaa olla kulissi. Tämä nainen kyllä tägäilee ja laittelee kuvia yhteisistä jutuista, mutta se mies ei laita ikinä naisestaan mitään tägäyksiä tai kuvia jne. Kun seuraan molempia ja se mies on tosi komea ja aina näyttää hyvältä, niin se saa naisilta paljon tykkäyksiä ja kommentteja, niin sen avovaimo on siellä kans kommentoimassa kaikkea, että oot kuuma rakas nähdään illalla. Hän tekee selväksi kaikille naisille, että mies on varattu jne ja se on jotenkin niin paniikinomaista kaikki. Kun katselee niitä naisia ketkä kyselee kaikenlaista siellä, niin nekin on kyllä aika upeita tapauksia.

Oikeastaa toi kulissi taitaa olla yksipuolista enää.

Vierailija
19/25 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä on omituisempaa: toisella on kuvia kumppanista tilillään, mutta toisella ei ole niitä ollenkaan.

Vierailija
20/25 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kun pitää yrittää esittää niin fläshiä elämää siellä somessa vaikka oikeasti ovat ihan tavallisen tylsiä palliaisia