Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskinta, mitä on ventovieraan kanssa tapahtunut

Aka
27.08.2023 |

Onko kokemuksia satunnaisista tapaamisista
kaupassa, tankilla, kadulla?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respassa sattuu ja tapahtuu. Usein vieraskielisten kanssa. Hauskimpia kenties, kun yritän kertoa englanniksi esim japanilaisille, miltä sahti maistuu tai miten sauna toimii...

Vierailija
2/123 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen suureen ääneen kehunut asiakasta, joka onkin seisonut selän takana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpirakastuminen 1984

Vierailija
4/123 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa norjalaisen miehen kanssa. Kumpikin oli yksin reissussa ja kumpikin oli paennut viimeisille penkkiriveille istumaan tilavasti ja rauhassa. En muista kumpi aloitti keskustelun, mutta meillä vaan synkkasi.

Tilattiin viiniä, ja määränpäässä olimme jo niin kekkulissa että matkalaukut noukittuamme makasimme lentokentän pihalla nurmikolla ja nauroimme kippurassa.

Lopulta ryhdistäydyimme ja jatkoimme matkaamme omiin suuntiimme. Emme vaihtaneet puhelinnumeroita tai mitään, se oli vain sellainen kohtaaminen.

Minä olin parikymppinen ja mies kolmissakymmenissä. Nuorena kaikki oli niin hauskaa.

Vierailija
5/123 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksijonossa aamuyön tunneilla ajankuluksi höpisin takana seisovalle pariskunnalle, että taksitolpan puhelin kun seuraavan kerran soi niin mä vastaan siihen. No sit se soi ja vastasin ( en muista mitä, aikaa kulunu jo yli 15 vuotta) hetken höpistyäni tajusin, että se takana seisovan pariskunnan mies soitti siihen ja voi että me naurettiin kaikki kippurassa, että meinas mahatkin revetä.

Vierailija
6/123 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneessa norjalaisen miehen kanssa. Kumpikin oli yksin reissussa ja kumpikin oli paennut viimeisille penkkiriveille istumaan tilavasti ja rauhassa. En muista kumpi aloitti keskustelun, mutta meillä vaan synkkasi.

Tilattiin viiniä, ja määränpäässä olimme jo niin kekkulissa että matkalaukut noukittuamme makasimme lentokentän pihalla nurmikolla ja nauroimme kippurassa.

Lopulta ryhdistäydyimme ja jatkoimme matkaamme omiin suuntiimme. Emme vaihtaneet puhelinnumeroita tai mitään, se oli vain sellainen kohtaaminen.

Minä olin parikymppinen ja mies kolmissakymmenissä. Nuorena kaikki oli niin hauskaa.

Tästä sais elokuvan, vai onkohan tehty jo???

Yksi ilta Kööpenhaminassa esim nimenä

Vierailija
7/123 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä

Vierailija
8/123 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa tuntematon mies pysäytti minut. Kehui vartaloani ja sanoi ett näkee, että urheilen, kehui ulkonäköäni. Kysyi olenko vapaa ja lähdenkö treffeille.

Olin 48 vuotias. Täällä aina saa lukea ettei 40+ vuotiaita naisia kukaan katsele sillä silmällä.

Tuo oli vain yksi esimerkki, edelleen miehet katselee ja ovat kiinnostuneita.

Vierailija
9/123 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa tuntematon mies pysäytti minut. Kehui vartaloani ja sanoi ett näkee, että urheilen, kehui ulkonäköäni. Kysyi olenko vapaa ja lähdenkö treffeille.

Olin 48 vuotias. Täällä aina saa lukea ettei 40+ vuotiaita naisia kukaan katsele sillä silmällä.

Tuo oli vain yksi esimerkki, edelleen miehet katselee ja ovat kiinnostuneita.

Et sitten lähtenyt treffeille?

Vierailija
10/123 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kerran pimeällä metsätiellä kun joku huhuili edestäpäin "onko siellä joku" huhuilin takaisin että "joo minä" ja vastaukseksi "siis kuka? tunnetaanko me?" johon vastasin "en ole varma" siinä vaiheessa oltiin jo niin lähellä toisiamme että nähtiin pimeässä ja ihan ventovieraita oltiin.

Vierailija
11/123 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheessa kiireessä kaupassa temmoin ostoskärryjä ja ihmettelin kun joku mies pisti hanttiin. Voitin väännön ja kiirehdin pois ja sit huomasin ettei ne olleetkaan mun ostoskärryt... 

Vierailija
12/123 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mut sisko😲 otti asiakkaan kärryistä vaatetta ja mallaili eteensä, luuli siis että olivat myynnissä eikä jo toisen asiakkaan valitsemat...

Vierailija
13/123 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin Aleksanterinkadulla kulman takaa tulleeseen mieheen todella vauhdikkaasti. Hetken hoiputtuamme mies sanoi kippis ja jatkoi matkaa.

Vierailija
14/123 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorena sattui ja tapahtui.

Oltiin Istanbulussa, kaksi vaaleaa neitoa. Menimme laivalla johonkin saareen, matkalla vanhempi mies tuli puheisiin. Päivä kului aasilla ratsastaen yms. Mies kutsui meidät sukulaisiinsa syömään. Iso porukka pöydän ääressä, syötiin hyvin, juotiinkin jotain. Mies sanoi, että sukulaisilla on vieressä tyhjä talo, voisimme yöpyä siellä ja palata aamulla Istanbuliin. Näin tehtiin, saatiin vielä aamupala ja halauksia talon väeltä.

Nuorena uskalsi!

Vierailija
15/123 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useinkin sattunut puheisiin ventovieraiden kanssa. Tosi antoisia keskusteluja. Terkkarissa kuolemansairas nainen, Keravan juna-asemalla, tankilla, Lappeenrannan puistossa...

Vierailija
16/123 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useinkin sattunut puheisiin ventovieraiden kanssa. Tosi antoisia keskusteluja. Terkkarissa kuolemansairas nainen, Keravan juna-asemalla, tankilla, Lappeenrannan puistossa...

*** no tuo terkkarikestustelu ei ollut varsinaisesti "hauska"

Vierailija
17/123 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin Aleksanterinkadulla kulman takaa tulleeseen mieheen todella vauhdikkaasti. Hetken hoiputtuamme mies sanoi kippis ja jatkoi matkaa.

:D

Kävelin kadulla reipasta vauhtia. Edessä päin seisoi kaksi nuorta miestä juttelemassa keskenään. Täysin yllättäen minuun selin ollut kääntyi ympäri sillä seurauksella, että törmäsin häneen. MInulla leikkasi nopeasti: "Kyllä mä tiedän että mä olen niin ihana, että kaikki haluaa ottaa mut syliin".

Mies: "Tottakai! Mennäänkö naimisiin?"

Minä: "En mä tiedä just nyt, katsotaan sitten joku toinen päivä kun nyt on kiire"

Hymyilytti pitkään!

Vierailija
18/123 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt äkkiseltään tulisi mieleen... Oltiin miehen kanssa jossain Prisma tyylisessä paikassa katselemassa vaatteita yms. Näin, kun mies nosti paidan jostain kasasta. Ajatuksissani menin siihen miehen viereen ja kuiskasin "karmee paita." Ei ollut mun mies. Pyytelin sitten anteeksi ja poistuin.

Vierailija
19/123 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja...

Näitä lisää

Vierailija
20/123 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä en tunnistanut viime vuoden tangokuninfasta. Kysyi saako ottaa kahvia, huikkasin kassalle: älä veloita, on bändin porukkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä