Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko turvavyöistuimen päällisen pestä?

Vierailija
31.08.2008 |

Moikka

Meillä on tollanen ikivanha turvavyöistuin kakkosautossamme ja se on ihan _järkyttävän likainen_. Voiko sen päällisen pestä, kun en löydä siitä mitään merkintää, että kangas kestäisi sen? Muistan joskus lukeneeni, ettei turvaistuinten kankaita pitäis muuttaa tai tehdä itse mut kyl noi varmaan pesua kestää, eiks vaa? :-O

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestiin Britaxin hi-liner. Tosi varovasti. Meillä meni väri hailakaksi vaikka ihan ohjeen mukaisesti pesin. Mut kutistunu ei, eikä ollu ongelmia laittaa takasin. Onkohan niillä laadun kanssa ongelmia, kun oon muiltakin kuullut et kangas ei oo oikein kestänyt kulutusta tms. Meidän istuin on nyt n.2vuotta vanha et ei nyt ihan uusi mut ei mikään vanhakaan. Näyttää kyl aika kulahtaneelta :-/

Vierailija
2/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koneeseen heittänyt , vaan käsin pessyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Concord turvavyöistuin ja siinä on sallittu varovainen 30 asteen pesu. Mä oon käytännössä heittänyt päällisen pyykkikoneeseen hienopesuun. Ihan loistavasti on toiminut. Ei mitään ongelmia ole ollut ja istuinkin on pesun jälkeen kuin juuri kaupasta tullut!

Eiköhän se onnistu teilläkin, ellei lika ole jo ehtinyt kovasti pinttyä... liian suurta pesulämpöä ei varmaan kuitenkaan kande laittaa ettei päällinen kutistu, etenkin jos siinä ei ole mitään tietoa siitä saako sitä pestä vai ei.

Vierailija
4/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Britaxin päällinen ei kyllä pesusta tykännyt. Meni aivan kippuraiseksi eikä oikein mennyt enää paikoilleen nätisti. Kangas taitaa olla vähän huonolaatuista. Täytyy yrittää pärjätä vain pyyhkimällä puhtaaksi.

Vierailija
5/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos turvaistuin on jo todellakin vanha ja niin likainenkin, niin eikö kannattaisi ostaa vaikka uusi? Olisi turvallisempikin!

Vierailija
6/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä, että näin tämän viestiketjun. Britax oli meillä yhtenä vaihtoehtona mutta enpä tiedä oikein onko sitä järkevää ostaa, jos sen peseminen on hankalaa.

Vierailija
7/7 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liat lähti, kangas ei mennyt kippuraan ei mitään muutakaan tapahtunut.

Liekö pilalle menneet istuimet vanhoja ja huonompaa kangaslaatua?

Olipa hyvä, että näin tämän viestiketjun. Britax oli meillä yhtenä vaihtoehtona mutta enpä tiedä oikein onko sitä järkevää ostaa, jos sen peseminen on hankalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän