Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä yhtäkkiä ruvennut Kärtsän pötsi-stoorit ärsyttämään porukkaa! :) Toki hyvä vaan, jos elämässä ei ole pahempia murheita ihmisillä. Itse en loppujen lopuksi yllättyisi, vaikka sieltä oikeasti olisikin jokin pötsiin liittyvä biisi tulossa.
Itseäni ei ärsytä mutta vähän ihmetyttää, että miksi ehdoin tahdoin tämmöisellä läpällä karkoitetaan (varsinkin ulkomaalaisia) seuraajia, kun varmaan suurimmalla osalla hardcore faneistakin nämä bokserimiehen jutut meni yli hilseen. Nyt kun on tullut paljon lisää seuraajia, niin olisi hienoa saada heidät myös pysymään.
Saadakseen heidät pysymään K:n pitäisi käytännössä muuttaa itsensä ja postaustyylinsä kokonaan geneerikseksi hötöksi ja sellainenhan K ei ole. Kaikki huumorijutut on jo vähentyneet ihan minimiin siitä mitä ne oli viime vuonna eli on jo ns. muuttanut tyyliään vähemmän ärsyttäväksi ja asiallisemmaksi. Loma Jere ja sen toilailut on sitä vanhaa Kärtsää ja kyllä mä pötsijuttuja kestän pari kertaa vuodessa helposti, jos se on sellaista mitä se ite tykkää tehdä. Eniten toivoisin jotain keskitietä nykyisen hiljaisuuden ja lomamoodin välille, mutta Kärtsä tekee kuten parhaaksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä yhtäkkiä ruvennut Kärtsän pötsi-stoorit ärsyttämään porukkaa! :) Toki hyvä vaan, jos elämässä ei ole pahempia murheita ihmisillä. Itse en loppujen lopuksi yllättyisi, vaikka sieltä oikeasti olisikin jokin pötsiin liittyvä biisi tulossa.
Itseäni ei ärsytä mutta vähän ihmetyttää, että miksi ehdoin tahdoin tämmöisellä läpällä karkoitetaan (varsinkin ulkomaalaisia) seuraajia, kun varmaan suurimmalla osalla hardcore faneistakin nämä bokserimiehen jutut meni yli hilseen. Nyt kun on tullut paljon lisää seuraajia, niin olisi hienoa saada heidät myös pysymään.
Saadakseen heidät pysymään K:n pitäisi käytännössä muuttaa itsensä ja postaustyylinsä kokonaan geneerikseksi hötöksi ja sellainenhan K ei ole. Kaikki huumorijutut on jo vähentyneet ihan minimiin siitä mitä ne oli vi
Täältä uusi huutelija heittää oman mielipiteensä, että mua ei haittaisi minkäänlainen huumori jos Kärtsä olisi siinä itse pääosassa, mutta tämän täysin uuden tyypin hassuttelut ei ehkä ihan uponnut minuunkaan. Mutta toki artisti tekee aina itse päätöksen, että mitä haluaa somessaan näyttää ja ihana kun ei ole liikaa levy-yhtiön talutusnuorassa tältä osin. Toivoisin kovasti Kärtsälle ansaitsemaansa menestystä myös Suomen rajojen ulkopuolella ja välttämättä Suomen kansaan uppoavat päivitykset eivät kolahda muualla. Mutta jos K on päätöksen tehnyt, että ei halua muuttaa hahmoaan liikaa massoja miellyttääkseen, niin kunnioitettavaa on sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadakseen heidät pysymään K:n pitäisi käytännössä muuttaa itsensä ja postaustyylinsä kokonaan geneerikseksi hötöksi ja sellainenhan K ei ole. Kaikki huumorijutut on
Täältä uusi huutelija heittää oman mielipiteensä, että mua ei haittaisi minkäänlainen huumori jos Kärtsä olisi siinä itse pääosassa, mutta tämän täysin uuden tyypin hassuttelut ei ehkä ihan uponnut minuunkaan. Mutta toki artisti tekee aina itse päätöksen, että mitä haluaa somessaan näyttää ja ihana kun ei ole liikaa levy-yhtiön talutusnuorassa tältä osin. Toivoisin kovasti Kärtsälle ansaitsemaansa menestystä myös Suomen rajojen ulkopuolella ja välttämättä Suomen kansaan uppoavat päivitykset eivät kolahda muualla. Mutta jos K on päätöksen tehnyt, että ei halua muuttaa hahmoaan liikaa massoja miellyttääkseen, niin kunnioitettavaa on sekin.
En tiedä mikä tän kerran juttujen taustalla oli. Oliko uusi tyyppi sellainen, joka ei halunnut kasvojaan K:n instaan ja K ei halunnut jättää häntä kokonaan postauksiensa ulkopuolelle ja päätyivät sitten tälläiseen ratkaisuun ja repivät huumoria siitä? Ja oliko K saanut viisujen jälkeen jälleen jotain dm vyöryä liian suuresta mahastaan ja ylipainostaan ja päätti sitten näpäyttää ja tunkea sitä pötsiä kunnolla kaikkien kurkusta alas lomallaan? :D Olihan siellä joukossa sitä ns. perus lomahuumoria myös tanssivideoiden muodossa eli ei se pelkkää pötsiä ollut.
Yks Kärtsän ja Härtsän loma-tiktok jo yli miljoona katselukertaa. :D
En tiedä mitä ulkkisfanit mietti pötsipostauksista mutta en näkis niitä (vain) ns. suomalaisiin uppoavana huumorina. Jokin se vain Kärtsän inspiroi niitä suoltamaan. Olisko se tarvinnut vaan viisujen jälkeisen irtioton jonka päätti dokumentoida noin? Sehän laitto eye of the tiger biisiä stooriin heti viisujen jälkeen ja survivor tekstin. Veikkaan että koko viisuhässäkkä känselöinteineen ja Joostin tapaus yms otti koville.
Vierailija kirjoitti:
Yks Kärtsän ja Härtsän loma-tiktok jo yli miljoona katselukertaa. :D
En tiedä mitä ulkkisfanit mietti pötsipostauksista mutta en näkis niitä (vain) ns. suomalaisiin uppoavana huumorina. Jokin se vain Kärtsän inspiroi niitä suoltamaan. Olisko se tarvinnut vaan viisujen jälkeisen irtioton jonka päätti dokumentoida noin? Sehän laitto eye of the tiger biisiä stooriin heti viisujen jälkeen ja survivor tekstin. Veikkaan että koko viisuhässäkkä känselöinteineen ja Joostin tapaus yms otti koville.
Varmasti ottikin ja siksi en voi kuin ihailla K:n paineensietokykyä. Sellaisessa myllytyksessä esiintyi upeasti suorassa lähetyksessä livenä, jota katsoo miljoonia ihmisiä, ja seuraavana päivänä vielä keikalla valtavalle ihmismassalle. Eikä ulospäin näkynyt vitutuksesta, ahdistuksesta tai stressistä jälkeäkään.
Mielestäni se hangover-elokuvaan pohjautuva kuva H:n ig:ssä on nerokas! Pötsiä nyt oli annettu raa'alla kädellä, mutta oli siellä väleissä ihan hyvääkin materiaalia xD ja sitten tietenkin ne traffic-promot! Katsotaan jos tänään tulisi jotain K:n suunnalta.
Joostkin näytti olevan iloisella tuulella siellä festarikeikallaan, että hyvin hänkin tuntuu hanskaavan paineet!
Eli "maaperä" Trafficin julkaisulle ainakin on aivan hyvä, molemmat Kärtsä ja Joost on hyvissä voimissa, tai ainakin ulospäin näyttävät siltä. Joost oli esittäny 7 uutta biisiään siellä keikalla, eli ei ainakaan vaikuta mitenkään jarruttelevan biisien suhteen. Ja niinhän se Kärtsäkin on tuutannu Bölessa (ja Bölen jatkoilla) liudan uusia.
Ei taida tulla Traffic tälläkään viikolla vielä, kun K ei ole antanut päivämäärää vielä ja Joostikin lähtee viikonlopuksi Kanadaan... ehkä ens viikolla? Mutta silloin kuvioita saattaa sotkea Joostin oikeudenkäynti kesäkuun alussa...
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tulla Traffic tälläkään viikolla vielä, kun K ei ole antanut päivämäärää vielä ja Joostikin lähtee viikonlopuksi Kanadaan... ehkä ens viikolla? Mutta silloin kuvioita saattaa sotkea Joostin oikeudenkäynti kesäkuun alussa...
Miksi Joostin reissu vaikuttaisi Trafficin julkaisuun?
Mä mietin että josko odottavat oikeudenkäyntiä ja vasta sitten julkaisevat, kun se on vähän sellanen asia jonka lopputulemaa on vaikea ennustaa, miten se vaikuttaa ihmisiin, miten fandom reagoi jne? Silloin saattaa nimittäin olla taas Joost uutisissa ja tapetilla, joten sen momentumin vois hyödyntää Trafficilla?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tällä viikolla tulee Suomen keikkakalenterin julkistus ja sen promoaminen, ja sit Trafficin kanssa samoihin aikoihin ulkomaan kiertueen julkistus. Vois olla luontevaa noin, ja vois siivittää ulkomaan kiertueen lipunmyyntiä kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joostin reissu vaikuttaisi Trafficin julkaisuun?
Jos ne haluaa tehdä jotain somekontsaa/yhteislivejä ym niin se on helpompaa jos ei olla vastakkaisilla aikavyöhykkeillä. Varmaan tämmöiset jutut mietitään artistien kesken etukäteen, toi Joostin Kanadankeikka on kumminkin ollut tiedossa paljon Traffickia pidempään, niin ihan luonnollisesti ne on voineet aikatauluja suunnitellessa katsoa että ei just sinä viikonloppuna julkaista. Ja kyl se nyt siltä vaikuttaa ettei julkaista.
Ihanat stoorit! Nyt ei oo pötsiä enää vaan Karvisen promoa! :D
Vierailija kirjoitti:
Ihanat stoorit! Nyt ei oo pötsiä enää vaan Karvisen promoa! :D
Siis oikeesti K on luotu ääninäyttelijäksi. Osaa ihan selvästi hakea myös roolia ja tunnetta ja tilannetta . Luontainen lahjakkuus.
Jarkko Aholan ja Behmin kesäkeikat julkaistiin tänään... Odottelu jatkuu.
Ihanaa miten söpö se lintu on! Aattelin onkohan se "terapialintu" joku ihmeen eläintarhan strutsi tai pahansuopa papukaija, mutta se onkin tuommoinen pikku sinitiainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa miten söpö se lintu on! Aattelin onkohan se "terapialintu" joku ihmeen eläintarhan strutsi tai pahansuopa papukaija, mutta se onkin tuommoinen pikku sinitiainen. :)
Mä oon yrittäny löytää jotain kuvausta tuosta hahmosta, mutta en oo onnistunut.
Kärtsän youtube-kanavalla tänään 90K tilaajan raja rikki. Sinänsä jännä, kun eihän sinne ees oo tullu mitään uutta Kot Kotin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yrittäny löytää jotain kuvausta tuosta hahmosta, mutta en oo onnistunut.
Se on ymmärtääkseni tosi pieni sivuhahmo, on kai vaan muutaman virkkeen verran mukana. Kärpyllä ei varmaan ois ollut aikaakaan minkään sen suurempaan kuvioon tässä välissä.