Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on tylsää

Vierailija
28.08.2026 |

Samaa harmaata arkea. Onko edes väliä onko. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. 

Vierailija
2/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöstä auto ja pakene poliisia naapurikaupunkiin. Kidnappaa joku tenava. Ei ole enää tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valittaa tylsyyttään, minä olen koko elämäni tehnyt töitä, jotta voisin ottaa tylsän arjen omakseni. Se on turvallisuutta, rauhaa, lepoa. Värejä saa taiteesta, kirjoista, syksystä, käsitöistä, liikkumisesta, luonnosta... En halua enää mitään, mikä saa sydämen laukkaamaan kauhusta.

Vierailija
4/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. 

Ei sinne niin vain mennä. Ap

Vierailija
5/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryöstä auto ja pakene poliisia naapurikaupunkiin. Kidnappaa joku tenava. Ei ole enää tylsää.

En ole rikollinen enkä psykopaatti. Ap

Vierailija
6/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. 

Koita hakea, voit yllättyä. 

Vierailija
7/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyydestä kannattaa ottaa kaikki irti. Tylsyys on luksusta.

Vierailija
8/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole rikollinen enkä psykopaatti. Ap

Nosta kaikki rahat käteisenä tililtä ja kierrä kaupungin kaikki baarit läpi.

Vierailija
9/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut valittaa tylsyyttään, minä olen koko elämäni tehnyt töitä, jotta voisin ottaa tylsän arjen omakseni. Se on turvallisuutta, rauhaa, lepoa. Värejä saa taiteesta, kirjoista, syksystä, käsitöistä, liikkumisesta, luonnosta... En halua enää mitään, mikä saa sydämen laukkaamaan kauhusta.

No en kauhuakaan halua. Olisi kiva että edes jokin kiinnostaisi. Ehkä olen vain masentunut. Ap

Vierailija
10/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. 

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/8d46b9fc-7366-499d-8aee-7665e26a6c…

Vierailija
11/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. 

Noin sata hakemusta lähetetty. Ap

Vierailija
12/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kauhuakaan halua. Olisi kiva että edes jokin kiinnostaisi. Ehkä olen vain masentunut. Ap

Se voi toki olla, jos ei mikään kiinnosta. Etenkin, jos tämä on muutos aiempaan. Onko sulla minkäänlaista ajatusta, mikä EI olisi sulle tylsää elämää?

Vierailija
13/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardit ihmiset uhraisivat mitä tahansa tylsän elämän eteen.

Vierailija
14/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa , tylsää ja mikään ei enää kiinnosta eikä mistään enää tule iloa . Mikään ei merkitse mitään .

Vierailija
15/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi toki olla, jos ei mikään kiinnosta. Etenkin, jos tämä on muutos aiempaan. Onko sulla minkäänlaista ajatusta, mikä EI olisi sulle tylsää elämää?

Asiat jotka on epätodennäköisiä kuten jonkinalinen mielekäs työ, kavereita ja kiva parisuhde. Ap

Vierailija
16/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljardit ihmiset uhraisivat mitä tahansa tylsän elämän eteen.

On se vähän eri asia, jos ihminen voi kokea iloa tavallisista arjen asioista kuin että mikään ei tunnu miltään. Se harmaus ja mitäänsanomattomuus on ikävä tunne.

Vierailija
17/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen harmaaseen pitää sitten itse keksiä värejä. Nytkin on venetsialaiset tänä viikonloppuna. Mitä olet tehnyt sen eteen, että sinullakin olisi juhlan tuntua? Ei tarvitse omistaa mökkiä tai venettä, kesän päättymistä juhlivat kyllä muutkin kuin sellaiset. Terassin tai parvekkeenkin voi koristella venetsialaislyhdyin tai haluamallaan tavalla ja tehdä hyvää kesänpäätösruokaa jne. Ei se harma itsekseen iloksi yleensä muutu, ellei mitään itse yritä asialle.

Vierailija
18/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiat jotka on epätodennäköisiä kuten jonkinalinen mielekäs työ, kavereita ja kiva parisuhde. Ap

Joku kaveri tai muu suhde on yleensä etsinnän tulos. Tai sen tulos, että on ylipäänsä lähtenyt ihmisten ilmoille. Jos elämän harmaus liittyy siihen, että on yksin, niin siihen ei kauheasti mitään pikaratkaisuja ole. Lähinnä voi tuntemattomien kanssa ruveta rupattelemaan.

Vierailija
19/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa , tylsää ja mikään ei enää kiinnosta eikä mistään enää tule iloa . Mikään ei merkitse mitään .

Kokeile jotain ihan uutta, mitä et ole koskaan edes ehkä harkinnut. Täysin erilaista vaatetyyliä, täysin uudenlaista harrastusta tai jotain muuta itsellesi uutta ja erikoista ja vierasta.

Vierailija
20/26 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on raskasta, kun asiat, joita kaipaa, tuntuvat epätodennäköisiltä... Vähän samassa veneessä pitkän sairastamisen jälkeen. En usko, että kukaan haluaa mua palkata tällä taustalla, vaikka kuntoon tulisinkin. Tai että kukaan rakastuisi moniongelmaiseen ja haluaisi sairauden runtelemaa kroppaa. Toisaalta mulla on tässä ollut aikaa käsitellä traumani perinpohjin ja tunnistaa, kuka oikein edes olen kaiken lapsuudessa alkaneen pelon, selviytymisen, toisten painostuksen ja vaatimusten alla. Mulle sitä harmaata "en halua elää" elämää on ollut se, mitä muut ovat yrittäneet "elämänä" tarjoilla... Yritän nyt vain ottaa askel kerrallaan, saada itseni parempaan (tuskin täydelliseen) kuntoon ja kulkea kohti sitä, mikä minusta tuntuu oikealta... Paljon hitaampi ja hiljaisempi elämä kuin se, mitä ulkopuolelta tuputetaan. Onpahan jotain tekemistä, vaikkei perinteiseen elämään paukut riittäneetkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi