Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vihdoin uusi kuva H:lta! Kouvolassa edelleen ovat :D
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin uusi kuva H:lta! Kouvolassa edelleen ovat :D
Eiköhän he ole jo Suomessa, mutta kuva tägätty Kouvolaan eli Fugeen.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista, myrskyn edellä?
Nyt odotan kyllä jännityksellä, että mitä sieltä seuraavaksi tuutataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista, myrskyn edellä?
Nyt odotan kyllä jännityksellä, että mitä sieltä seuraavaksi tuutataan
Mikä tahansa kelpaa mulle, oli se sit levy-ilmoitus, Traffickia, Herkkusientä tai mitä lieneekään.
Ehkä sitä Kärtsän keikkakalenteria voisi ruveta julkaisemaan myös jossakin vaiheessa, vaikka osa keikoista on toki tietoon tullutkin jo muuta kautta. Mutta mukava oli huomata ainakin se, että Joost veti keikkansa eilen energisesti ja näyttäen ainakin päällisin puolin hyvin voivalta, vaikka tämä varmaan on ollut hänelle raskas aika.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä Kärtsän keikkakalenteria voisi ruveta julkaisemaan myös jossakin vaiheessa, vaikka osa keikoista on toki tietoon tullutkin jo muuta kautta. Mutta mukava oli huomata ainakin se, että Joost veti keikkansa eilen energisesti ja näyttäen ainakin päällisin puolin hyvin voivalta, vaikka tämä varmaan on ollut hänelle raskas aika.
Viime vuonna Kärppä taisi julkaista kesän keikkakalenterin tästä vielä viikon eteenpäin, niin ehkä tänä vuonna mennään samoilla aikatauluilla.
Ja samaa mieltä J;stä, tietty ei voi tietää millaiset on mielialat keikkojen ulkopuolella (kute K:lla oli viime vuonna) mutta hyvä että selkeästi ainakin nauttii vielä esiintymisestä.
Montako kesäkeikkaa K:lla piti ollakaan Jessen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
32. Ja kaksplussan uutisketjun listassa on 26 löydetty, jos lasketaan mukaan Böle ja Malmö ja oletetaan että kesäkiertue loppuu Espanjan keikkaan, niin 6 on vielä mysteerejä. Tietty siellä voi olla jotain yksityiskeikkojakin jotka ei koskaan tule julkisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
32. Ja kaksplussan uutisketjun listassa on 26 löydetty, jos lasketaan mukaan Böle ja Malmö ja oletetaan että kesäkiertue loppuu Espanjan keikkaan, niin 6 on vielä mysteerejä. Tietty siellä voi olla jotain yksityiskeikkojakin jotka ei koskaan tule julkisiksi.
oho, niitä olikin aika monta paljastamatta... Minä deluluoin/manifestoin, että yksi olisi sellainen, jossa Joost on mukana että näkisimme traffikin kunnolla kummankin esittämänä edes kerran :D
On kyllä kovat luvut Käärijällä tällä hetkellä Spotifyssa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin paljon tuota pötsi-läppää, että mä alan kohta uskoa että seuraavaks julkaistaan joku Pötsi-biisi 😅
Musta tuntuu että heillä on ehkä joku vatsafetissi. Ei siinä,saahan sitä olla, mutta vähän yli menee jo. Yleensä nuo vois pitää makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kovat luvut Käärijällä tällä hetkellä Spotifyssa.
Olen aina välillä seurannut näitä striimauslukuja ja CCC:ta on nyt Euroviisufinaalin jälkeen striimattu yli 3M kertaa. Luku oli 11. toukokuuta 135.927.286 ja nyt se on 138.953.964.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin paljon tuota pötsi-läppää, että mä alan kohta uskoa että seuraavaks julkaistaan joku Pötsi-biisi 😅
Musta tuntuu että heillä on ehkä joku vatsafetissi. Ei siinä,saahan sitä olla, mutta vähän yli menee jo. Yleensä nuo vois pitää makkarissa.
Ajattelin aluksi että pötsipostaukset voisi olla vastaus niille vatsakommentoijille, joita oli jo heti viime vuonna Viisujen jälkeen ja varmaan dm:nä muutenkin. Nyt en enää tiedä. Mullakin menee jo yli, etenkin kun en tajua niitä . Mutta eipä mitään muuta kuin ohittelen ne. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin aluksi että pötsipostaukset voisi olla vastaus niille vatsakommentoijille, joita oli jo heti viime vuonna Viisujen jälkeen ja varmaan dm:nä muutenkin. Nyt en enää tiedä. Mullakin menee jo yli, etenkin kun en tajua niitä . Mutta eipä mitään muuta kuin ohittelen ne. 😃
Ei ne itsellenikään ihan uppoa ja se pussi päässä kulkeva bokserimies oli myös vähän too much omaan makuun. Tai mietin, että mitä lisäarvoa kyseiset stoorit tuo ja taitaa olla pienen porukan inside-läppä, jota kukaan muu ei tajua. Toivoisin, että olisi edes ihan pikkuisen taktikointia ja jätettäisiin isoimmat ylilyönnit pois. Sanon tämän siis suurena Käärijä-fanina, joka toivoo Kärtsälle vain hyvää. Lisäksi olen samaa mieltä osan kanssa Häärijästä, että hahmo alkaa jo lähinnä ärsyttää.
Tänään K:n somessa on ollut hiljaista, eköhän se tästä tasoitu kun keikat alkavat, tulee enemmän niitä keikkaklippejä yms. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne itsellenikään ihan uppoa ja se pussi päässä kulkeva bokserimies oli myös vähän too much omaan makuun. Tai mietin, että mitä lisäarvoa kyseiset stoorit tuo ja taitaa olla pienen porukan i
Samat fiilikset siinä mielessä että ne pötsikuvat tuntuivat inside läpältä ja en yhtään päässyt mukaan vaikka yleensä huumorista pidän. Härtsällä on joskus tosi hauskoja postauksia ja hänen hahmo toimii ehkä paremmin yksin. K ja H yhteismatskua en niin koe tarvitsevani. Kuulun ehkä enemmän siihen joukkoon, joka tykkää myös vakavammasta K:sta ja tuotannosta. Huumori on kyllä vaikea laji ja helposti alkaa toistaa itseään. Ei Kay kateeksi 😄
Onpa täällä yhtäkkiä ruvennut Kärtsän pötsi-stoorit ärsyttämään porukkaa! :) Toki hyvä vaan, jos elämässä ei ole pahempia murheita ihmisillä. Itse en loppujen lopuksi yllättyisi, vaikka sieltä oikeasti olisikin jokin pötsiin liittyvä biisi tulossa.
Mun mielestä niillä on ihan tarkoituksensa. Sen viime viikon cänselöinnin ja otsikoiden ja ylipäänsä viisupaskan jälkeen halusi ehkä osoittaa, että turha odottaa vakavia ja kantaaottavia postauksia häneltä. Ts. Käärijä-tili on artistitili ja pääasiallisesti vain tuottaa viihdettä sitä kautta ja vain sitä matskua mitä itse haluaa, ei sitä mitä "pitäisi".
Kärtsä postaa liki aina reaaliajassa etenkin näitä huumoristoorejaan eli on kyllä edelleen Fugessa.