Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt et miks just se Joostin tuottaja tuli Joostin kanssa Suomeen? Tarkottaako se että homman on pakko liittyä musiikintekoon tavalla tai toisella?
Eihän allu tai kirokaan mee Kärtsän musiikkiin liittymättömiin juttuihin mukaan niin miks se tantubeats tyyppi olis tullu messiin jos EI ois ollu musiikkiin liittyvä?
Ottamatta kantaa siihen onko yhteistä musaa tehty vai ei, niin tuottajahepulla oli eilen lyhyt stoori jossa hän teki jotain biittiä pienen miksauspöydän kanssa. Kuva ei näyttänyt miltään studiolta, vaan joltain normi huoneelta (näkyi ihan vähän), ja se pieni miksauspöytä oli vaan jonkun kankaan päällä jollain normi pöydällä, peilin edessä.
Eli joko hän oli jo lähtenyt kotiin eilen ja soitteli jotain kotonaan, tai sitten heppu oli vielä Suomessa ja matkassa oli kannettava miksauspöytä.
Mutta se tuottajaheppu taitaa muutenkin väsätä musiikkia kotonaan, eikä ole mitään hienoja studioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt et miks just se Joostin tuottaja tuli Joostin kanssa Suomeen? Tarkottaako se että homman on pakko liittyä musiikintekoon tavalla tai toisella?
Eihän allu tai kirokaan mee Kärtsän musiikkiin liittymättömiin juttuihin mukaan niin miks se tantubeats tyyppi olis tullu messiin jos EI ois ollu musiikkiin liittyvä?
Mullakin on lähtenyt nyt ihan lentoon kuvitelmat yhteiskiertueista ja biisistä. Sen verran voin sanoa, että olen kuullut Joostin kutsuneen haastattelussa Tantua parhaaksi kaverikseen. Eli mukana olo ei välttämättä viittaa mihinkään. Oliko se Tantu edes Suomessa varmasti, vai joku muu? En kyllä tunnistanut H:n tiktokissa 100 % häneksi. :D
Miksi löysin tämänkin keskustelun vasta nyt? Olen tätä nykyä täysin seonnut Joostin musiikista ja karismasta. Ja nyt tämä lyöttäytyminen Käärijänkin kanssa...
Hmm.. Ehkä siitä voimme päätellä että hän oli mukana, että Allu ym. alkoivat seuraamaan häntä ig:ssä vierailun aikana. Se saattaisi olla sattuma, mutta kallistun mukana olon kannalle :D
Oletko siis orgaanisesti tullut tänne, etkä muista K:hon liittyvistä keskusteluketjuista? :O
Vierailija kirjoitti:
Mutta se tuottajaheppu taitaa muutenkin väsätä musiikkia kotonaan, eikä ole mitään hienoja studioita.
Jep, se on saattanut olla vain yhden päivän ja suunnannut kotiin töihin LA iltapäiväksi taas.
"Hmm.. Ehkä siitä voimme päätellä että hän oli mukana, että Allu ym. alkoivat seuraamaan häntä ig:ssä vierailun aikana. Se saattaisi olla sattuma, mutta kallistun mukana olon kannalle :D
Oletko siis orgaanisesti tullut tänne, etkä muista K:hon liittyvistä keskusteluketjuista? :O"
Eniten olen oleillut euroviisuketjussa, ja olin harmissani kun siellä ei ollut Joostin vierailusta paljoa mitään. Selvisi juuri, että kaikki keskustelu on täällä 😅 Vilkasen tätä ketjua aika harvakseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, se on saattanut olla vain yhden päivän ja suunnannut kotiin töihin LA iltapäiväksi taas.
Se ei ollut yhtään hänen kotistudion näköinen, joka näkyy hänen instakuvissaan paljon. Joku kämäisen näköinen hotellihuone tusi rumalla vanhanaikaisella kultaraamisella peilillä.
Mutta siitä viis, kun selailin tuota instaa niin kiinnostavana detaljina huomasin että Tantulla ja Joostilla on ollut käytössä semmoinen keikkabussiin rakennettu studio, jota K mietti silloin yhdessä Emma-haastiksessa. Tekee siinä jotain läppärihommia jopa bussin ollessa liikkeessä, eli ne näköjään toimii ton tyyppisen musan työstämiseen. :)
Tuosta K:n meikittömyydestä yms. Entäpäs, jos studiolla ollaan oltu vaan harjoituksissa? Vaikea uskoa, että oltaisiin kuvattu tuolleen ihan naturellina. Toisaalta tuosta kauempaa otetusta kuvasta ei näe onko meikkiä vai ei. Kenkäjuttu on voitu kuvata aiemmin... äääh. Kaikenlaista sitä sunnuntaina iltamyöhään pitääkin arvuutella.
Ei kyl oo tuottajalla noin lyhyt tukka, mitä Häärijän videolla. Puikot löytyy, mutta niin on nykyään muillakin 😆
Toivottavasti Hollanti on myös mukana K:n seuraavalla eurokiertueella muutenkin, kun sillä on Amsterdamissa yhtä paljon kuuntelijoita kuin Tallinnassakin. Eli kyllä siellä keikallisen verran faneja löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyl oo tuottajalla noin lyhyt tukka, mitä Häärijän videolla. Puikot löytyy, mutta niin on nykyään muillakin 😆
Kasvot ja hymy näyttää samalta. Hiukset voi leikata, Jukallakin oli vielä kunnon pehko viime vuoden keväällä. Ja luultavasti leikkaisikin, koska hänellä oli viimeisimmissä kuvissa ehkä vähän liian samanlainen tukka kuin Joostilla itsellään, eli pottamainen edestä ja takatukka.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta K:n meikittömyydestä yms. Entäpäs, jos studiolla ollaan oltu vaan harjoituksissa? Vaikea uskoa, että oltaisiin kuvattu tuolleen ihan naturellina. Toisaalta tuosta kauempaa otetusta kuvasta ei näe onko meikkiä vai ei. Kenkäjuttu on voitu kuvata aiemmin... äääh. Kaikenlaista sitä sunnuntaina iltamyöhään pitääkin arvuutella.
Veikkaan että naturellina on kuvattu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla jotain varjokuvaa taas ccc finaaliesitys tyylillä? Toi naturellius nimittäin vain epäilyttää mua, vaikka siitä kuinka tykkäänkin. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla jotain varjokuvaa taas ccc finaaliesitys tyylillä? Toi naturellius nimittäin vain epäilyttää mua, vaikka siitä kuinka tykkäänkin. 😀
Mietin ihan samaa. Olisiko K sittenkin esiintymässä jollain tavalla Viisuissa? 👀 Joostin vierailua en silti saa yhdistettyä siihen kuvioon, kun ei K voi vaan yhden toisen maan kilpailijaa nostaa virallisissa yhteyksissä. No, eiköhän toi lähiaikoina selviä 😁
Erika oli huomioinut sen Romanian Ruoska esityksen somessa. Toi esitys on mahtava, ei voi olla hymyilemättä. 😂
Romanian Käärijähän on paremman näköinen kuin alkuperäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsyn karisma on omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuin yksi Käärijä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset ollaan eri näköisiä ja mieltyneitä eri näköisiin. Kiva että löysit sen sun mieltymyksiin sopivan, niin nyt eikun vaan DM:ää herra romanialaiselle Kärtsälle, joku tumpussa oli laittanut molemman esiityjän instatilit niin löydät sen sieltä. Osasi myös kertoa että heppu on muutama sentti vaille 2m pitkä, niin ehkä vait avata keskustelun kysymällä miltä tuntuu kun pää on aina pilvissä tj muuta viehättävää. :)
En usko yhtään että K esiintyy millään tavalla viisuissa, sehän sanoi muutama kuukausi sitten ettei kutsua ole tullut eikä sitä tulla siellä näkemään. Eikä olisi mitään järkeä että joku Malmössa esiintyminen liitettäisiin vielä johonkin kuluvan vuoden kilpailijaan, kun ihmiset suuttuisi siitä että järjestäjät selkeästi suosii jotain yhtä kilpailijaa virallisessa lähetyksessä.
Kyllä mä sen Tantuksi väittäisin, sama kalapuikko huulellakin. 😀