Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
16701/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana miten paljon erikielisiä kommentteja siellä Joostin ja Kärtsän kot kot -promossa on! Porukkaa on tosi monista eri maista. Nyt on jo melkein kaks miljoonaa katselua.

Vierailija
16702/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanian Käärijä tuonut hetkellisesti nostetta sille ainoalle oikealle :D

Shazam:

#38 Finland (=)

#198 Romania (NE)

https://kworb.net/itunes/artist/kaarija.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16703/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matin stooreissa Kärtsä kuvattavana tyhjän screenin edessä, onkohan tältä päivältä? 

Mä haluun niin tietää mitä ne on filmanneet! Kun vaikuttaa että ne on olleet koko viikonlopun tuolla studiolla? Tila näyttää samalta kuin missä K ja J oli siinä ihan ekassa perjantain stoorissa.

Jos siellä on oltu enemmän kuin vain yhden päivän ajan niin pakkohan sen on olla enemmän kuin vaan joku lyhyt mainosklippi tms. Toki toi kuva voi olla perjantailta. Mutta toisaalta K on ollut niin hiljaa taas... Joost myös, mutta en ole seurannut hänen instaansa niin aktiivisesti että tietäisin onko pari päivää ilman mitään stooreja normi juttu vai ei.

Törmäsin twitterissä yhteen keskusteluun jossa joku J:tä pidempään fanittanut joka sanoi että J on usein viikonkin ilman että se laittaa mitään päivityksiä, niin se että sekä K tiimeineen ja J on molemmat olleet käyttämättä somea kolmatta päivää ei välttämättä tarkoita että he ovat olleet tekemässä töitä yhdessä Ylellä koko viikonlopun. On myös mahdollista että J jatkoi matkaa seuraaviin kiireisiin Kuumaan levyjulkkari-bileiden jälkeen, ja K olisi voinut olla vielä viikonlopun ajan tekemässä jotain matskua vaikka Suomen viisudelegaatiolle, jota käytettäis vaikka osana Win95miehen markkinointikampanjaa.

Mutta tietty aika monet seikat viittaa siihen että jotain yhteistä olisi vielä kuvattu. 

Vierailija
16704/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redditissä on kans näemmä ollu keskustelua: https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/1c70krw/k%C3%A4%C3%A4rij%C…

Käärijä X Joost Klein

Euroviisu sub-redditissä.

Vierailija
16705/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta tietty aika monet seikat viittaa siihen että jotain yhteistä olisi vielä kuvattu. "

Enkä usko että Joost oist tullut käymään Suomessa asti ilman että olisi tehty enempää kuin 2 yhteistiktokia ja yksi yhteiskuva. Pelkkä kaveritapaaminenkin on tietty mahdollista, mutta kai semmoiselle luulisi löytyneen vähemmän kiireisen ajankohdan kuin K:n Böleen-valmistautumisaika ja J:n viisuihinvalmistautumisaika.

Vierailija
16706/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta tietty aika monet seikat viittaa siihen että jotain yhteistä olisi vielä kuvattu. "

Enkä usko että Joost oist tullut käymään Suomessa asti ilman että olisi tehty enempää kuin 2 yhteistiktokia ja yksi yhteiskuva. Pelkkä kaveritapaaminenkin on tietty mahdollista, mutta kai semmoiselle luulisi löytyneen vähemmän kiireisen ajankohdan kuin K:n Böleen-valmistautumisaika ja J:n viisuihinvalmistautumisaika.

Jep, ja sit vielä se insta-seuraus, joka vaikuttaa hyvinkin merkitykselliseltä. Tuskin pelkkä kaveritapaaminen olis siihen johtanut.

Vierailija
16707/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt Joostin prepartyesitykset ja hitto nämä tyypit trollailee ja heittää vihjeitä. Damin esityksen jälkeen Joost heitti senlike a wise man once said Its cracy its party. Ja siitä muutama päivä niin tyyppi on Suomessa K:n kanssa. Jotain noi kaksi nyt yhdessä kokkailee. En malta odottaa mitä 😁

Vierailija
16708/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shazam:

#38 Finland (=)

#198 Romania (NE)

Olisi hauska jos jostain tulisi vielä kokonainen käännös siitä tuomareiden palauteosiosta. Joku romanialainen tumpussa on vaan kertonut että he olivat sanoneet että olipas kivan kuuloinen biisi, mutta mitä hiton kieltä tuo on, ja yksi tuomareista (varmaan joku viisufani joka tunnisti) oli tiennyt ja sanonut että se on suomea, eikös niin? :D

Vierailija
16709/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nytkö alkaa se superpromoviikko, jota olen odottanut. Kot kotin julkaisu, jugurtti meet&greet, lisätietoa Bölestä ja ehkä jotain viisuihin liittyviä juttuja. Ihanaa, lets goooo! 💚😁

Vierailija
16710/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin laskelmoitua "ystävyyttä".

jos heillä oikeasti klikkasi, ja heidän yhteisvideonsa hyödyttävät sekä joostin viisukampanjaa että K:n seuraavaa julkaisua, niin miksi ei? 

Juuri näin. Mä näen kuvion bisnesvetoisena, mitä se ihan tasan tarkkaan oli myös Bojanin kanssa aluksi, mutta aivan varmasti myös ystävystyvät tuossa samalla. Vaihdantataloutta, mut ei tarkoita etteikö voisi vilpittömästi toisesta myös samalla pitää. 

Eiköhän Bojan ja Joker Out kuvioista ole otettu irti kaikki mitä irrotettavissa oli. Fanit tietysti ovat eri mieltä 😂

Tässä taas yksi viesti, jossa joksuille naureskellaan, kun joku väitti, ettei kuukausiin ole puhuttu tai haukuttu

Vierailija
16711/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nytkö alkaa se superpromoviikko, jota olen odottanut. Kot kotin julkaisu, jugurtti meet&greet, lisätietoa Bölestä ja ehkä jotain viisuihin liittyviä juttuja. Ihanaa, lets goooo! 💚😁

Ja keikkakalenteristakin toivottavasti jotain, Fuengirolan lämppärit jne.

Vierailija
16712/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja sit vielä se insta-seuraus, joka vaikuttaa hyvinkin merkitykselliseltä. Tuskin pelkkä kaveritapaaminen olis siihen johtanut.

Ai niin, tämän minä jo unohdin! Tuon luokan somettaja-artistit tietää että fanit seuraavat seurattavia (heh) ja vetävät johtopäätöksiä, niin jotain tuolla haluttiin viestitää tarkoituksella. Eri asia jos Joost seuraisi satoja ihmisiä, ja olisi vähän niin kuin K että se saattaa unohtaa seurata jotain kaveria pitkään aikaan ja sitten muistaa ruveta seuraamaan jonkun tapaamisen jälkeen. Mutta kun J tarkoituksenmukaisesti poisti kaikki seuraamiset, ja nyt seuraa vain K:ta tuottajansa lisäksi, niin toihan on selkeä viesti fanikunnalle. Mitä se viesti tarkoittaa, niin se saadaan tietää sitten joskus.

Vierailija
16713/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shazam:

#38 Finland (=)

#198 Romania (NE)

Olisi hauska jos jostain tulisi vielä kokonainen käännös siitä tuomareiden palauteosiosta. Joku romanialainen tumpussa on vaan kertonut että he olivat sanoneet että olipas kivan kuuloinen biisi, mutta mitä hiton kieltä tuo on, ja yksi tuomareista (varmaan joku viisufani joka tunnisti) oli tiennyt ja sanonut että se on suomea, eikös niin? :D

Siinä klipissä näytettiin aina välillä jotain niitä tuomariston tyyppejä sekunnin parin verran, joku pukumieskin siellä niin "jammaili" mukana ja nyökytteli. :D 

Ruoskan UMK liveveto on kyllä legandaarinen, ja tosi upea! Siinä olis aineksia musikaaliin, elokuvaan tms.

Vierailija
16714/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä jos tämäkin viikko on jotain hiljaiseloa, tuntuu kuin olen jatkuvasti jonkun K:n trollauksen kohteena kun se ei yhtään meinaa toimia kuten olen tottunut muilta artisteilta. xD

Vierailija
16715/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin laskelmoitua "ystävyyttä".

jos heillä oikeasti klikkasi, ja heidän yhteisvideonsa hyödyttävät sekä joostin viisukampanjaa että K:n seuraavaa julkaisua, niin miksi ei? 

Juuri näin. Mä näen kuvion bisnesvetoisena, mitä se ihan tasan tarkkaan oli myös Bojanin kanssa aluksi, mutta aivan varmasti myös ystävystyvät tuossa samalla. Vaihdantataloutta, mut ei tarkoita etteikö voisi vilpittömästi toisesta myös samalla pitää. 

Eiköhän Bojan ja Joker Out kuvioista ole otettu irti kaikki mitä irrotettavissa oli. Fanit tietysti ovat eri mieltä 😂

Tässä taas yksi viesti, jossa joksuille naureskellaan, kun joku väitti, ettei kuukausiin ole puh

Siis tuo samaan tyyliin joka palstalla kirjoittava trolli? Just jooo 🙄

Vierailija
16716/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16717/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että uusi keikkakalenteri tulee vasta Bölen jälkeen, niin että Böle tuntuu vähän eeppisemmältä ainoa keikka-statuksellaan loppuun asti.

Vierailija
16718/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että uusi keikkakalenteri tulee vasta Bölen jälkeen, niin että Böle tuntuu vähän eeppisemmältä ainoa keikka-statuksellaan loppuun asti.

Voi olla. Warnerin artisteista Benkku lupaili että tällä viikolla (?) tulisi kevään ja kesän keikat. Jos K :lla alkaa vasta kesäkuussa keikat niin voi kai sitten tulla myöhemminkin..

Vierailija
16719/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupean kyttäämään taas Warnerin instaa jonkun julkistuksen toivossa... mutta realistisesti niin tänään ei ehkä laitettaisi mitään kun maanantaisin musasomejutut tuppaa liittymään perjantaina julkaistuihin biiseihin.

Vierailija
16720/20844 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tullu pari uutta reaktiovideoo Joostin ja Käärijän tapaamisesta, tässä yks:

Toi on kyl jotenkin jännä homma, et reaktiovideoita tehdään vaikka mistä videoista, ei vain musiikkivideoista tai live-esityksistä, toikin on saanut tuhat katselukertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme