Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoijoi, nyt on kyllä huikea Ruoska-veto siinä romanialaisessa tv-ohjelmassa. 🤟
https://www.tumblr.com/jokaarija/748307826906136576/here-it-is-romanian…?
Mikäli ymmärrän tämän romanialaisen tv-ohjelmasivuston instagram-postauksen oikein, niin taisivat voittaa tuolla Ruoska-esityksellään!
Iltalehtikin on nyt uutisoinut tästä.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/a4bdfb9e-5a9d-4de7-b30f-70249bd0c4b9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin stooreissa Kärtsä kuvattavana tyhjän screenin edessä, onkohan tältä päivältä?
Mä haluun niin tietää mitä ne on filmanneet! Kun vaikuttaa että ne on olleet koko viikonlopun tuolla studiolla? Tila näyttää samalta kuin missä K ja J oli siinä ihan ekassa perjantain stoorissa.
Jos siellä on oltu enemmän kuin vain yhden päivän ajan niin pakkohan sen on olla enemmän kuin vaan joku lyhyt mainosklippi tms. Toki toi kuva voi olla perjantailta. Mutta toisaalta K on ollut niin hiljaa taas... Joost myös, mutta en ole seurannut hänen instaansa niin aktiivisesti että tietäisin onko pari päivää ilman mitään stooreja normi juttu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin stooreissa Kärtsä kuvattavana tyhjän screenin edessä, onkohan tältä päivältä?
Tämän ja tuon Joostin vierailun täytyy jollain lailla liittyä viisuihin. Mitä tekemistä K:lla muuten olis Ylen studioilla bolero päällä ja varsinkin Matin stooreissa vilahdellen. Tosin uskon myös, että Joostilla ja K:lla on myös omia yhteistyökuvioita suunnitteilla. Kyllä meitä nyt kiusataan...
Ehkä kolme kärpästä kerrallaan? Mun realistiset veikkaukset: Yle tekee jonkun viisu-aiheisen jutun K:sta ja J:sta, samalla J saa annettua jokusen haastiksen ja saa promottua itseään ja viisubiisiään suomalaisille viisuäänestäjille, ja kolmanneksi K ja J saa tehtyä vähän yhteiskontsaa omiin someihinsa jossa molemmat promoaa toisiaan artisteina ja jakaa fanejaan toisilleen.
Toiveajatteluna yhteisbiisikin ois tekeillä, johon filmataan jänskä musavideo jossa molemmilla on viisuasut päällä joku pätkä videosta. Se Joostin tuottajan instakommentti ja Matin "choose your fighter" stoori vihjasivat että musavideosta tulee mortal combat tyylinen videopelitaistelu-teemainen. :D Ja nyt palaan takaisin maanpinnalle toiveajattelustani.
Mä oon miettinyt et miks just se Joostin tuottaja tuli Joostin kanssa Suomeen? Tarkottaako se että homman on pakko liittyä musiikintekoon tavalla tai toisella?
Eihän allu tai kirokaan mee Kärtsän musiikkiin liittymättömiin juttuihin mukaan niin miks se tantubeats tyyppi olis tullu messiin jos EI ois ollu musiikkiin liittyvä?
Pystyykö joku jolla on tiktok katsomaan ketä Kärtsä alkanut seurata kun nyt näkyy et seuraa 102 tiliä, aiemmin oli 101? (Tunnen itseni hiukan typeräksi kun kysyn tätä, tosin. . .)
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö joku jolla on tiktok katsomaan ketä Kärtsä alkanut seurata kun nyt näkyy et seuraa 102 tiliä, aiemmin oli 101? (Tunnen itseni hiukan typeräksi kun kysyn tätä, tosin. . .)
Tiktokissa ei taida näkyä missään kronologisessa järjestyksessä seuraamiset, luulisin.
Vierailija kirjoitti:
😂 Ihan yhtä utelias olen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy ylimpänä vaan joku salolaisen burgerimestan pyörittäjä. Mutta en tiedä näyttääkö tiktok noi edes missään järjestyksessä, oletan vähän että ehkä ei, eikä se anna edes selata niitä seurattuja vaan näyttää vaan muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt et miks just se Joostin tuottaja tuli Joostin kanssa Suomeen? Tarkottaako se että homman on pakko liittyä musiikintekoon tavalla tai toisella?
Eihän allu tai kirokaan mee Kärtsän musiikkiin liittymättömiin juttuihin mukaan niin miks se tantubeats tyyppi olis tullu messiin jos EI ois ollu musiikkiin liittyvä?
Minullekin tuli sama ajatus.
Mutta sitten ajattelin ettemme voi vetää sellaista johtopäätöstä, koska emme tiedä millainen ystävyyssuhde Joostilla on tuottajaansa. Se voi olla vaikka enemän sellainen kuin K:lla on Härtsän kanssa, ja tyypppi onkin työtoverin lisäksi läheinen ystävä jonka J ottaa mielellään mukaansa vaan matkaseuraksi ja tueksi. Tai sitten hänkin on vaan voinut haluta tavata K:n, ilman että mitään musajuttuja ois just nyt ruvettu rustaamaan. Eli sinänsä hänen mukanaolo ei vielä viittaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ja tuon Joostin vierailun täytyy jollain lailla liittyä viisuihin. Mitä tekemistä K:lla muuten olis Ylen studioilla bolero päällä ja varsinkin Matin stooreissa vilahdellen. Tosin uskon myös, että Joostilla ja K:lla on myös omia yhteistyökuvioita suunnitteilla. Kyllä meitä nyt kiusataan...
Ehkä kolme kärpästä kerrallaan? Mun realistiset veikkaukset: Yle tekee jonkun viisu-aiheisen jutun K:sta ja J:sta, samalla J saa annettua jokusen haastiksen ja saa promottua itseään ja viisubiisiään suomalaisille viisuäänestäjille, ja kolmanneksi K ja J saa tehtyä vähän yhteiskontsaa omiin someihinsa jossa molemmat promoaa toisiaan artisteina ja jakaa fanejaan toisilleen.
Toiveajatteluna yhteisbiisikin ois
Videopeli- tai animetyylinem musiikkivideo olisi niin hieno. 🥰 Vetoaisi myös Aasian markkinoille. Onneksi K on sanonut, että haluaa myös tehdä musiikkivideoita kun hänen + tiimin mielikuvituksella ne on aina hienoja ja yllättäviä. Aina voi toivoa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy ylimpänä vaan joku salolaisen burgerimestan pyörittäjä. Mutta en tiedä näyttääkö tiktok noi edes missään järjestyksessä, oletan vähän että ehkä ei, eikä se anna edes selata niitä seurattuja vaan näyttää vaan muutaman.
Mulla näyttää ylimpänä saman, mut jotenkin uskaltaisin olettaa sen seuranneen sitä jo pidempään, kun se kerran on eväät järkännyt JO:n Nordic tourilla ja pipolätkässäkin oli muonittamassa. Mä pääsen kyllä kaikki seuratut selaamaan, mutten usko niiden tosiaan olevan missään seuraamisjärjestyksessä.
Ballerina-Kärppä vaaleanpunaisissa kengissä Matin IG-stoorissa! :)
Vierailija kirjoitti:
Tuossakin se on niin naturellissa lookissa, niinkuin oli pätkissä Joostin kanssakin, et vähän mua epäilyttää olisiko mitään kummallisempaa kuvattu kuitenkaan? 🤔 Meinaan tukka aika huoleton ja meikitön naama, toki eihän siitäkään mitään päätelmiä lopulta tehdä voi. 😀
Vierailija kirjoitti:
Jaahas alkaakohan siellä olla työpäivä pulkassa? Vähän vaikuttaa että nämä olisi tältä päivältä, kun niitä kerran on tullut kaksi.
Ja mulla on hämärä muistikuva että K oli pöllinyt nuo samat kengät yhdessä viisuaikaisissa tiktokeissaan. Housutkin oli unohtuneet ja K oli lähdössä nikeissään viisuesitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossakin se on niin naturellissa lookissa, niinkuin oli pätkissä Joostin kanssakin, et vähän mua epäilyttää olisiko mitään kummallisempaa kuvattu kuitenkaan? 🤔 Meinaan tukka aika huoleton ja meikitön naama, toki eihän siitäkään mitään päätelmiä lopulta tehdä voi. 😀
Mun mielestä K on ollut aika useinkin meikittömänä kaikenlaisissa jutuissa, jopa jotkut keikatkin silloin tällöin. Vaihtelu virkistää, ja K on niin suloinen täysin meikittömänäkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä K on ollut aika useinkin meikittömänä kaikenlaisissa jutuissa, jopa jotkut keikatkin silloin tällöin. Vaihtelu virkistää, ja K on niin suloinen täysin meikittömänäkin. :)
Totta kyllä. Ja meikitön Kärppy on mun ihan ehdoton suosikki, vaikka tykkään kyllä laitettunakin. 🥰
"Toiveajatteluna yhteisbiisikin ois tekeillä, johon filmataan jänskä musavideo jossa molemmilla on viisuasut päällä joku pätkä videosta. Se Joostin tuottajan instakommentti ja Matin "choose your fighter" stoori vihjasivat että musavideosta tulee mortal combat tyylinen videopelitaistelu-teemainen. :D Ja nyt palaan takaisin maanpinnalle toiveajattelustani."
Tää on niin "ärsyttävää" kun sekä Kärtsä että Joost tiimeineen tykkää pelata tuota pitkän aikajanan somevihjailupeliä, niin koskaan ei voi tietää mikä on vaan joku heito ja mikä paljastuu loppupeleissä vihjeeksi. Just nyt tulee mieleen heidän puoli vuotta sitten tehty someklippi jossa K sanoo että Joost aikoo hakea viisuihin, ja taustalla Joost hokee "papapapa!". Tämä oli siis useita kuukaisia ennen kuin biisin nimi julkistettiin missään, mutta siellä se vihje oli. Ja Ruoskan kanssa K:lla oli kaikki ne pipolätkän aikaiset heitot kavereitten kanssa, jotka sitten osoittautui biisin lyriikoiksi.
Vierailija kirjoitti:
"Toiveajatteluna yhteisbiisikin ois tekeillä, johon filmataan jänskä musavideo jossa molemmilla on viisuasut päällä joku pätkä videosta. Se Joostin tuottajan instakommentti ja Matin "choose your fighter" stoori vihjasivat että musavideosta tulee mortal combat tyylinen videopelitaistelu-teemainen. :D Ja nyt palaan takaisin maanpinnalle toiveajattelustani."
Tää on niin "ärsyttävää" kun sekä Kärtsä että Joost tiimeineen tykkää pelata tuota pitkän aikajanan somevihjailupeliä, niin koskaan ei voi tietää mikä on vaan joku heito ja mikä paljastuu loppupeleissä vihjeeksi. Just nyt tulee mieleen heidän puoli vuotta sitten tehty someklippi jossa K sanoo että Joost aikoo hakea viisuihin, ja taustalla Joost hokee "papapapa!". Tämä oli siis useita kuukaisia ennen kuin biisin nimi julkistettiin missään, mutta siellä se vihje oli. Ja Ruoskan kanssa K:lla oli kaikki ne pipolätkän aikaiset heitot kavereitten kanssa, jotka sitten osoittautui biisin lyrii
Ei hitsi, olin unohtanut tuon Joostin hokeman 😁 Olet niin oikeassa, että K vihjailee paljon muka randomeilla heitoilla/jutuilla. Yritän nykyään katsoa kaikkea eri tavalla, mutta silti Kot kot vihjaus meni oli. En selvästi ole tarpeeksi tarkkana ja K on liian ovela..
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on lähtenyt nyt ihan lentoon kuvitelmat yhteiskiertueista ja biisistä. Sen verran voin sanoa, että olen kuullut Joostin kutsuneen haastattelussa Tantua parhaaksi kaverikseen. Eli mukana olo ei välttämättä viittaa mihinkään. Oliko se Tantu edes Suomessa varmasti, vai joku muu? En kyllä tunnistanut H:n tiktokissa 100 % häneksi. :D
Miksi löysin tämänkin keskustelun vasta nyt? Olen tätä nykyä täysin seonnut Joostin musiikista ja karismasta. Ja nyt tämä lyöttäytyminen Käärijänkin kanssa...