Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin laskelmoitua "ystävyyttä".
jos heillä oikeasti klikkasi, ja heidän yhteisvideonsa hyödyttävät sekä joostin viisukampanjaa että K:n seuraavaa julkaisua, niin miksi ei?
Juuri näin. Mä näen kuvion bisnesvetoisena, mitä se ihan tasan tarkkaan oli myös Bojanin kanssa aluksi, mutta aivan varmasti myös ystävystyvät tuossa samalla. Vaihdantataloutta, mut ei tarkoita etteikö voisi vilpittömästi toisesta myös samalla pitää.
En näe kyllä laskelmointia, kun Kärppä itse Härtsän kanssa haki Joostin lentokentältä ja otti mukaan Kuumaan levyjulkkareihin joka on ihan täysin Kärpän privaattielämän juttuja. Eihän me ois saatu ehkä koskaan ees tietää että ne oli siellä ellei Olavi Uusivirta ois laittanut klippiä tiktokkiin.
Uskon että oikeasti klikkasi, mutta samalla toki ovat piinkovia ammattilaisia joten tietty myös promoavat toisiaan ja tietävät että heidän kohtaaminen kiinnostaa faneja.
Itse näen nämä yhteisjutut niin, että kun jonkun kanssa synkkaa hyvin ja tykkää henkilöstä niin hänen uraansa haluaa myös avittaa jos siihen tilaisuus tulee. Etenkin K ja Joost kun ovat saman genren muusikoita. He myös tuntuvat tekevän saman tyylisiä juttuja kun huumori käy yksiin, joten helppo noita yhteisvideoita on tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos heillä oikeasti klikkasi, ja heidän yhteisvideonsa hyödyttävät sekä joostin viisukampanjaa että K:n seuraavaa julkaisua, niin miksi ei?
Juuri näin. Mä näen kuvion bisnesvetoisena, mitä se ihan tasan tarkkaan oli myös Bojanin kanssa aluksi, mutta aivan varmasti myös ystävystyvät tuossa samalla. Vaihdantataloutta, mut ei tarkoita etteikö voisi vilpittömästi toisesta myös samalla pitää.
Eiköhän Bojan ja Joker Out kuvioista ole otettu irti kaikki mitä irrotettavissa oli. Fanit tietysti ovat eri mieltä 😂
Vierailija kirjoitti:
En näe kyllä laskelmointia, kun Kärppä itse Härtsän kanssa haki Joostin lentokentältä ja otti mukaan Kuumaan levyjulkkareihin joka on ihan täysin Kärpän privaattielämän juttuja. Eihän me ois saatu ehkä koskaan ees tietää että ne oli siellä ellei Olavi Uusivirta ois laittanut klippiä tiktokkiin.
Uskon että oikeasti klikkasi, mutta samalla toki ovat piinkovia ammattilaisia joten tietty myös promoavat toisiaan ja tietävät että heidän kohtaaminen kiinnostaa faneja.
Mä kannatan tätä teoriaa. Joost on toki jo kauan halunnut viisuihin ja kampanjoinut sen puolesta, mutta uskon että myös oikeasti artistina ja ihmisenä kiinnostui K:n hahmosta ja musiikista viime vuonna. Kun sitten tuli tilaisuus tavata Eurotourilla, tapahtui tämä klik, kuten hän sanoi. Molemmat kuitenkin edustaa tätä omanlaistaan genreä ja on varmasti hienoa päästä juttelemaan tekemiseen liittyvistä asioista ja ambitioista. Tottakai molemmat hyötyvät näistä yhteisesiintymisistä myös ja ihan tarkoituksella varmasti tämänkin ovat suunnitelleet tähän saumaan. Ei se kuitenkaan poissulje ystävyyttä ja arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Bojan ja Joker Out kuvioista ole otettu irti kaikki mitä irrotettavissa oli. Fanit tietysti ovat eri mieltä 😂
Luuletko, että K on tässä ollut se suurin hyötyjä? Ja siksi toisekseen, kyllä tässäkin sitä oikeaa ystävyyttä ihan varmasti on. Se mitä muuta fanit ovat siitä kehittäneet, on taas eri juttu. Ei tuoda sitä keskustelua tänne kuitenkaan.
Tommy on tykännyt Kärtsä + Joost yhteiskuvasta ig:ssä
Mun mielestä on ihan mahtavaa että Käärijä pienestä Suomesta on päässyt tähän kansainväliseen alt-räppäreiden veljeskuntaa mukaan. Yhteiskuvat ja -biisit hyödyttää kaikkien uraa ja ovat varmasti myös hyviä kavereita keskenään.
Tommy Cash feat jo hoidettu, nyt sitten vaan odottelemaan collabeja näiden muiden kanssa 🤞
Nyt kumpikin K:n uusin kotkot tikotok on 1,3M katselussa, ja Joostin kanssa tehty sai +100k tykkäystä :D En kyllä yhtään odottanut sen ensimmäisen videon perusteella, että tuosta tulisi tiktokhitti :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt kumpikin K:n uusin kotkot tikotok on 1,3M katselussa, ja Joostin kanssa tehty sai +100k tykkäystä :D En kyllä yhtään odottanut sen ensimmäisen videon perusteella, että tuosta tulisi tiktokhitti :D
Musta vähän tuntuu, et syynä on se ruotsalaisten kiima. 😄
Miksi alapeukuttaja olet pesiytynyt nyt tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kotkotin mainoskampanja on kyllä lähtenyt hyvin käyntiin tikotkissa :D ekalla pätkällä on 1,2M katselua ja K+Joost pätkällä on +700k alle päivässä.
Siis ihan hirveä, en tiedä miksi tuota kotkotusta edes kutsuisi. Todennäköisesti se on pelkkää pelleilyä.
Kaikenlaiset kummalliset jutut kiinnostaa ihmisiä. Mulle riitti yksi vilkaisu.
Noniiin. Nyt on OddlyGoodin stooreissa kilpailun voittajat. Ilmeisesti kyselijöitä on ollut paljon. Voittajat on ilmoitettu vain etunimillä. Discordissa yksi kertoi, että häneen otettiin yhteyttä vasta eilen ja hän joutui nopeaan tahtiin järjestämään vapaata yms. Varmaan näitä voittoja on jouduttu arpomaan useampaan kertaan, jos alkuperäiset eivät ole pystyneetkään tulemaan paikalle. Toinen voittaja ilmoittautui siellä jo aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Joker Out -kuvio siis kaluttu loppuun? Ketjukin on lukittu ja ehkä jo lopullisesti?
Jos emoketjusta puhut, uusi on ollut olemassa lukituksesta lähtien ja jatkaa ihan samaa vauhtia kuin ennenkin.
Kyllä se Joker out & Käärijä taitaa olla loppuun käsitelty. Mitä siitä enää saisi irti, kun ovat niin kaukana toisistaan musiikillisesti. Ccc ta pystyivät aikansa esittämään yhdessä. Molemmilla omat kuviot jo.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä oli hyvinkin onnistunut markkinointi tälle biisille ja loistava ajoitus myös. Joostin kanssa tehtynä myös hauska siinä mielessä, kun kanan ääni hollanniksi sanotaan tok tok, joten jopa tuo kot kot on hänelle vähän vaikea ! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Joker Out -kuvio siis kaluttu loppuun? Ketjukin on lukittu ja ehkä jo lopullisesti?
Jos emoketjusta puhut, uusi on ollut olemassa lukituksesta lähtien ja jatkaa ihan samaa vauhtia kuin ennenkin.
Kyllä se Joker out & Käärijä taitaa olla loppuun käsitelty. Mitä siitä enää saisi irti, kun ovat niin kaukana toisistaan musiikillisesti. Ccc ta pystyivät aikansa esittämään yhdessä. Molemmilla omat kuviot jo.
Jos tätä uskaltaa näin asiallisesti käsitellä, niin itse olen ollut sitä mieltä jo hyvän tovin. En näe tuossa yhteistyössä mitään kiinnostavaa, kuten en näkisi vaikka K + Kuumaa yhteistyössäkään. Itse en pidä edes tuosta yhteisestä ccc-vedosta liiemmin, koska elektroniset taustat on niin parasta antia kyseisessä kappaleessa, ja muutenkin K:n musiikissa.
Vierailija kirjoitti:
Noniiin. Nyt on OddlyGoodin stooreissa kilpailun voittajat. Ilmeisesti kyselijöitä on ollut paljon. Voittajat on ilmoitettu vain etunimillä. Discordissa yksi kertoi, että häneen otettiin yhteyttä vasta eilen ja hän joutui nopeaan tahtiin järjestämään vapaata yms. Varmaan näitä voittoja on jouduttu arpomaan useampaan kertaan, jos alkuperäiset eivät ole pystyneetkään tulemaan paikalle. Toinen voittaja ilmoittautui siellä jo aikaisemmin.
Ihmiset on aika hassuja, kun eivät osaa jo ennen kilpailuun osallistumistaan ajatella onko fyysisesti mahdollistakaan päästä paikalle, saati ovatko lopulta oikeasti halukkaita esiintymään jossain somemateriaaleissa, joita väistämättä tilaisuudessa kuvataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heistä tosin tuli ystäviä että ainakaan sillä saralla mikään ei oo loppunut. Ruisrockissa ovat samana päivänä yms. Mä uskon kyllä että Kärtsä on sen verran lojaali ystävä ja joksujen tukija et jotain saattaa tulla vielä joskus. Mutta siis en pidättele hengitystä sen suhteen kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heistä tosin tuli ystäviä että ainakaan sillä saralla mikään ei oo loppunut. Ruisrockissa ovat samana päivänä yms. Mä uskon kyllä että Kärtsä on sen verran lojaali ystävä ja joksujen tukija et jotain saattaa tulla vielä joskus. Mutta siis en pidättele hengitystä sen suhteen kuitenkaan.
Ystävyyttä tässä ei kai kukaa epäile. Mutta mä todella toivon, ettei ainakaan noilla spekseillä tule mitään yhteistä. Ei ystävyyttä ja uraa pidä mennä sekoittamaan vain tukeakseen toista, sen voi edelleen tehdä ystävänä taustalla. Eri asia sitten JOS syntyy joku kuningasidea, joka vielä saadaan toteutettua. Mutta pelkään juuri sitä, että vain pienen äänekkään yhteisfandomin takia lähdettäisiin väkisin pusertamaan jotain ulos.