Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on varmaan jokereiden kevään kiertueella? Selittäisi suuret keikkapaikat esim. Viro, Ruotsi, Saksa
Tuohon ei ole mitään viitteitä. Ja K:lla on kiireinen kevät levyn merkeissä oli hänellä omia keikkoja tai ei. Luulen että hänelle ilmaantuu vielä esiintymisiä tapahtumissa, mutta tuo areenakeikka on ainoa K:n oma esitys keväällä. Kaikki K:n uralla ei liity joksuihin
Semmoinen viite on, että K:n airnb:n kalenteri suljettu 5.3 alkaen, kun jokerit Suomesta jo Virossa?
Miten tuo Airbnb liittyy mihinkään?
No, että jos se on suljettu niin K, Mikke ja crew on jossain muualla, eivätkä pysty sitä hoitamaan
Miken puoliso yms. On sitä hoitanut
No jos se pidetään kiinni, ei sitä hoida sitten Miken puolisokaan, täytyy seurata aukeneeko maaliskuu vielä?
Vierailija kirjoitti:
No jos se pidetään kiinni, ei sitä hoida sitten Miken puolisokaan, täytyy seurata aukeneeko maaliskuu vielä?
Varmaan avautuu myöhemmin. Toukokuullekin on tuo erityistarjous Bölen keikan ajalle.
Vierailija kirjoitti:
Airbnb on kiinni 4.5 koska tuolle päivälle on erityistarjous, johon kuuluu meet and greet K:n kanssa? Mysteeri ratkesi?
Nyt olet väärässä kuukaudessa, 5.3 alkaen suljettu
Vierailija kirjoitti:
K on varmaan jokereiden kevään kiertueella? Selittäisi suuret keikkapaikat esim. Viro, Ruotsi, Saksa
Siis tarkoitatko että K kulkisi mukana koko heidän kiertueella? Joko kulissien takana tai jonain lämppärinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko että K kulkisi mukana koko heidän kiertueella? Joko kulissien takana tai jonain lämppärinä?
Juu ei. K:lla on muutakin tekemistä
Lippujen hinnat olisi varmasti vähän muuta jos K olisi samalla kiertueella. Ja miksi se julkistettaisiin yllätyksenä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koko kiertuetta ehkä Viro, Saksa vai miksi jokereilla olis viisi keikkaa Saksassa 6000 henkeä vetävät, myyty 1000 lippua, kuuntelijoita vähemmän kuin Suomessa ja Puolassa, K vois olla mukana 1-2 kappaleessa tai sitten ei oo mukana ollenkaan ja on jossain aurinkolomalla maaliskuussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koko kiertuetta ehkä Viro, Saksa vai miksi jokereilla olis viisi keikkaa Saksassa 6000 henkeä vetävät, myyty 1000 lippua, kuuntelijoita vähemmän kuin Suomessa ja Puolassa, K vois olla mukana 1-2 kappaleessa tai sitten ei oo mukana ollenkaan ja on jossain aurinkolomalla maaliskuussa?
Tämä nyt ei ole joksupalsta, mutta veikkaan huonoa suunnittelua. Eihän K itsekään myynyt kuin sen 1600 + 500 lippua Saksassa. Ei auttaisi edes K:n noste myymään noita keikkoja loppuun. Yhteiskiertue ilmoitettaisiin samalla, että ostajat tietävät mitä ovat ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. K:lla on muutakin tekemistä
Niin mäkin vähän luulen. Sitä paitsi lämppärit julkistetaan aina samaan aikaan kuin pääesiintyjätkin.
Mä luulen että K:n keikka-bookkaajat, crew, manageri ja kaikki hänen muut taustahenkilönsä eivät todellakaan olis lähteneet tollaseen Joker Out -yhteiskiertue-ideaan messiin. Luulen että jos K sinne menisi esim parille keikalle mukaan, se olis hän yksin ja omalla vapaa-ajallaan, kuten NT-tourilla.
Ja tosiaan, lämppäri yleensä julkaistaan samaan aikaan kuin pääesiintyjä, kuten esim. Oliver Tree x Tommy. Se koko markkinointi ja promot hoidettais aivan eri tavalla kuin nyt tapahtui JO:n osalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että K:n keikka-bookkaajat, crew, manageri ja kaikki hänen muut taustahenkilönsä eivät todellakaan olis lähteneet tollaseen Joker Out -yhteiskiertue-ideaan messiin. Luulen että jos K sinne menisi esim parille keikalle mukaan, se olis hän yksin ja omalla vapaa-ajallaan, kuten NT-tourilla.
Ja tosiaan, lämppäri yleensä julkaistaan samaan aikaan kuin pääesiintyjä, kuten esim. Oliver Tree x Tommy. Se koko markkinointi ja promot hoidettais aivan eri tavalla kuin nyt tapahtui JO:n osalta.
Joo, olisi todella huonoa markkinointia heittää myöhemmin sinne K sekaan. Se momentti pitää tulle heti julkaisun yhteydessä
Tommyn kaupassa on muuten ale menossa. Ostin itselleni reikävillapaidan synttäri- ja joululahjaksi :)
Ja eikö se olisi melko noloa JO:lle saada K:n avulla lippukauppaan vauhtia kun liput ei ole kovin hyvin myyneet. Olisi tosi omituinen kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Ja eikö se olisi melko noloa JO:lle saada K:n avulla lippukauppaan vauhtia kun liput ei ole kovin hyvin myyneet. Olisi tosi omituinen kuvio.
Ehkä näin, mutta B on tuonut nyt enemmän K:ta esiin esim. haastatteluissa, mitä ei oo ennen niin paljon tehnyt tai no sitä on kysytty?
Vierailija kirjoitti:
Niin olisi. Pitäähän JOn pärjätä omillaan ilman Kta.
Me olemme vähän tällaisessa kuplassa, että kaikki JO-jutut tuntuvat liittyvän K:hon ja toisinpäin. Harvoin he kuitenkaan ovat mitään tehneet yhdessä. Jos jokin tiedote tulee asiaan liittyen, niin sitten aloitan spekut.
Tuleekohan K:lta mitään siihen eurotouriin liittyen? Oliko se klippi todella vain tuota areenakeikkaa varten? Mutta sitä videota ei käytetty tuon keikan julkistamiseen
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan K:lta mitään siihen eurotouriin liittyen? Oliko se klippi todella vain tuota areenakeikkaa varten? Mutta sitä videota ei käytetty tuon keikan julkistamiseen
Mä oon jotenkin menny ihan sekaisin kun nyt on tapahtunut ja tapahtumassa niin paljon, en pysy enää mukana näissä projekteissa.
Airbnb on kiinni 4.5 koska tuolle päivälle on erityistarjous, johon kuuluu meet and greet K:n kanssa? Mysteeri ratkesi?