Rakastatko elämää?
Kommentit (15)
On ollut kausia jolloin rakastin. Olin kuin yhtä maailman kanssa. Olen yrittänyt jälkikäteen miettiä mikä aikaansai sen tilan.
Kyllä. Sen jälkeen kun otin eron ex-vaimosta elämäni on ollut hyvää. Arki on lasten kanssa parasta näin. Jotenkin naiivisti sitä uskoi että nainen tietää kun niin päsmäröi, mutta se osoittautui joksikin valtapeliksi. MUISTAKAA: äiteys ei tee teistä yhtään parempia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Sen jälkeen kun otin eron ex-vaimosta elämäni on ollut hyvää. Arki on lasten kanssa parasta näin. Jotenkin naiivisti sitä uskoi että nainen tietää kun niin päsmäröi, mutta se osoittautui joksikin valtapeliksi. MUISTAKAA: äiteys ei tee teistä yhtään parempia.
Hyvyys mitataan teoilla ja sillä miten lähimmäisiä kohtelee. Lapsia ei saa koskaan käyttää valtapelin nappuloina.
Vierailija kirjoitti:
On ollut kausia jolloin rakastin. Olin kuin yhtä maailman kanssa. Olen yrittänyt jälkikäteen miettiä mikä aikaansai sen tilan.
Luottamus itseesi, sekä sopivasti utelias asenne ja tutkimusretki jonkin uuden asian
taidon, ihmisen parissa. Liekki sammuu jos sitä ei ruoki ja parhaimmistakin asioista tulee arkisia.
No en todellakaan, ihan järkyttävä elämä! Kaikkeen sitä joutuukin!
Rakastan elämää, mutta en täällä maapallolla pahuuden alla.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan elämää, mutta en täällä maapallolla pahuuden alla.
Valitettavasti sitä elämää ei ole todennettavasti missään muualla. Sinulla ei ole vertailukohtaa.
En. Pitkin hampain koitan saada sitä elettyä. Ja näin on ihan hyvä, toistaiseksi. Ehkä joskus vielä menee paremminkin.
Voittaa tää kait ikuisen helvetin vaikka aika helvetillistä menoa onkin. Saa nauttia kauniista luonnosta.
En