Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
11261/20847 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan K:lta mitään siihen eurotouriin liittyen? Oliko se klippi todella vain tuota areenakeikkaa varten? Mutta sitä videota ei käytetty tuon keikan julkistamiseen

Mä oon jotenkin menny ihan sekaisin kun nyt on tapahtunut ja tapahtumassa niin paljon, en pysy enää mukana näissä projekteissa.

Niinpä! Tällä viikolla on niin paljon kaikkea että pää on pyörällä 

Vierailija
11262/20847 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitten Käärijä-ketjujen ero siinä, että tässä jankutetaan Tommysta ja siinä toisessa Bojanista+ välillä muista jokereista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11263/20847 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, nyt K:lla on 1,528M kuuntelijaa spotifyissa, vielä ollaan nousukiidossa :D Melkein 100k lisää 

Vierailija
11264/20847 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näitten Käärijä-ketjujen ero siinä, että tässä jankutetaan Tommysta ja siinä toisessa Bojanista+ välillä muista jokereista?

Aika pitkälti ja toisessa myös shipataan K ja B

Vierailija
11265/20847 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään pikkujouluihin menijöitä? 👀

Vierailija
11266/20847 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun pääsiskin! Mut ei onnistu tällaisena ulkosuomalaisena.

Itsenäisyyspäivänäkin mulla on ihan tavallinen työpäivä.. mutta aion kyllä katsoa areenasta tai missä ne linnan juhlat nyt näytetäänkään.

Vierailija
11267/20847 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun pääsiskin! Mut ei onnistu tällaisena ulkosuomalaisena.

Itsenäisyyspäivänäkin mulla on ihan tavallinen työpäivä.. mutta aion kyllä katsoa areenasta tai missä ne linnan juhlat nyt näytetäänkään.

Minä olen menossa! Linnan juhlat onneksi voi katsoa ulkomailtakin :D

Vierailija
11268/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä voisi yllättää ja vetää Linnassa Cha cha chan! Kyykkyversion ehdottomasti.

Vierailija
11269/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gogin kantabaari jakso on tullut ulos! Ihana K <3

Vierailija
11270/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gogin kantabaari jakso on tullut ulos! Ihana K <3

Joo, aloin aamulla kuunnella sitä matkalla töihin, mut piti jättää kesken. Ehdin kuulla miten K oli yllättynyt että eurotourilla yleisö lauloi kaikki biisit, kun hän itse oli kuvitellut että olis jäykkää ja että odottavat vain CCC:tä. Ja että haluis tehdä uusiks, isommin! Euroopan ulkopuolella, Japanikin mainittu.

Vierailija
11271/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopussa oli K:n yksityisyydestä, turvamiehen tarpeesta, ja miten hän joutuu nykyään elämään. Voi toista <3

Vierailija
11272/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen ne olisi kannattanut pitää. Ei tänään dokata, huomenna on työpäivä.

Vierailija
11273/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eikö se olisi melko noloa JO:lle saada K:n avulla lippukauppaan vauhtia kun liput ei ole kovin hyvin myyneet. Olisi tosi omituinen kuvio.

No en ihmettele ettei ole myynyt. En ole nähnyt ainoatakaan mainosta missään että tulivat uudestaan Suomeen. Koko keikasta ei varmaan ole tienneet muut kuin tosifanit. Jos tänään ei olisi itsenäisyyspäivä enkä olisi lukenut tätä ketjua en vieläkään tietäisi :D viimeksi olen tainnut käydä täällä lukemassa kun oli gregorkohut päällä.

Vierailija
11274/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja eikö se olisi melko noloa JO:lle saada K:n avulla lippukauppaan vauhtia kun liput ei ole kovin hyvin myyneet. Olisi tosi omituinen kuvio.

No en ihmettele ettei ole myynyt. En ole nähnyt ainoatakaan mainosta missään että tulivat uudestaan Suomeen. Koko keikasta ei varmaan ole tienneet muut kuin tosifanit. Jos tänään ei olisi itsenäisyyspäivä enkä olisi lukenut tätä ketjua en vieläkään tietäisi :D viimeksi olen tainnut käydä täällä lukemassa kun oli gregorkohut päällä.

Mutta eihän JO edellistenkään tourien lippuja mitenkään erityisesti mainostanut, vain ig:ssä ja tiktokissa. Luulen, että liput ovat myyneet suunnilleen yhtä hyvin kuin aiemman tourin (ehkä hieman vähemmän), mutta he kasvattivat paikkojen kapasiteettia, jolloin sama yleisö ei riitä täyttämään saleja

Vierailija
11275/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:n fandomissa olen nähnyt mainokset, mutta tällä kertaa en taida mennä. Olin kolmen hengen porukassa NT:llä, mutta nyt emme ole menossa. Ehkä jos olisi ollut uusi levy, mutta samalla setillä ei inspiroi mennä

Vierailija
11276/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mäkin vasta kuulin tästä! 

Vierailija
11277/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän JO edellistenkään tourien lippuja mitenkään erityisesti mainostanut, vain ig:ssä ja tiktokissa. Luulen, että liput ovat myyneet suunnilleen yhtä hyvin kuin aiemman tourin (ehkä hieman vähemmän), mutta he kasvattivat paikkojen kapasiteettia, jolloin sama yleisö ei riitä täyttämään saleja

Silloin oli hiukan eri tilanne ja viisuhuuma vielä päällä. Joka vuosihan tapahtuu tuo sama, viimeistään puolen vuoden päästä ne vanhat viisuartistit alkaa unohtua. Sen jälkeen pitäisi pärjätä itse. Pakko myös myöntää etten osaisi lähteä etsimään Kulttuuritalon nettisivuilta rokkikeikkoja, yleensä siellä käy vähän eri tyylin artisteja. Nytkin tapahtumakalenterissa balettia, snooker cupia, jotain amerikkalaisia 70v partajeesuksia ja Lea Laven Markku Aron ja parin muun kanssa :D

Vierailija
11278/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:n fandomissa olen nähnyt mainokset, mutta tällä kertaa en taida mennä. Olin kolmen hengen porukassa NT:llä, mutta nyt emme ole menossa. Ehkä jos olisi ollut uusi levy, mutta samalla setillä ei inspiroi mennä

Juuri B sanoi uudessa haastattelussa, että esittävät kevään kiertueella uusia kappaleitaan, joista kaikki eivät välttämättä päädy levylle, eivät kyllä ole mainostaneet tätä vielä ollenkaan

Vierailija
11279/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän JO edellistenkään tourien lippuja mitenkään erityisesti mainostanut, vain ig:ssä ja tiktokissa. Luulen, että liput ovat myyneet suunnilleen yhtä hyvin kuin aiemman tourin (ehkä hieman vähemmän), mutta he kasvattivat paikkojen kapasiteettia, jolloin sama yleisö ei ri

On siellä Loreen ja Lordi of the lostkin? Eikö nuo liput kuitenkin ensisijaisesti artistin omasta Suomesta löydetä eikä selailemalla paikkojen nettisivuja?

Vierailija
11280/20847 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun tänne evakkoon iltaa varten. Live, love, Jere.