Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Kn instan tägätyissä on kynsistä kuvia, kun kävi ne laittamassa. Ihana hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikö se olisi melko noloa JO:lle saada K:n avulla lippukauppaan vauhtia kun liput ei ole kovin hyvin myyneet. Olisi tosi omituinen kuvio.
No en ihmettele ettei ole myynyt. En ole nähnyt ainoatakaan mainosta missään että tulivat uudestaan Suomeen. Koko keikasta ei varmaan ole tienneet muut kuin tosifanit. Jos tänään ei olisi itsenäisyyspäivä enkä olisi lukenut tätä ketjua en vieläkään tietäisi :D viimeksi olen tainnut käydä täällä lukemassa kun oli gregorkohut päällä.
K:n fandomissa olen nähnyt mainokset, mutta tällä kertaa en taida mennä. Olin kolmen hengen porukassa NT:llä, mutta nyt emme ole menossa. Ehkä jos olisi ollut uusi levy, mutta samalla setillä ei inspiroi mennä
Juuri B sanoi uudessa haastattelussa, että esi
Ai, en ole kuullutkaan. En silti ole vielä innoissani lähdössä, mutta ehkä harkitsen keväällä jos ei ole muuta tekemistä silloin. Tai jos K on mukana keikalla
Mikäli tieto ei tänne oo levinnyt, niin B on kyllä toivonut Kn olevan heidän kanssaan lavalla ensi vuonna. Toki jos ajatus bändin itsensä näkemisestä on meh, niin ei välttämättä kovin kannattavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuun tänne evakkoon iltaa varten. Live, love, Jere.
Onko emoketjussa jotain myrskyjä?
Kannattaakohan olla täällä vai puutarhassa? Olisin itse mieluummin täällä, jos vaan löytyy seuraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityishenkilöjankkausta ja asiaankuulumattomia juoruja, totta kai se vedettiin lukkoon taas hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kaatui kriittisenä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakohan olla täällä vai puutarhassa? Olisin itse mieluummin täällä, jos vaan löytyy seuraa :D
Mä tulen hyppimään molemmissa. Tää paatti saa nyt larpata emoalusta tämän päivän, sori siitä. :'D
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä ainakin oon, kaipaan ihan liikaa Vauvan palstaa hektiseen iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kn instan tägätyissä on kynsistä kuvia, kun kävi ne laittamassa. Ihana hymy.
Katsoin eilen että on uudet kynnet! Kirkkaan vihreät, ja näyttivät melkein hohtavan pimeässä!
Oon myös täällä evakossa jos sallitaan? Päivän aihe on Kärtsä😍
Ihmiset on jonkun verran tuskailleet vessassa käymistä illalla, mä tuskailen tupakalle menoa yhtä paljon. 😂 Sen kerran kun perseen nostan penkistä ja menen parvekkeelle, niin K on marssinut sisälle.
Ei ole kyllä Kultsalla mitään Loreenia.
Mä itse asiassa just eilen selasin kaikki mahdolliset tavastiat, rocksit, Tampereen klubit ym. läpi olisiko tulossa mitään mielenkiintoisia keikkoja, joille voisi mennä. Ihan jokaista kivaa artistia ei jaksa somessakaan seurata ja 24h stooritkin menee työssäkäyviltä helposti ohi.
Näitähän on nykyään tosi paljon, että joku festari alkaa myydä lippuja vuotta ennen ja puoli vuotta ennen festareita ne perutaan huonon lipunmyynnin takia. Sitten moni havahtuu siihen ettei edes tajunnut hankkia vielä lippuja tai ei ollut tiennyt koko festarista mitään ennen perumisuutista.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin tänne ainakin merirosvon elkein paattia päiväksi kaappaamaan, tällaisena kriittisenä hetkenä ei paljon lupia kysellä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kullä. Mä kyllä manifestoin myös Joksuilta jonkinlaista Suomeen liittyvää kommenttia :D Saattaa jopa onnistua, jos Boitsu löytää keikalta suomalaisen ja Kärppyhän on kertonut tietysti että tänään on tärkeä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen hyppimään molemmissa. Tää paatti saa nyt larpata emoalusta tämän päivän, sori siitä. :'D
Samoin. Hyppelen molemmissa niin kuin Kärtsä lavalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullä. Mä kyllä manifestoin myös Joksuilta jonkinlaista Suomeen liittyvää kommenttia :D Saattaa jopa onnistua, jos Boitsu löytää keikalta suomalaisen ja Kärppyhän on kertonut tietysti että tänään on tärkeä päivä.
Hämmästyttävää, ettei B kommentoinut eilisen keikalla mitään, vaikka parvekkeelta roikkui Suomen lippu. Tosin ei tainnut kysellä muutenkaan, mistä kaikkialta ihmiset oli keikalle tulleet, niin ehkä sellainen huomionosoitus olisi ollut vähän liiankin läpinäkyvää jo. :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärppy on aivan varmasti jauhanut linnanjuhliin menosta sille. 💚 I go to jail party yes.
Tässä tännekin puolelle se haastattelun kohta, jossa B puhuu tulevasta kiertueesta ja uusista biiseistä.
https://twitter.com/ellaavik/status/1732325065050468490?t=Pov9MOX70ZKiO…
Huonoin päivä tällaiselle, kun illalla on Linnan juhlat ja JO:n konsertti, ja sitten emopaatti kaadettiin. Sori, nyt ollaan täällä evakossa tämä päivä.