Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
aaaargh.. minä olen yksi touhutonttu kaikkien teorioiden kanssa. Nyt taas keksin yhden täysin hullun xD Se on kyllä niin absurdi, että toteutuessaan olisi "wtf"... Jos K:sta ei kuulu tämän illan aikana, niin teoriani oli väärässä, ja voimme unohtaa tämän xD
Ehkä joitakuita tässä ketjussa kiinnostaa, että Joker Outilla ollut live tänään, ja ovat maininneet Tommyn ja Käärijän kun heiltä oli kysytty (ilmeisesti?) collabeista, ihan yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joitakuita tässä ketjussa kiinnostaa, että Joker Outilla ollut live tänään, ja ovat maininneet Tommyn ja Käärijän kun heiltä oli kysytty (ilmeisesti?) collabeista, ihan yleisesti.
Löytyy pikkuklippi jo Tumblristakin: https://www.tumblr.com/leopardom/733977548129714176/on-todays-episode-o…
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon kohdan, ja oli aika kaoottista xD Kris luuli että T ei edes ole muusikko, mutta oli siis ensimmäinen joka mainitsi K:n tuossa kohdassa ja T:n
K:n tägätyistä löytyi ig-tilin rotaract.tallinn postaama kuvasarja, josta viimeisimpänä oli lyhyt video jossa DJ soitti cha cha cha:n ja virolaislapset tanssi ja lauloi mukana. Tosi söpöä, aww! Ja kun vieläpä Tallinnassa, ei ees Suomessa. Sielläkin K näemmä lasten suosiossa. :)
Vierailija kirjoitti:
aaaargh.. minä olen yksi touhutonttu kaikkien teorioiden kanssa. Nyt taas keksin yhden täysin hullun xD Se on kyllä niin absurdi, että toteutuessaan olisi "wtf"... Jos K:sta ei kuulu tämän illan aikana, niin teoriani oli väärässä, ja voimme unohtaa tämän xD
Mitäs mitäs..?
Vierailija kirjoitti:
K:n tägätyistä löytyi ig-tilin rotaract.tallinn postaama kuvasarja, josta viimeisimpänä oli lyhyt video jossa DJ soitti cha cha cha:n ja virolaislapset tanssi ja lauloi mukana. Tosi söpöä, aww! Ja kun vieläpä Tallinnassa, ei ees Suomessa. Sielläkin K näemmä lasten suosiossa. :)
Ihana! Lapset kyllä pitävät siitä :D olen tiktokissa nähnyt videon Intiasta, jossa suurelle lapsijoukolle soitetaan ccc ja ne tanssii mukana ;D Taisi olla jonkun suomalaisen tili (ja idea siis)
Vierailija kirjoitti:
Kerrothan sitten myöhemmin mikä teoriasi oli. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrothan sitten myöhemmin mikä teoriasi oli. :D
Katsotaan kuinka pelleksi sitten osoittauduin xD En ehkä edes kehtaa avata enempää jos olen täysin hakoteillä :D
Vierailija kirjoitti:
Kuunteleeko kukaan oikeasti näitä Käärijän kappaleita vai onko tää seuraaminen vain jotain videoklippien vahtimista ja yksinäistä runkkaamista. Outo ilmiö.
Mä kuuntelen Käärijän kappaleita ja runkkaan naapurin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään viroekspertti, mutta sen verran olen kuluttanut kyseisen maan mediaa että olen saanut kuvan että heidän mediasuhteensa Suomeen on vähän samanlainen kuin Suomella oli Ruotsiin ainakin vielä 2000-luvun alussa. Eli kuten Ruotsista aina välillä tuli jotain ruotsinkielistä musiikkia/artisteja jotka tuli suosituksi Suomessakin (omilla kouluvuosiltani muistan ainakin Kent, "rosa helikopter, "vill ha dig" Tomas Ledinin "sommaren är kort") niin Virossa silloin tällöin (mutta kai aika harvoin) voi käydä samoin suomenkielisen musan kanssa. Täällä Suomessa kun osataan sen verran Ruotsia että muutamankin sanan tunnistaminen jostain hittibiisistä voi saada ihmiset kuuntelemaan sitä, niin samalla tavalla Virolaiset tietty saa vielä helpommin otteen suomalaisista sanoista.
Ei sitä sattumalta lennätetty juuri. Tallinnan festarille yksärikoneella Ja nyt Tommy-yhteyden kanssa K saattaa helposti saada hieman Viron vävypojan aseman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon kohdan, ja oli aika kaoottista xD Kris luuli että T ei edes ole muusikko, mutta oli siis ensimmäinen joka mainitsi K:n tuossa kohdassa ja T:n
Hahahaa! Ja muut vaan nauraa. No ainakin vaikuttaa että piti ICIP:iä toimivana yhteistyönä kun nosti sen esimerkiksi yhteistyöstä jossa "toinen ei ole muusikko".
Nyt olikin sampittaren stooreissa se video sieltä intiasta (?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa! Ja muut vaan nauraa. No ainakin vaikuttaa että piti ICIP:iä toimivana yhteistyönä kun nosti sen esimerkiksi yhteistyöstä jossa "toinen ei ole muusikko".
Joo en kyllä tiedä että mikä aivopieru tuokin oli xD
Ruotsista paljastettu vuoden viisu slogan: United by music... hmmm.. eikö se vaihdu vuosittain?
Tässä icip-mv:n pohjalta kirjoitettu ficci, jossa ilmeisesti kauhua ja romantiikkaa! <3
Teyalta ja Salenalta tulossa joulubiisi, 17.11
https://www.instagram.com/reel/CzjNzm4NLbC/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kärppä tykännyt 2 päivää sitten :)
Vierailija kirjoitti:
Teyalta ja Salenalta tulossa joulubiisi, 17.11
https://www.instagram.com/reel/CzjNzm4NLbC/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kärppä tykännyt 2 päivää sitten :)
He ovat kyllä symppiksiä! Pidin heidän bye bye bye -biisistään myös! Ja who the hell is edgar on kuuntelussa tiiviisti :)
Mikke postas stoorin makuuhuoneesta jossa Käärijä-lakanat ja juliste. Watafak.
Mä luin että "studioilta" ja olin heti menossa katsomaan Jaakon instaa mitä se nyt studiolla tekee.
Täällä siis toinen jota vaivaa että ne on kaikki hiljaa somessa! Joko ne on kaikki niin väsyneitä viime aikojen menoista että jokainen huilii vaan omalla tahollaan eikä kukaan jaksa postata mitään, tai ne on niin kovassa työn tohinassa ettei sometus mahdu mukaan, tai ne on sopineet yhdessä somettamattomuudesta (epätodennäköistä).
Jukka on repostannut yhden fanitaiteen, kaikilla muilla kaikuu hiljaisuus.