Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee taas ne K-vitamiini puutostilat, kun on jälleen toinen päivä ilman mitään K:n somejuttuja! Yritän lieventää oireita emoketjua lukemalla, missä on muillakin näköjään oireilut päällä kun siellä spekuloidaan oisko K lähdössä Puolaan tällä viikolla, mutta ei vaan helpota.
Mutta hyvä että K osaa olla somettamatta... seurataan tuleeko tällä kertaa kolme päivää täyteen! Viimeksi taisi tulla kuva studiolta kahden päivän hiljaiselon jälkeen, eli kolmea päivää postaamattomuutta ei ole vielä ollut.
Mä en ole käynyt enää emoketjussa kuukauteen, mieluummin käyn tumpussa ja discordissa, niissä pääosin mukava meininkiSe on totta.. onnea irtipääsystä! Minulla on melkein toksinen suhde siihen ketjuun.. kun ei aina mielipi
Makunsa kullakin. Mä taas en jaksa sitä että emoketjussa Kta haukutaan niin hirveästi, jos omat spekulaatiot ei osoittaudukaan oikeiksi eli K ei käyttäydykään niin kuin hänen "pitäisi". Eikä toisten keskustelijoiden lyttääminenkään ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CCC 115.8M Spotifyssa, kohta 116M!
HHH 1.4M
ICIP 2.9M kohta tulee 3 milliä täyteen!
Jess!!! Ja välikuolema on 5,9 milliä niin sekin saavuttaa 6M pian <3
Ja Viulunkielellä 6,9. Saa nähdä saako Välikuolema Viulunkielen jossain vaiheessa kiinni.
Ja tänään tulee kolme päivää täyteen ilman mitään somejuttuja K:lta jos se onnistuu pysymään hiljaismoodissa yöhön asti. Kaksi päivää on ollut sen pisin hiljaisuus viisujen jälkeen.
Tarvitsen K-vitamiinia tänään. Yleensä somehiljaisuus päättyy rytinällä, joten jään mielenkiinnolla odottamaan :D
"Makunsa kullakin. Mä taas en jaksa sitä että emoketjussa Kta haukutaan niin hirveästi, jos omat spekulaatiot ei osoittaudukaan oikeiksi eli K ei käyttäydykään niin kuin hänen "pitäisi". Eikä toisten keskustelijoiden lyttääminenkään ole kivaa."
Olen samoilla linjoilla. Ja siellä puhutaan JO:sta liikaa omaan makuuni, kun mielenkiintoni heitä kohtaan on lopahtanut (paitsi tietenkin jos hengaavat K:n kanssa, mutta tarkoitan lähinnä uraa). Onneksi löytyy muita someja, joista löytyy keskustelua K:hon liittyen ilman sitä haukkumista :)
Jeretoniinia Apollosta 💚
https://www.instagram.com/reel/CznhtT0t1pl/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Tässä vielä K: vo-ku-e unboxing 😂💚 tämä tuo aina hymyn huulille
https://www.instagram.com/reel/CzbbHiWMyS9/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
"Makunsa kullakin. Mä taas en jaksa sitä että emoketjussa Kta haukutaan niin hirveästi, jos omat spekulaatiot ei osoittaudukaan oikeiksi eli K ei käyttäydykään niin kuin hänen "pitäisi". Eikä toisten keskustelijoiden lyttääminenkään ole kivaa."
Olen samoilla linjoilla. Ja siellä puhutaan JO:sta liikaa omaan makuuni, kun mielenkiintoni heitä kohtaan on lopahtanut (paitsi tietenkin jos hengaavat K:n kanssa, mutta tarkoitan lähinnä uraa). Onneksi löytyy muita someja, joista löytyy keskustelua K:hon liittyen ilman sitä haukkumista :)
Mun oma musiikkimaku on taas niin paljon raskaampi etten ole seurannut JOta oikeastaan ollenkaan. Viisuja en ollut katsonut moniin vuosiin ennen tätä kevättä. Onneksi nyt uteliaisuudesta katsoin, kun Kta hypetettiin niin paljon. K on tuonut paljon iloa ja energiaa minun elämään. Ja lisäksi vielä uusia artisteja 💗
Emoketjusta bongattua:
Mahtaisko K esiintyä Lasten Itsenäisyyspäivän juhlassa 4.12.?
Löysin tämmöisen: https://www.mll.fi/lasten-itsenaisyyspaivan-juhla/ohjelma/
Siellä lukee: 15.30 Yllätysesiintyjän konsertti
Ja 4.12. on K:n keikkakalenterissa "yksityistilaisuus".
Vierailija kirjoitti:
Emoketjusta bongattua:
Mahtaisko K esiintyä Lasten Itsenäisyyspäivän juhlassa 4.12.?
Löysin tämmöisen: https://www.mll.fi/lasten-itsenaisyyspaivan-juhla/ohjelma/
Siellä lukee: 15.30 Yllätysesiintyjän konsertti
Ja 4.12. on K:n keikkakalenterissa "yksityistilaisuus".
Voisin hyvin kuvitella! Nuo "yllätysvierailut" on niin kutkuttavia, vaikea sanoa etukäteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oma musiikkimaku on taas niin paljon raskaampi etten ole seurannut JOta oikeastaan ollenkaan. Viisuja en ollut katsonut moniin vuosiin ennen tätä kevättä. Onneksi nyt uteliaisuudesta katsoin, kun Kta hypetettiin niin paljon. K on tuonut paljon iloa ja energiaa minun elämään. Ja lisäksi vielä uusia artisteja 💗
Loppujen lopuksi kyse on kuitenkin musiikista, ja kaikilla on oma maku :) Minä en ole ikinä omannut "musiikkimakua" varsinaisesti... Saatan ihastua erityyppiseen musiikkiin, ja toiset artistit eivät vain kiinnosta. K:n tapa yhdistää erilaisia genrejä ja soundeja huumoriin ja ei-perinteisiin sanoituksiin vetoaa minuun paljon. Ja onhan se aivan käsittämätön live-esiintyjä! Viisuissa kyllä voi bongata mielenkiintoisia uusia artisteja! Päätin aloittaa UMK:n seuraamisen tänä vuonna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HHH 1.4M
Ja Viulunkielellä 6,9. Saa nähdä saako Välikuolema Viulunkielen jossain vaiheessa kiinni.
Ja tänään tulee kolme päivää täyteen ilman mitään somejuttuja K:lta jos se onnistuu pysymään hiljaismoodissa yöhön asti. Kaksi päivää on ollut sen pisin hiljaisuus viisujen jälkeen.
Tarvitsen K-vitamiinia tänään. Yleensä somehiljaisuus päättyy rytinällä, joten jään mielenkiinnolla odottamaan :D
Samoin, samoin. Ja todennäköisesti porukka on vain "tylsässä" musiikinteossa nyt viikolla, kun koko tiimin somet on olleet hiljaa. Yleensä jos ne käy jossain pyörimässä niin joku tyypeistä ei malta olla postaamasta klippiä tai kuvaa (kuten viime viikolla kun K oli Jukan kanssa menossa keilaileman). Tai sitten ne ovat kaikki muutaman päivän vapaalla ja joka iikka on malttanut olla somettamatta mistään.
Huomasin myös, että "Yhtä vailla" on juuri ylittänyt 1M striimiä! Aina vain enemmän ja enemmän K:n biiseistä saavuttaa tämän :D niitä taitaa olla 15-16 nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HHH 1.4M
Samoin, samoin. Ja todennäköisesti porukka on vain "tylsässä" musiikinte
He varmaan tekevät uutta levyä kovaa tahtia... uskon että se julkaistaan keväällä... Varmaan voisivat hyödyntää UMK:n tuomaa nostetta julkaisuun.
Toisaalta odotan, että K matkustaisi Alankomaihin pari päivää ennen sitä konserttia. Ehkä voisi turisteilla, tehdä jonkun videon taas Joostin kanssa ja ehkä treffata Alessandran ja Alikan kanssa
Vierailija kirjoitti:
"Minä taas kuolisin tylsyyteen, jos pitäisi vain tässä ketjussa roikkua"
Suosittelen myös Tumppua ja Discordia lämpimästi, jos emoketju + tämä ketju käy riittämättömäksi. Niissä joissa itse olen keskustelu on tosin pääosin englanniksi, niin se ei tietty käy kaikille.
Koitin mennä Discordiin, mutta päädyin poistamaan, mistä sieltä löytää mitään järkevää? Jokereiden Discordissa oli tosi nuorta porukkaa ainakin ja jotenkin nolo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen myös Tumppua ja Discordia lämpimästi, jos emoketju + tämä ketju käy riittämättömäksi. Niissä joissa itse olen keskustelu on tosin pääosin englanniksi, niin se ei tietty käy kaikille.
Koitin mennä Discordiin, mutta päädyin poistamaan, mistä sieltä löytää mitään järkevää? Jokereiden Discordissa oli tosi nuorta porukkaa ainakin ja jotenkin nolo
K:n discord on mielestäni hyvin järjestetty fanien puolesta. Minäkin olen vähän pihalla discordin kanssa, mutta tuolla K:n discordissa olen oppinut löytämään haluamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oma musiikkimaku on taas niin paljon raskaampi etten ole seurannut JOta oikeastaan ollenkaan. Viisuja en ollut katsonut moniin vuosiin ennen tätä kevättä. Onneksi nyt uteliaisuudesta katsoin, kun Kta hypetettiin niin paljon. K on tuonut paljon iloa ja energiaa minun elämään. Ja lisäksi v
Niinpä, kaikilla on oma makunsa ja sehän on rikkautta. Ehkä tuo minunkin hevin kuuntelu onkin pelkkää urautumista 😁 Mutta niin kuin sanoin, K onneksi pelasti minut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut vähään aikaan koska olen liian kiireinen kaikkiin someihin, mutta K:lla on ainakin k-18 fanidiscord jossa oli ihan samantyyppistä keskustelua kuin täällä ja tumpussa. Siellä oli siis ihan vaan yleis-K-chattiketju, erillinen kiimailuchattiketju ja jotain muuta. (Se ei tosin ole julkinen vaan pitää saada linkki, ja olen hukannut sen. )
Aina kun jossain mainitaan tämä Käärijä niin minä näen silmissäni vain sen hikisen pöhöttyneen mahan ja sen hikisen vihreän boleron ja alan miettiä miten kauhealle se mahtaa haista 🤢
Alavudelta vielä K:n kuvia, kaunis on <3
https://www.tumblr.com/radiant-sunlight-blueberry/733961222751404032/k%…
Kuunteleeko kukaan oikeasti näitä Käärijän kappaleita vai onko tää seuraaminen vain jotain videoklippien vahtimista ja yksinäistä runkkaamista. Outo ilmiö.