Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
10761/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"He varmaan tekevät uutta levyä kovaa tahtia... uskon että se julkaistaan keväällä... Varmaan voisivat hyödyntää UMK:n tuomaa nostetta julkaisuun. 

Toisaalta odotan, että K matkustaisi Alankomaihin pari päivää ennen sitä konserttia. Ehkä voisi turisteilla, tehdä jonkun videon taas Joostin kanssa ja ehkä treffata Alessandran ja Alikan kanssa"

Luulen kans että keväällä tulee uusi levy. Ei välttämättä edes UMK-nosteen takia, vaikka sekin on hyväksi, vaan luulen että K haluaa uutta kamaa settilistaan jo alkukesän keikoille. Jos sillä ois ollut tänä vuonna vähemmän keikkoja (vaikka 40-50) niin sitten vanha tuotanto kävisi vielä, mutta nyt se on ehtinyt esiintyä tyyliin jokaisessa Suomen kaupungissa niin settilista tarvitsee pikkuhiljaa uutta verta. ICIP ja HHH lisäyksinä riittänee näin talvisesonkina.

Vierailija
10762/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soiko Käärijä millään radioasemalla edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10763/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunteleeko kukaan oikeasti näitä Käärijän kappaleita vai onko tää seuraaminen vain jotain videoklippien vahtimista ja yksinäistä runkkaamista. Outo ilmiö.

Tsemppiä!

Vierailija
10764/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunteleeko kukaan oikeasti näitä Käärijän kappaleita vai onko tää seuraaminen vain jotain videoklippien vahtimista ja yksinäistä runkkaamista. Outo ilmiö.

Kuuntelee <3 spotifyissa 1,6M ihmistä kuukaudessa ja uudet biisit ovat kumpikin saaneet ensimmäisen vuorokauden aikana +200k striimiä :) Todella hyvin siis suomenkieliseksi artistiksi

Vierailija
10765/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kääriä olekaan musiikkia vaan omanlaistaan Euroviisujen jälkisirkusta.

Vierailija
10766/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun jossain mainitaan tämä Käärijä niin minä näen silmissäni vain sen hikisen pöhöttyneen mahan ja sen hikisen vihreän boleron ja alan miettiä miten kauhealle se mahtaa haista 🤢

Kärtsä ainakin itse sanoi yhdellä keikalla että sen nahkahousut haisee järkyttävän pahalle ja hikiselle, niin eiköhän se bolerokin. Siitä vaan jonottamaan keikalle eturiviin ja haistelemaan, jos pitelet kylttiä jossa jukee "anna mun haistaa boleroa!" niin eiköhän se anna. :D

Vierailija
10767/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi sitä ei tarvitse kuulla missään ellei itse halua. Näkeminen on kyllä vielä etovampaa.

Itse halusit kuitenkin vartavasten tulla ketjuun josta hänestä keskustellaan. :) 

Vierailija
10768/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"He varmaan tekevät uutta levyä kovaa tahtia... uskon että se julkaistaan keväällä... Varmaan voisivat hyödyntää UMK:n tuomaa nostetta julkaisuun. 

Toisaalta odotan, että K matkustaisi Alankomaihin pari päivää ennen sitä konserttia. Ehkä voisi turisteilla, tehdä jonkun videon taas Joostin kanssa ja ehkä treffata Alessandran ja Alikan kanssa"

Luulen kans että keväällä tulee uusi levy. Ei välttämättä edes UMK-nosteen takia, vaikka sekin on hyväksi, vaan luulen että K haluaa uutta kamaa settilistaan jo alkukesän keikoille. Jos sillä ois ollut tänä vuonna vähemmän keikkoja (vaikka 40-50) niin sitten vanha tuotanto kävisi vielä, mutta nyt se on ehtinyt esiintyä tyyliin jokaisessa Suomen kaupungissa niin settilista tarvitsee pikkuhiljaa uutta verta. ICIP ja HHH lisäyksinä riittänee näin talvisesonkina.

Mä kans uskon että ovat studiossa nää välipäivät. Siellähän ei välttämättä kaikki oo kokoajan samaan aikaan.

Vierailija
10769/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi sitä ei tarvitse kuulla missään ellei itse halua. Näkeminen on kyllä vielä etovampaa.

Itse halusit kuitenkin vartavasten tulla ketjuun josta hänestä keskustellaan. :) 

Tää on luultavasti sama tyyppi joka käy välillä emoketjussakin haukkumassa K:ta random keskusteluun liittömättömillä yhden lauseen heitoilla... eli se käy vartavasten kahdessa K-ketjussa, niin epäkiinnostava K on hänelle!

Vierailija
10770/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on luultavasti sama tyyppi joka käy välillä emoketjussakin haukkumassa K:ta random keskusteluun liittömättömillä yhden lauseen heitoilla... eli se käy vartavasten kahdessa K-ketjussa, niin epäkiinnostava K on hänelle!

No sanoppa, tämä on K:n ykkösfani! :D Siitä puhe mistä puute ;)

Vierailija
10771/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä taas kuolisin tylsyyteen, jos pitäisi vain tässä ketjussa roikkua"

Suosittelen myös Tumppua ja Discordia lämpimästi, jos emoketju + tämä ketju käy riittämättömäksi. Niissä joissa itse olen keskustelu on tosin pääosin englanniksi, niin se ei tietty käy kaikille.

Koitin mennä Discordiin, mutta päädyin poistamaan, mistä sieltä löytää mitään järkevää? Jokereiden Discordissa oli tosi nuorta porukkaa ainakin ja jotenkin nolo

K:n discord on mielestäni hyvin järjestetty fanien puolesta. Minäkin olen vähän pihalla discordin kanssa, mutta tuolla K:n discordissa olen oppinut löytämään haluamani.

Ok, täytyy ruveta tutkimaan, kun taas jaksan asiaan perehtyä, eikä varmaan pääse ilman linkkejä, mulla sekavasti kuuntelussa vähän kaikenlaista K, Jokerit, Mrfy pari kappaletta, vähän Siddatha, Benjamin, slovenialaista kansanmusiikkia, WU ja Basshunter ja K&B shippaaja

Vierailija
10772/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Käärijällä olisi enemmänkin biisejä, joita ei yleensä keikoilla kuulla. Esim. Morgan ei taida olla ainakaan vakituiseen keikkalistalla, miksiköhän ei?

Vierailija
10773/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans uskon että ovat studiossa nää välipäivät. Siellähän ei välttämättä kaikki oo kokoajan samaan aikaan.

Onko kellään pitkäaikaisemmin K:ta seuranneella tietoa mikä heidän ns. "studiotilanne" on? Toisessa ketjussa kun oli puhetta JO;n levynteosta niin jossain vaiheessa oli keskustelua miten studioaikaa vuokrataan eri studioilta, ja miten kallista se on, ja että siellä vietetään mahdollisimman vähän aikaa.

Mutta jostain syystä mulle on tullut kuva että K-tiimillä on niitten "oma" studio? Eli joku kämäinen vuokra-konttori missä Allulla on sen tietokoneet ja muut vimpaimet. Varmaan sen takia olen saanut tällaisen käsityksen koska Allu on K-tiimin tuottaja, eli niillä ei ole ulkopuolista tyyppiä hoitamassa sitä puolta. Joku työtilahan sillä pitää olla! Ja ne vähät kuvat jotka olen nähnyt studiolta antaa enemmän kotikutoisen nörttiluolan viboja kuin joku sliipattu Warnerin super-pro-studiotila. 

Ai niin ja siinä viime viikon studiokuvassa joku bongasi yhden niiden saaman palkintopystin hyllylä! Ei kai ne jossain ulkopuolisessa studiossa säilyttäisi palkintojaan?

Vierailija
10774/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Käärijällä olisi e

Juu, Morgan ja kovis tulivat ccc-mixtapen mukana, mutta eivät ehkä ole K:n omia suosikkeja, kun eivät päätyneet levylle. Mutta ne tuovat aina kivan twistin settilistalle ilmaantuessaan :D 

Vierailija
10775/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä studioista tai musiikinteosta mitään, mutta olen nähnyt videon, jossa K esittelee studion. Se on se sama, missä ne Ylen haastattelukuvat/klipit olivat. Luulen, että K:n studion vaatimukset ovat hyvin erilaiset kuin JO:n koska K:n musiikki on tietokoneella tehtyä, eikä siis tarvitse äänieristyksiä jne. En tiedä onko tuossa studiossa sitten joku pieni komero, joka on äänieristetty K:n laulun vuoksi, vai vuokraavatko sitten ammattistudion vain lauluosien äänitystä varten. Eikö se "mysteerimieskuva" T:n kanssa ollut jostain ihan ammattistudiolta? 

Vierailija
10776/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Käärijällä olisi enemmänkin biisejä, joita ei yleensä keikoilla kuulla. Esim. Morgan ei taida olla ainakaan vakituiseen keikkalistalla, miksiköhän ei?

Ei vaan tykkää niistä livenä? Taiteelliset sielut on tommoisia, jos jokin ei sytytä niin sitä on vaikea pakottaa. Ja niitten vanhempi tuotanto (pe-Fantastista) on varmaan osittain semmoista että sekä Allu että K on jo tympääntyneet niihin vuosien saatossa, ja löytävät kaikenlaisia epäkohtia joita tekisivät nykytaidoilla paremmin.

Vierailija
10777/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Kääriä olekaan musiikkia vaan omanlaistaan Euroviisujen jälkisirkusta.

No tämä!

Vierailija
10778/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä studioista tai musiikinteosta mitään, mutta olen nähnyt videon, jossa K esittelee studion. Se on se sama, missä ne Ylen haastattelukuvat/klipit olivat. Luulen, että K:n studion vaatimukset ovat hyvin erilaiset kuin JO:n koska K:n musiikki on tietokoneella tehtyä, eikä siis tarvitse äänieristyksiä jne. En tiedä onko tuossa studiossa sitten joku pieni komero, joka on äänieristetty K:n laulun vuoksi, vai vuokraavatko sitten ammattistudion vain lauluosien äänitystä varten. Eikö se "mysteerimieskuva" T:n kanssa ollut jostain ihan ammattistudiolta? 

Katossa on ainakin jotain akustiikkalevyjä... mutta ne on ehkä tarkoitettu siihen että biisejä voi kuunnella kajareista ilman kaikua. 

Vierailija
10779/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakolla ainakin on joku studiotila, joka on hänen ig-profiilissa mainittu myös. 

iiriscompany

Ja allun instassa on se kuva missä on koko kööri + Tommy studiolla, ja mun mielestä vaikuttaa että se olis just tuo iiris company, matossa olevan tekstin perusteella :D

Vierailija
10780/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaaargh... koko poppoo on niin hiljaa.. yleensä jokin pikku kuva joltakin tulee studiolta tai vaikka sieltä keilaamasta.. olisi vaikea uskoa että heillä olisi oikeasti vapaa-aikaa nyt