Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
10821/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Odotan behind the scene materiaalia, mahdollista K/Joost materiaalia ja Alika/Alessandra/K -materiaalia :D

Vierailija
10822/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo seuraavaa stooria joltakin Amsterdamista! Olisi ihana saada jokin turist travelman -video :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10823/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan jo seuraavaa stooria joltakin Amsterdamista! Olisi ihana saada jokin turist travelman -video :D

Itse ailahtelen täällä olettamusten välillä että K:lla on nyt kaikenlaista meneillään ja piakoin alkaa stooria pukkaamaan, ja huolestuneen olitilan välillä että onkohan se niin väsynyt ettei se jaksa somettaa edes Amsterdamin keikkakäynnistä mitään. 

Nytkin ainoa mitä se on laittanut stooreihin on se Härtsän jutun repostaus, mutta se kuva on kai jo ainakin viikon vanha. Äh kun haluaisi tietää voiko se hyvin...

Vierailija
10824/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ailahtelen täällä olettamusten välillä että K:lla on nyt kaikenlaista meneillään ja piakoin alkaa stooria pukkaamaan, ja huolestuneen olitilan välillä että onkohan se niin väsynyt ettei se jaksa somettaa edes Amsterdamin keikkakäynnistä mitään. 

Nytkin ainoa mitä se on laittanut stooreihin on se Härtsän jutun repostaus, mutta se kuva on kai jo ainakin viikon vanha. Äh kun haluaisi tietää voiko se hyvin...

Vähän samat tunnelmat... Mutta Miken ja Suvin K-huone viittaisi johonkin projektiin, ehkä on ollut kiireinen? Ja uskon että saamme behind the scenes -materiaalia sieltä Amsterdamista huomenna. Joka tapauksessa olisi kiva saada vaikka joku pieni illallisvideo tältäkin illalta :( huomisen jälkeen matkustuksesta tulee kyllä stressaavaa muutamaksi päiväksi

Vierailija
10825/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä naudat! K:n vo-gu-e -klipillä on 136k katselukertaa, mikä on kymmeniätuhansia enemmän, kuin L:n paljon vanhemmat kansikuvaklipit xD Kyllä, olen katkera. Toivottavasti kutsuvat K:n kansikuvaksi joskus :D

Vierailija
10826/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaakolla ainakin on joku studiotila, joka on hänen ig-profiilissa mainittu myös. 

iiriscompany

Ja allun instassa on se kuva missä on koko kööri + Tommy studiolla, ja mun mielestä vaikuttaa että se olis just tuo iiris company, matossa olevan tekstin perusteella :D

Mä luin että "studioilta" ja olin heti menossa katsomaan Jaakon instaa mitä se nyt studiolla tekee.

Täällä siis toinen jota vaivaa että ne on kaikki hiljaa somessa! Joko ne on kaikki niin väsyneitä viime aikojen menoista että jokainen huilii vaan omalla tahollaan eikä kukaan jaksa postata mitään, tai ne on niin kovassa työn tohinassa ettei sometus mahdu mukaan, tai ne on sopineet yhdessä somettamattomuudesta (epätodennäköistä).

Jukka on repostannut yhden fanitaiteen, kaikilla muilla kaikuu hiljaisuus.

Jaakon iiriscompanyn sanotaan olevan animaatiostudio.

Vierailija
10827/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaakolla ainakin on joku studiotila, joka on hänen ig-profiilissa mainittu myös. 

iiriscompany

Ja allun instassa on se kuva missä on koko kööri + Tommy studiolla, ja mun mielestä vaikuttaa että se olis just tuo iiris company, matossa olevan tekstin perusteella :D

Mä luin että "studioilta" ja olin heti menossa katsomaan Jaakon instaa mitä se nyt studiolla tekee.

Täällä siis toinen jota vaivaa että ne on kaikki hiljaa somessa! Joko ne on kaikki niin väsyneitä viime aikojen menoista että jokainen huilii vaan omalla tahollaan eikä kukaan jaksa postata mitään, tai ne on niin kovassa työn tohinassa ettei sometus mahdu mukaan, tai ne on sopineet yhdessä somettamattomuudesta (epätodennäköistä).

Jukka on repostannut yhden fanitaiteen, kaikilla muilla kaikuu hiljaisuus.

J

Onko se Jaakon studio? Olisiko siellä sitten myös äänitystilat, joita voi vuokrata eteenpäin tai käyttää itse animaation tekemiseen liittyen?

Vierailija
10828/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti toi typo: MIKKO :D

Hetkisen löi tyhjää että mikäs tää Mikko on, onko siellä joku neljäskin veli Pöyhösten veljeskatraassa.

Veljesten isä sattuu olemaan Mikko. Kolmehan niitä veljeksiä on.

Vierailija
10829/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samat tunnelmat... Mutta Miken ja Suvin K-huone viittaisi johonkin projektiin, ehkä on ollut kiireinen? Ja uskon että saamme behind the scenes -materiaalia sieltä Amsterdamista huomenna. Joka tapauksessa olisi kiva saada vaikka joku pieni illallisvideo tältäkin illalta :( huo

Minä luulen melkein että M:n ja S:n stoorit on vaan joku hauska juttu että he on muuttaneet vierashuoneensa K-aiheiseksi tj muuta söpöilyä.

Jos jostain syystä ei saada nähdä yhtään mitään itse esityksen lisäksi, eikä edes A pääse tapamaan K:ta, niin onneksi Lauantain Oulun keikalle on menossa useampi emoketjun nautaa. Silloin viimeistään saadaan raporttia välispiikeistä, niistä yleensä käy jotain ilmi millä tuulella se on.

Vierailija
10830/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tasan oo "vain" joku M ja S vierashuoneen uudelleensisustus. :D

Vierailija
10831/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kallistun johonkin muuhun projektiin... se Suvin kuva oli niin vihjaileva...

Vierailija
10832/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pahat puutostilat päällä.. nyt jo 4. päivä kun K ei näytä nenäänsä somessa :O

Vierailija
10833/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K havaittu Amsterdamin lentokentällä! ccctytön stooreissa! Ihana hymyilevä itsensä <3 olisiko tämä kuva jo muutaman tunnin vanha, ettei reaaliajassa julkaise :D

Vierailija
10834/20847 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joost näyttää olevan Saksassa tällä hetkellä.. ehkä ei ehdikään nähdä K:n kanssa :D

Vierailija
10835/20847 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu Amsterdamissa myöskin. :)

Eli eiköhän Jaakko ja Jukkakin ole. 

Vierailija
10836/20847 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Iso kööri tägätty siihen stooriin, turvamieskin. Ei tanssijoita. Eikä Häärijää. 

Vierailija
10837/20847 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K havaittu Amsterdamin lentokentällä! ccctytön stooreissa! Ihana hymyilevä itsensä <3 olisiko tämä kuva jo muutaman tunnin vanha, ettei reaaliajassa julkaise :D

Siis tuo jo aikuinen nainen reissaa Käärijän perässä maasta toiseen ja keikalta toiselle?

Vierailija
10838/20847 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo jo aikuinen nainen reissaa Käärijän perässä maasta toiseen ja keikalta toiselle?

Joo! Ja näyttää siltä että se tuo hänelle paljon iloa. Ja on saanut uusia ystäviä. Good for her!

Vierailija
10839/20847 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Iso kööri tägätty siihen stooriin, turvamieskin. Ei tanssijoita. Eikä Häärijää. 

Se jo olisikin aikamoista jos Häärijä keltabolerossaan olisi tuotu pyörimään ccc:n ajaksi lavalle Kn lavashow:stä  tietämättömän viisuyleisön eteen. Tulisi vähän watafak niille. xD

Vierailija
10840/20847 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan suunnilleen Käärijä esiintyy tai ylipäätään koska show alkaa? Esiintyjiä näyttää olevan paljon, joten esiintymisaikaa tuskin on montaakaan minuuttia/laulaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi