Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
10721/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T:llä mäkkärin paita päällään.. mitä K kommentoikaan July Jonesille? "McDonald's" 🤯🤯🤯🤯 (tai toisinpäin en muista)

Ei kai T:n paita nyt mitenkään K:hon liity

Vierailija
10722/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T:llä mäkkärin paita päällään.. mitä K kommentoikaan July Jonesille? "McDonald's" 🤯🤯🤯🤯 (tai toisinpäin en muista)

No tässä fandomissa pienemmistäkin seikoista tehdään kosmisia yhteyksiä 😂 mutta kyllä, kommenttiin oli lähinnä satiiria 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10723/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä fandomissa pienemmistäkin seikoista tehdään kosmisia yhteyksiä 😂 mutta kyllä, kommenttiin oli lähinnä satiiria 

Ja K:sta ja T:stä on kuva icip-kuvauksista, jossa syövät mäkkäriruokaa! Kosminen yhteys!

Vierailija
10724/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja K:sta ja T:stä on kuva icip-kuvauksista, jossa syövät mäkkäriruokaa! Kosminen yhteys!

Perhana!!!! En edes muistanut 😂😂 tässähän on sielunkumppaneista kyse!

Vierailija
10725/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No NYT on vihdoinkin hyviä kuvia T:stä keikalta (Brysselissä toissailtana). :)

https://ctrlaltmusic.com/photos-show/photos/tommy-cash-11-11-2023-ancie…

Tomppari on kyl selkeesti käynyt salilla tai treenannu viime aikoina!

Instassahan on se maximilianflip (fitness-, akrobatia- ja stunttimies), jolla oli kuva itsestään Tn kanssa ja vihjailua siitä, että jotain ihan uutta on tulossa. Liittyisköhän siihen? 

Vierailija
10726/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instassahan on se maximilianflip (fitness-, akrobatia- ja stunttimies), jolla oli kuva itsestään Tn kanssa ja vihjailua siitä, että jotain ihan uutta on tulossa. Liittyisköhän siihen? 

Ja nyt liitetään tämä siihen uuteen levyyn ja afterpartyyn!!!! Sieltä on tulossa kunnon mv stuntteineen (ja kuvaustauolla mennään mäkkäriin, eikö?)

Vierailija
10727/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt liitetään tämä siihen uuteen levyyn ja afterpartyyn!!!! Sieltä on tulossa kunnon mv stuntteineen (ja kuvaustauolla mennään mäkkäriin, eikö?)

Tsekkailin hiukan sen maximilianflip:in instaa, ja on kyl aika shameless self promoa täynnä. Mut kuva Tommyn kanssa kyllä ihan aito, ei vaan tietoa milloin otettu.. kun tyyppi voinut laittaa jonkun vanhankin kuvan itseään promotakseen. Mut toisaalta helppo kuvitella että T:n kanssa jotain tehnyt / tekemässä, mistäs sitä koskaan tietää.

Vierailija
10729/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:llä on kyllä söpöjä esiintymisasuja 😇

Vierailija
10730/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee taas ne K-vitamiini puutostilat, kun on jälleen toinen päivä ilman mitään K:n somejuttuja! Yritän lieventää oireita emoketjua lukemalla, missä on muillakin näköjään oireilut päällä kun siellä spekuloidaan oisko K lähdössä Puolaan tällä viikolla, mutta ei vaan helpota.

Mutta hyvä että K osaa olla somettamatta... seurataan tuleeko tällä kertaa kolme päivää täyteen! Viimeksi taisi tulla kuva studiolta kahden päivän hiljaiselon jälkeen, eli kolmea päivää postaamattomuutta ei ole vielä ollut.

Vierailija
10731/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee taas ne K-vitamiini puutostilat, kun on jälleen toinen päivä ilman mitään K:n somejuttuja! Yritän lieventää oireita emoketjua lukemalla, missä on muillakin näköjään oireilut päällä kun siellä spekuloidaan oisko K lähdössä Puolaan tällä viikolla, mutta ei vaan helpota.

Mutta hyvä että K osaa olla somettamatta... seurataan tuleeko tällä kertaa kolme päivää täyteen! Viimeksi taisi tulla kuva studiolta kahden päivän hiljaiselon jälkeen, eli kolmea päivää postaamattomuutta ei ole vielä ollut.

Mä en ole käynyt enää emoketjussa kuukauteen, mieluummin käyn tumpussa ja discordissa, niissä pääosin mukava meininki

Vierailija
10732/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin voi äänestää K:ta! Äänestää saa kerran laatimalla listan kymmenestä suosikista kaikista Euroviisuesityksistä kautta aikojen.

You can now cast your votes for the Eurovision Top 250 of 2023! Its once again time to compile your ultimate top ten from the rich history of the Eurovision Song Contest. From today, November 13, at 12:00, until December 10 at 12:00 CET, you can submit your favourite Eurovision songs. This year, the complete ESC Top 250 will be broadcast on December 31 by our French friends at EFR12 Radio.

https://songfestival.be/en/top-250-2023/stemming-esc-top-250-van-2023-o…

Vierailija
10733/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin myös sanomaan tänne, että kauheat K-vitamiini puutokset! Nuo Berliinin uudet kuvat ja video vähän auttoivat, mutta kyllä minä vieläkin olen näivettynyt :( Suodaan lepopäivä K:lle, mutta kyllä koville ottaa!

Vierailija
10734/20847 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole käynyt enää emoketjussa kuukauteen, mieluummin käyn tumpussa ja discordissa, niissä pääosin mukava meininki

Se on totta.. onnea irtipääsystä! Minulla on melkein toksinen suhde siihen ketjuun.. kun ei aina mielipiteet kohtaa jokaisessa asiassa, mutta on tottunut siellä käymään. Pitäisi nyt itsekin ottaa etäisyyttä sieltä 

Vierailija
10735/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenet ja tässä jeretoniinia: https://www.tumblr.com/katinkulta/733947126395158528

Vierailija
10736/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CCC 115.8M Spotifyssa, kohta 116M!

HHH 1.4M

ICIP 2.9M kohta tulee 3 milliä täyteen!

Vierailija
10737/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CCC 115.8M Spotifyssa, kohta 116M!

HHH 1.4M

ICIP 2.9M kohta tulee 3 milliä täyteen!

Jess!!! Ja välikuolema on 5,9 milliä niin sekin saavuttaa 6M pian <3

Vierailija
10738/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta.. onnea irtipääsystä! Minulla on melkein toksinen suhde siihen ketjuun.. kun ei aina mielipiteet kohtaa jokaisessa asiassa, mutta on tottunut si

Minä taas kuolisin tylsyyteen, jos pitäisi vain tässä ketjussa roikkua

Vierailija
10739/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä taas kuolisin tylsyyteen, jos pitäisi vain tässä ketjussa roikkua"

Suosittelen myös Tumppua ja Discordia lämpimästi, jos emoketju + tämä ketju käy riittämättömäksi. Niissä joissa itse olen keskustelu on tosin pääosin englanniksi, niin se ei tietty käy kaikille.

Vierailija
10740/20847 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta.. onnea irtipääsystä! Minulla on melkein toksinen suhde siihen ketjuun.. kun ei aina mielipi

Onneksi sinun ei tarvitse <3 Tuo toinen ketju on minulle aiheuttanut ahdistusta ja muita epämiellyttäviä tunteita, joten onneksi minullekin löytyy turvallinen satama :)