Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
9141/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Apua mä en eilisen alkuillan jälkeen käyny kummallakaan palstalla niin taasko on ollu rähinät? Ja emoalus uponnut? Musta alkaa tuntua että se on joku ulkopuolinen toimija joka tulee aiheuttamaan hämmennystä aina kun Käärijästä isommin juttua, niinku nyt ollut tuo uuden biisin julkaisu ja muutama lehtijuttu kiertueelta. Tuo on tosi harmi, sillä mun mielestä näissä molemmissa ketjuissa on pääosin ollu ihan kivaa ja hyvätahtoista keskustelua.

Vähän tuntuu että niitä trolleja oli vähemmän heti uudistuksen jälkeen? Ilmeisesti sillon testailtiin jotain uutta suodatinta kun jäi monet normiviestitkin haaviin. Nyt sitten siitä ilmeisesti luovuttiin (kun luulis että kirjoittajat valittaneet paljon) ja heti sitten pääsi trollit mellastamaan ja ilmeisesti tässä lopputulos.

Siis mitä siel toisessa ketjussa tapahtuu? Miks ne tappelee, kun eiks ne oo kuitenkin kaikki "samalla asialla""? 

Vierailija
9142/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi muute siitä eilisestä livestä alku katsomatta. Onko vielä näkynyt sitä missään tallennettuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9143/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Japani olisi K:lle tosi sopiva paikka, ainakin ccc-habituksella. Olisi mielenkiintoista seurata keikkastriimauksia ja reissuklippejä Aasiasta. 😄

Ja Etelä-Amerikka! Täällä on nyt jo faneja eikä kieli olisi ongelma. 

Vierailija
9144/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On kyllä kauas mennyt tämän ketjun henki siitä mikä täällä oli alunperin…

Alun perin meidät oli heitetty yli laidan emoalukselta ja räpiköimme tänne. Kirjoittajat itse vaikuttavat ketjun sisältöön. Jos tänne ei ole tullut ihmisiä fiilistelemään sellaisia asioita kuin haluat, niin me emme voi sille mitään. Täällä on käyty asiallista ja analyyttistäkin keskustelua. Jos muakna olisi ollut kohtuudella shippaajia, olisivat hekin voineet pesiytyä tänne. Mutta kun osa on tottunut tämän ketjun tyyliin, niin yhtäkkiä shippaus viestit eivät heidän mielestään enää sovi tänne. Itselleni tänne sopisi kaikki koska viestejä voidaan tosiaan hyppiä yli. Mutta en voi vaikuttaa muihin kirjoittajiin

Vierailija
9145/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Japani olisi K:lle tosi sopiva paikka, ainakin ccc-habituksella. Olisi mielenkiintoista seurata keikkastriimauksia ja reissuklippejä Aasiasta. 😄

Joo oon kans huomannut että E-Amerikasta tulee paljon fanituskommenttia. Ne kai tykkää suomalaisesta musiikista ihan noin muutenkin. 😄

Vierailija
9146/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän mielestä k:n ääni jotenkin pehmennetty uudessa biisissä? Eka ei edes kuulostanut häneltä :D Mielenkiinnosta nähdä miten iskee ihmisiin, itse tykkään

Vierailija
9147/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toisessa keskustelussa haukutaan trolliksi heti jos kirjoittaa jotakin muuta kuin K&B-lasit silmillä olevat. Itse en shippaa mutta ihan ystävällisellä tyylillä kirjoittanut ja trolliksi ivattiin samantien.

Vierailija
9148/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hei, syytä laivanupotukseen ei taideta varmaksi tietää, joten minusta ei kannata ruveta syyttämään tässä ketjussa olevia Loverpoolin upottajiksi. Itse olen molemmissa ketjuissa, emossa tosin hiukan harvemmin (kun en millään pysy perässä). En ole ilmiantanut siellä viestejä eilen enkä tänään. Ylipäätään en ilmianna, paitsi jos on jotain karmeaa rasismia tai yksityishenkilön nimen mainitsemista jne.

Ihan oikeasti toivon vain hyvää heille jotka tykkäävät shipata silleen kevyesti (tietäen realiteetit). Hauskaa ajanvietettähän se vain.

Olen täysin samaa mieltä! Yritetään nyt pitää tämä ketju positiivisena ja rauhallisena niin kuin tämä on tähänkin asti ollut. Enkä minäkään usko, että kukaan täällä olijoista olisi emolaivaa upottanut. Mitä syytä meillä olisi siihen ollut? 

Vierailija
9149/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joo oon kans huomannut että E-Amerikasta tulee paljon fanituskommenttia. Ne kai tykkää suomalaisesta musiikista ihan noin muutenkin. 😄

Joo, onhan Nightwishkin kova sana siellä. Ja Blind Channel.

Vierailija
9150/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon emoketjulaisille onnea uuden perustamisessa, toivottavasti pysyy!

Vierailija
9151/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko teidän mielestä k:n ääni jotenkin pehmennetty uudessa biisissä? Eka ei edes kuulostanut häneltä :D Mielenkiinnosta nähdä miten iskee ihmisiin, itse tykkään

Omaan korvaani kuulostaa K:ltä, mutta ehkä he ovat käyttäneet jotain uusia efektejä 😅 mitä nyt olen kommentteja lukenut, niin uppoaa todella hyvin! Tähän mennessä visualizeria on katsottu jo 30k kertaa! Ja nyt vasta alannut Suomessa päivä. Icip:llä kesti 8 tuntia (aamu kahdeksasta neljään) saada 100k täyteen. Ja eikö JO:n SSOL mv saanut jotain 30-40k katselua ekana päivänä?

Vierailija
9152/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että toinen ketju palautuu ihan sen takia että shippi-ihmisillä on oma paikka. Itse en ainakaan ole siellä koskaan poistatellut mitään. Trolliksi ja ankeuttajaksi haukuttiin tosin heti kun ei kirjoita niin hurmahenkisesti. Siinä shippaamisessa on se, että se valtaa sitten koko ketjun ja muutenkin tämä ketju on kiva kun viestejä tulee vähemmän.

Vierailija
9153/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te jauhatte täällä tosta toisesta ketjusta? Siellä on hyvä meno, eikä ainuttakaan viestiä tähän ketjuun liittyen. 

Vierailija
9154/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän toiseen ketjuun ei tullut mitään "Ketju lukittu" tekstiä. Ja osa sivuista toimi, taisi pystyä tykkäyksiäkin laittamaan. Ilmeisesti heillä eka lukitus uudistuksen jälkeen. 

Vierailija
9155/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksihän toiseen ketjuun ei tullut mitään "Ketju lukittu" tekstiä. Ja osa sivuista toimi, taisi pystyä tykkäyksiäkin laittamaan. Ilmeisesti heillä eka lukitus uudistuksen jälkeen. 

Se vain poistettiin suoraan. Niinhän niille uusille ketjuille aina kävi, kun yritettiin saada ketju pysymään

Vierailija
9156/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joo, se oli vaan kokonaan hävinnyt. Yleensä kai ketju kuitenkin jää mutta perään tulee tuo teksti " ketju lukittu"? Vähän outoa. 

Vierailija
9157/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joo, se oli vaan kokonaan hävinnyt. Yleensä kai ketju kuitenkin jää mutta perään tulee tuo teksti " ketju lukittu"? Vähän outoa. 

Ei muuten mutta hämmentää tämä Vauvan moderointilinja. Edellinen ketju lukittiin ties kuinka monta kertaa kunnes lukitus jäi pysyväksi, mutta tämä uusi poistetaan, ja vielä siinä vaiheessa, kun sivuja oli kertynyt lähes 650. Luulisi, että noin pitkä ketju laitettaisiin ensin lukkoon ja sitten tarkistettaisiin, onko aihetta poistaa.

Vierailija
9158/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi ihmeessä te jauhatte täällä tosta toisesta ketjusta? Siellä on hyvä meno, eikä ainuttakaan viestiä tähän ketjuun liittyen. 

Joo, mutta muista että täältä osa on siellä toisessa ketjussa myöskin (seilaavat miten sattuu). Siksi sitä tässä nyt varmaan vähän puidaan, kun niin odottamatta tapahtui se ketjun poisto. Kyllä se puhe siitä kohta taas rauhoittuu ja keskittyy siihen the one and only: Kärtsään!

Vierailija
9159/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblrissa nähtyä:

so Mic Mac is a Häärijä song

It's Crazy It's Party is a Tommy song

and Huhhahhei is a Jukka song

Minusta on ihanaa että Jukka song tehtiin! Jukka paras!

(Ja tietysti nuo kaikki on erityisesti: Käärijä song)

Vierailija
9160/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n YouTube kanava on myös kasvanut mukavasti Icip:n jälkeen. Ennen Icip:iä kanavalla oli n. 55k tilaajaa. Nyt on jo yli 68k! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi