Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija wrote:
Viekää shippaus sinne kaksplussan ketjuun, ei tänne kiitos! Ihan ystävällisesti pyydän. Kaikki ei yksinkertaisesti siedä sitä ja meilläkin täytyy saada olla oma paikka.
Minä oon ainakin ihan missä haluan, ette te sitä määrää, täältähän tekin kävitte siellä tänään häiriköimässä ja se eilen ketjupoistouhkailija luultavasti jotenkin tuon ketjun poiston takana, ihme ettei ole tämä oma vielä poistunut
Vierailija wrote:
Toivon sydämestäni, että nuo pystyisivät harhoiltaan avaamaan itselleen uuden ketjun. Vai pitääkö mennä auttamaan?
Mä olen siirtynyt tähän ketjuun jo aikoja sitten, koska kyllästyin shippaukseen. Minusta on silti todella typerää ja mautonta tuollainen toisten kommentoijien haukkuminen ja nälviminen. Riidan kylväminen ei kuulu tähän ketjuun.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
HHH näkyy nousseen iTunesin listoille parhaiten Singaporessa, Suomen jälkeen tietenkin.
Ihanan randomia 🤩 Maailmanvalloitus maa kerrallaan!
Oho! Minusta K on juuri sellainen vaihtoehtoartisti, jollee löytyisi omat markkinat Aasiasta. Katsotaan jos saisi sinne jalansijaa 💚
Jep samaa mieltä. Pitää vaan laittaa markkinointiosasto hommiin niin kyl sieltä saatais faneja. 😁💚
Japani olisi K:lle tosi sopiva paikka, ainakin ccc-habituksella. Olisi mielenkiintoista seurata keikkastriimauksia ja reissuklippejä Aasiasta. 😄
Pitäkäähän nyt vittuilut itellänne tai teidänkin ketju kaatuu harmillisesti kesken kirtueen
Apua mä en eilisen alkuillan jälkeen käyny kummallakaan palstalla niin taasko on ollu rähinät? Ja emoalus uponnut? Musta alkaa tuntua että se on joku ulkopuolinen toimija joka tulee aiheuttamaan hämmennystä aina kun Käärijästä isommin juttua, niinku nyt ollut tuo uuden biisin julkaisu ja muutama lehtijuttu kiertueelta. Tuo on tosi harmi, sillä mun mielestä näissä molemmissa ketjuissa on pääosin ollu ihan kivaa ja hyvätahtoista keskustelua.
Vähän tuntuu että niitä trolleja oli vähemmän heti uudistuksen jälkeen? Ilmeisesti sillon testailtiin jotain uutta suodatinta kun jäi monet normiviestitkin haaviin. Nyt sitten siitä ilmeisesti luovuttiin (kun luulis että kirjoittajat valittaneet paljon) ja heti sitten pääsi trollit mellastamaan ja ilmeisesti tässä lopputulos.
Vierailija wrote:
Pitäkäähän nyt vittuilut itellänne tai teidänkin ketju kaatuu harmillisesti kesken kirtueen
Ehkä pitäis vaan tunnustaa tosiasiat, tää on p..ka alusta. Täällä palstailemalla vaan rahoitetaan Sanoman toimintaa, mutta eikö järkevämpää olisi siirtää keskustelu muualle?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Viekää shippaus sinne kaksplussan ketjuun, ei tänne kiitos! Ihan ystävällisesti pyydän. Kaikki ei yksinkertaisesti siedä sitä ja meilläkin täytyy saada olla oma paikka.
Minä oon ainakin ihan missä haluan, ette te sitä määrää, täältähän tekin kävitte siellä tänään häiriköimässä ja se eilen ketjupoistouhkailija luultavasti jotenkin tuon ketjun poiston takana, ihme ettei ole tämä oma vielä poistunut
Ilmaisitkin juuri sanallisessa ilmiasussa syyn, minkä takia shippaajien toivotaan pysyvän omassa ketjussaan. Todellisuudentaju kun alkaa näköjään olla uhkaavasti häiriintynyt muillakin osa-alueilla. Ja se on oikeasti aika rasittavaa 🙏
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ilmaisitkin juuri sanallisessa ilmiasussa syyn, minkä takia shippaajien toivotaan pysyvän omassa ketjussaan. Todellisuudentaju kun alkaa näköjään olla uhkaavasti häiriintynyt muillakin osa-alueilla. Ja se on oikeasti aika rasittavaa 🙏
Ootpa ilkeä. Ei muuta, jatkakaa ihmeessä. Huomattavasti toksisemmalta paikalta tää vaikuttaa.
Toivottavasti K&B ketju on poissa vain tilapäisesti.
Vierailija wrote:
Sori, mutta tajuatteko miten ilkeitä juttuja puhutte toisista ihmisistä? Vähän skarppia.
Tähän haluaisin sen verran sanoa että siellä toisessa ketjussa puhuttiin usein ilkeästi tästä ketjusta ja myös sellaisista jotka tykkää vain fiilistelystä eikä shippauksesta. Joten siksikin on paras että tämä pysyy ns. asiakeskeisempänä ketjuna.
Keikkabussi tunnelmia!
https://www.tumblr.com/carta-velina/731678646734028800/tour-life?source…
Vierailija wrote:
Apua mä en eilisen alkuillan jälkeen käyny kummallakaan palstalla niin taasko on ollu rähinät? Ja emoalus uponnut? Musta alkaa tuntua että se on joku ulkopuolinen toimija joka tulee aiheuttamaan hämmennystä aina kun Käärijästä isommin juttua, niinku nyt ollut tuo uuden biisin julkaisu ja muutama lehtijuttu kiertueelta. Tuo on tosi harmi, sillä mun mielestä näissä molemmissa ketjuissa on pääosin ollu ihan kivaa ja hyvätahtoista keskustelua.
Vähän tuntuu että niitä trolleja oli vähemmän heti uudistuksen jälkeen? Ilmeisesti sillon testailtiin jotain uutta suodatinta kun jäi monet normiviestitkin haaviin. Nyt sitten siitä ilmeisesti luovuttiin (kun luulis että kirjoittajat valittaneet paljon) ja heti sitten pääsi trollit mellastamaan ja ilmeisesti tässä lopputulos.
Kukaan muu sitä oo upottanu kun napinpainelijat, jotka mustasukkaisesti varjelevat harhashippiä ja pillastuvat jo muutamasta omaan barbieworldiin "liian radikaalista" pohdinnasta.
Vierailija wrote:
Toivottavasti K&B ketju on poissa vain tilapäisesti.
Vaikka itse K&B kupla taitaa olla posahtanu pysyväisluonteisesti jo tovi sitten 😂
Vierailija wrote:
Keikkabussi tunnelmia!
https://www.tumblr.com/carta-velina/731678646734028800/tour-life?source…
Kärtsän tennissukat on paljon puhtaammat kuin toverinsa (Toivottavasti netin/Instan sukkafetisistit ei saa tota koostetta käsiinsä 😂)
Hei, syytä laivanupotukseen ei taideta varmaksi tietää, joten minusta ei kannata ruveta syyttämään tässä ketjussa olevia Loverpoolin upottajiksi. Itse olen molemmissa ketjuissa, emossa tosin hiukan harvemmin (kun en millään pysy perässä). En ole ilmiantanut siellä viestejä eilen enkä tänään. Ylipäätään en ilmianna, paitsi jos on jotain karmeaa rasismia tai yksityishenkilön nimen mainitsemista jne.
Ihan oikeasti toivon vain hyvää heille jotka tykkäävät shipata silleen kevyesti (tietäen realiteetit). Hauskaa ajanvietettähän se vain.
Eilen K muuten mainitsi livessä, että ehkä ensi vuonna on toinen Euroopan kiertue! Ei varmaan live nationin kanssa 😅 joku kysyi koska hän on ylossa Puolaan ja vastasi noin 👀
On kyllä kauas mennyt tämän ketjun henki siitä mikä täällä oli alunperin…
Vierailija wrote:
On kyllä kauas mennyt tämän ketjun henki siitä mikä täällä oli alunperin…
Ehkä me saadaan yhdessä se henki taas tuotua esiin. Voidaan ainakin yrittää?
Mukavaa päivää kaikille!
Oho! Minusta K on juuri sellainen vaihtoehtoartisti, jollee löytyisi omat markkinat Aasiasta. Katsotaan jos saisi sinne jalansijaa 💚