Millainen juntti menee all inclusive -lomalle?
Eikö samat olosuhteet voisi järjestää johonkin kellarihuoneeseen, jonne tuodaan kaljaa ja woltilla ruokaa?
Kommentit (12)
Minkälainen juntti tekee tällaisia aloituksia? Ei en ole koskaan ollut all inclusive lomalla vaan suunnittelen matkani itse. En vain jaksa näitä jatkuvia paskatrolleja tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
No siitä vain persettä tarjoamaan miehille.
Usein tuo on myös matkakohteen ominaisuus. Iso rantalomakompleksi hieman kauempana palveluista, jolloin valmis ruokailu sopii hyvin kuvaan.
Monet lapsiperheet, etenkin jos lapset ovat vielä pieniä. Helpompi ruokkia hotellissa kuin lähteä aina ravintolaan.
Sellainen joka ei rutise iitapäivälehdessä paikallisen kahvin ja muun hintatason kalleutta.
Sellainen joka haluaa rentoutua ja päästä helpolla.
Minä, olen käynyt valehtelematta all inclusive -lomalla 15 kertaa. JA oikein hyvä vaihtoehto. Pienten lasten kanssa ja nyttemmin, jos haluaa olla rennosti tasokkaassa ympäristössä. Ei aina jaksa nähdä ja kokea. Sitä paitsi sieltäkin pääsee liikkeelle. All inclusive -hotellit on usein kivoja, kun on oma hyvä ranta, rantabaari, altaat, ohjelmaa, vesijumppaa jne.
Käyn ulkomailla (en laske Tallinnaa tai Tukholmaa tähän) 3-4 krt/vuosi. Vähintään yksi loma on all inclusive. Joskus on kiva ottaa hotelli paremmalta paikalta ja kierrellä etsimässä ruokapaikkaa. Joskus on kiva vaan olla hotellialueella mutkattomasti ja nauttia hotellin palveluista. Joskus on kiva kierrellä jossain kaupungissa, istua kujilla kahvilla. Mitä milloinkin. Esimerkiksi tänä kesänä olin neljä päivää Krakovassa ja viikon makaamassa all inclusivessa. Syksyllä aion lähteä lomailemaan ihan vaan Kanarialle ja ostoruuille. En juuri matkusta enää Euroopan ulkopuolelle. Nuorempana tuli käytyä. Nykyään arvostan lyhyitä lentoja (paitsi Kanaria on tuskallisen pitkä) ja vähäistä aikaeroa tai sen puutetta kokonaan. Rahaa menee perheeltä noin 15 tonnia vuodessa matkoihin, mutta saakin mennä. Tingitään sitten jostain muusta. Keskituloisia olemme, mutta ei ole asuntovelkaa ja eletään suhteellisen taloudellisesti muuten. Meillä on motto, että toisen palkalla eletään arkea, toisen palkka säästöön ja niistä säästöistä tehdään matkat ja pitkäaikaissijoitetaan.
Kun oli 2, 4 ja 7v lapset all inclusive toimi loistavasti. Varsinkin maissa, joissa länsimainen omatoimimatkailu ei ole se järkevin vaihtoehto. Ja mitä tulee esim ruuan tasoon, parhaat ruuat ikinä olen syönyt yhdessä all inclusive resortissa, ja on tullut syötyä myös ihan Michelin-tähden paikoissakin tämän elämän aikana. Nyt kun ovat 17, 20 ja 23 ei tulisi mieleenkään lähteä tämän remmin kanssa all inclusiveen.
Pienillä tropiikin palmusaarilla joissa on vain yksi ravintola ja yksi rantabaari ei oikeastaan ole muuta vaihtoehtoa kuin all inclusive.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.