Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija wrote:
Mietin, että voisiko Huhhahhein ostaa esimerkiksi iTunes Australiasta, ainakin sitä voi siellä kuunnella. Aika tämäkkää musikkia.
Epätoivo nousi pintaan :D en tiedä voisiko viahtamalla VPN:n sijaintia kuunnella sen aiemmin... vai ottaako se sijainnin tilin maan mukaan yms.
2h 40 minuuttia, nyt prkl jaksetaan odottaa! xD
...sanoo henkilö joka on katsonut HHH:n liveversion noin pari tusinaa kertaa nyt.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mietin, että voisiko Huhhahhein ostaa esimerkiksi iTunes Australiasta, ainakin sitä voi siellä kuunnella. Aika tämäkkää musikkia.
Epätoivo nousi pintaan :D en tiedä voisiko viahtamalla VPN:n sijaintia kuunnella sen aiemmin... vai ottaako se sijainnin tilin maan mukaan yms.
Mä vaihdoin iTunesiin maaksi Australian, ei sen kummempaa. Tosin ei voi kuunnella kokonaan, vaan puoltoista minuuttia eli puolet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä vaihdoin iTunesiin maaksi Australian, ei sen kummempaa. Tosin ei voi kuunnella kokonaan, vaan puoltoista minuuttia eli puolet.
Eli sitä ei voi ostaa sieltä vielä, vai...?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eli sitä ei voi ostaa sieltä vielä, vai...?
Tuskin.
Luke pääsee muuten lämppäämään Go A:aa Lontooseen! Tosi hyvä mahdollisuus Lukelle. Tuleekohan K:lle lämppäri..?
Avasin BBCn uutiset ja mitäs sieltä tulikaan: red weather warning in Scotland ja ihmisiä kehotetaan poistumaan kodeistaan. Tosin ei selvinnyt missä osissa Skotlantia.
Vierailija wrote:
Luke pääsee muuten lämppäämään Go A:aa Lontooseen! Tosi hyvä mahdollisuus Lukelle. Tuleekohan K:lle lämppäri..?
July Jones on Special guest, oisko sitten hän. Melkoinen neitonen onkin.
Vierailija wrote:
Avasin BBCn uutiset ja mitäs sieltä tulikaan: red weather warning in Scotland ja ihmisiä kehotetaan poistumaan kodeistaan. Tosin ei selvinnyt missä osissa Skotlantia.
Postumaan kodeistaan? Kai sentään olemaan poistumatta kodeistaan? Tumpussa on jo muutama kertonut noista varoituksista ja että matkustivat kumminkin ja perillä ovat.
Luulen että tuo on samaa tasoa kuin Suomessa on kovat lumimyräkät. Ihmisiä halutaan liikenteeseen mahdollisimman vähän että tiet ei mene tukkoon kolareiden takia ym. Ja Glasgow ei onneksi ole rannalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Postumaan kodeistaan? Kai sentään olemaan poistumatta kodeistaan? Tumpussa on jo muutama kertonut noista varoituksista ja että matkustivat kumminkin ja perillä ovat.
Luulen että tuo on samaa tasoa kuin Suomessa on kovat lumimyräkät. Ihmisiä halutaan liikenteeseen mahdollisimman vähän että tiet ei mene tukkoon kolareiden takia ym. Ja Glasgow ei onneksi ole rannalla.
Lueskelin nyt noita uutisia, jossain pikkukylässä itärannikolla on tulvavaara jossa ihmisiä on kehoitettu evakuoitumaan. Muutoin suurimpana vaarana on näköjään tämän yön kovat tuulet jotka voivat kaataa paljon puita, ja tulvimisia voi tulla kovan sateen takia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voi olla niinkin, en ole aivan varma, tulin mukaan kesken lähetyksen. Joku nainen piteli kiinni televisiostaan ja nyyhki, ettei lähde kodistaan mihinkään. Jos talot jää veden alle, niin silloin pitää kyllä poistua. Pahin skenaario on tietysti tulvivat kadut ja sähkökatkot, noin keikankin kannalta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Menin tutustumaan, ja vaikuttaa kyllä kovalta mimmiltä! Varmaan tasapainottaa K:n persoonaa sopivasti, kun K on pehmis ja hän vaikuttaa rajulta muijalta. Näkyy myös tekevän paljon keikkaa, joten voi olla paikallisesti aika tunnettu, omissa piireissään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Menin tutustumaan, ja vaikuttaa kyllä kovalta mimmiltä! Varmaan tasapainottaa K:n persoonaa sopivasti, kun K on pehmis ja hän vaikuttaa rajulta muijalta. Näkyy myös tekevän paljon keikkaa, joten voi olla paikallisesti aika tunnettu, omissa piireissään.
Hyvä, lisää alternatiiviskenen kytköksiä K:lle, eikä esimerkiksi joku viisuista tuttu artisti lämppäriksi. Ei silleen että minulla on heitä on mitään vastaan, päinvastoin, mutta K on selkeästi kulkemassa omia polkujaan.
July Jones näemmä tehnyt Mae Mullerin kanssa jotain yhteistyötä myöskin.
Huomenta!!! Eilen yöketjussa mietittiin, että täyttyykö visualizerille 10k katselukertaa yön aikana. Täyttyi! Nyt se menee 22k:saa! Ja kommenteissa kaikki rakastaa sitä!
Aika usein lämppäreiden esitysten toivoisi loppuvan mahdollisimman nopeasti, että päästäisiin itse asiaan.
Mä oon nyt kuunnellut hhh:ta niin paljon että on päänsärky. Ja haluan vaan kuunnella lisää, nyt!
HHH näkyy nousseen iTunesin listoille parhaiten Singaporessa, Suomen jälkeen tietenkin.
Minä olen tästä vähän eri mieltä. Ihmettelen miten Alessandra ei ole kuullut EMA:sta. EMA on Euroopan versio USA:n VMAs -palkinto-ohjelmasta. Se on yksi suurimmista ja odotetuimmista musiikkitapahtumista Amerikassa. Myös EMA:ssa palkitaan amerikkalaisia artisteja, kuten viime vuonna Taylor Swift voitti 4 EMAa... ja osallistui ohjelmaan. Maailman suurin pop-tähti osallistui ja moni muukin. Ei se mikään pieni random tapahtuma ole. Itse en kuuntele ikinä musiikkia (K:sta tuli kaikkien aikojen ykkösartistini spotifyissa tämän kesän aikana, koska en ole kuunnellut musiikkia juurikaan. Myös Oliver Tree pääsi top 5 mukaan, kun kuuntelin yhden hänen levynsä kokonaan), ja olen kuullut EMA:sta ennen amerikkalaisten artistien kautta. Eihän tuo top Nordic act ole sellainen ikoninen palkinto, kuin esim. vuoden video tai vuoden biisi, mutta ei se ole täysin turhakaan, etenkään K:n kaltaiselle juuri menestykseen nousseelle artistille. EMA-voitto voi avata silmiä juuri amerikasta, jotka seuraavat näitä ohjelmia enemmän kuin täällä Euroopassa.