Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Ja taas kärsimätöntä julkaisupäivän päivienlaskentaa: julkaisuun on nyt jäljellä 11 päivää, eli 1,6 viikkoa. Ja ensimmäisen kerran voi nyt sanoa että uusi biisi julkaistaan ens viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kärsimätöntä julkaisupäivän päivienlaskentaa: julkaisuun on nyt jäljellä 11 päivää, eli 1,6 viikkoa. Ja ensimmäisen kerran voi nyt sanoa että uusi biisi julkaistaan ens viikolla.
Mä ootan kuin lapsi jouluaattoa! Minkähänlainen lahja sieltä on tulossa?
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa!!! Onkohan K jo Suomessa sitten? Olisi niin kiva saada jokin ig live yms. :)
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin vanha Ylen artikkeli nuoresta Tommy Cashista vuodelta 2015:
YleX keikka-arvio vuodelta 2021:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2021/08/08/tommy-cash-toi-kesarauhaan-laa…
Itselleni ennennäkemätön kuvakin tuolla (Tommy piikkitakissa).
Olikohan Käärijä yleisössä?
Mua nauratti jo K ja kesärauha kuten artistia itseäänkin, mutta Tommy on kyllä vielä loistavampi. Miten se on just kesärauhaan pyydetty kaikista festareista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa!!! Onkohan K jo Suomessa sitten? Olisi niin kiva saada jokin ig live yms. :)
Luulisi sen haluavan olla Suomessa silloin, jos ei muusta syystä niin ihan vaan sen vuoksi että voi yhdessä kavereittensa/tiiminsä kanssa fiilistellä uutta julkaisua.
Häärijän uudessa postauksessa useampi H/K/T kuva.
Vierailija kirjoitti:
Häärijän uudessa postauksessa useampi H/K/T kuva.
Saatiin oikein kuvasarja! Mutta T näyttää juuri samalta jokaisessa kuvassa xD
Miksi sillä Käärijällä roikkuu niin usein kieli suun ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
👅👅👅👅👅👅
Jaetaanpas tämä mun piiperryskasa myös tänne:
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/727548077991428096/piiperryksi%…
Sisältää mun ekan piirustuksen T:sta ja pakko on tunnustaa, että hänen piirtämisensä oli erittäin kivaa :) Eikä tarvinnut edes yhtään tapella, vaan sain ihanan vaivattomasti hänestä juuri sellaisen näköisen kuin halusinkin <3
- Jossu
Vierailija kirjoitti:
Sisältää mun ekan piirustuksen T:sta ja pakko on tunnustaa, että hänen piirtämisensä oli erittäin kivaa :) Eikä tarvinnut edes yhtään tapella, vaan sain ihanan vaivattomasti hänestä juuri sellaisen näköisen kuin halusinkin <3
- Jossu
Voin kuvitella, että T on ihan kiva kohde taiteentekijöille. Ja sitä kuvasi ovat 💚
Vierailija kirjoitti:
Haistelee ilmaa kielellään, kuin käärme.
Tai vaihtoehtoisesti: laittakaa googlen kuvahakuun "tiger flehmen response" , näyttää aika tutulta, koko kasvonilme ja hampaat mukaanlukien. xD
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että sua kiihottaa, mutta toi on jo käsitelty niin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
- Jossu
Kiitos, että jaat piirustuksiasi täällä. Ei se varmasti helppoa ole laittaa töitänsä esiin suomen suosituimmalle keskustelupalstalle, jossa palaute voi olla mitä sattuu.😅🙈
Emoaluksella vähän liikaa tyrskyjä nyt illasta, kun trollit iski. Mitä teille täällä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Kärtsän jäätelösyönti videon jo sata kertaa. T: Tommy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä ei olisi käsitelty monta kertaa?😂
H:lla uusi tiktok! Onko hiekkasärkillä kuvattu? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä ei olisi käsitelty monta kertaa?😂
No vaikka, että "miksi Käärijällä EI tässä roiku kieli ulkona?"
Tässä K:n shippauskolmio :D
https://www.tumblr.com/kaarijatits/727543975554252800