Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
3521/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvää kommentointia! Minusta tuntuu, että monelle K/B on ollut ensikosketus "shippaukseen".. itse olen teinistä asti shippaillut sekä fiktiivisiä että tosielämän henkilöitä. Siinä kokemuksen kautta näkee kyllä, että miten useimmiten tosielämässä tapahtuu. Kun fiktiiviset suhteet päättyvät ei-toivotulla tavalla, on sitä helpompi käsitellä, ja fanitiloissa on paljon vaihtoehtoista materiaalia, joka auttaa pettymykseen. Mutta kun kyseessä on oikeat ihmiset, eivätkä he toimi shippaajan odottamalla tavalla, voi tilanne tuntua kurjalta. Joskus on jopa helpompi uskoa salaliittoihin, kuten "heidän asioitaan hoitavat manageri- ja pr-tahot haluavat peitellä suhdetta", kuin siihen että oli itse väärässä.

Vierailija
3522/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä miksi kaikkein fanaattisimmat K&B-shippaajat ovat jotenkin niin mustasukkaisia B:n puolesta. K:lla ei saisi olla mitään kemiaa kenenkään muun kuin B:n kanssa tai ainakaan se ei saa olla samanlaista. Tommysta ei oikein tykätä; toistuukohan sama kaikkien K:n tulevien yhteistyökumppaneiden kanssa? Varmaan

K ja B ovat hyviä ystäviä ja jotain bromanceakin oli ilmassa, mutta onhan K:llä nyt paljon muitakin tärkeitä ja läheisiä ihmisiä ympärillään ja kemiat kohtaavat heidänkin kanssa.

Tämä on sellainen kysymys, että tarvitsisi varmaan olla psykologi tms., jotta voisi tohon vastata. Mutta olisi kiinnostavaa perehtyä tohon shippaukseen psykologisena ilmiönä, jotta ymmärtäisi sitä paremmin. Jotenkin ovat varmaan niin emotionally invested siihen k&b suhteeseen, että siitä pidetään kiinni kynsin ja hampain ja sitten alapeukutetaan tai jopa poistellaan aiheita joissa puhutaan K:n muista suhteista. Shipistä luopuminen aiheuttaisi varmaan emotionaalisen tyhjiön tms. T. Keittiöpsykologi 😉

Alan Walkeria tai Antti Tuiskua ei koettu uhaksi. Tommy jostain syystä koetaan. Ainakin joidenkin mielestä, ei toki kaikkien.

En usko että tää toistuu kaikkien tulevien yhteistyökumppanien kanssa, vaan kyllä tää T on ihan poikkeus ja erityistapaus. 

Walker ja Tuisku yhteistyössä ei ollut tuota homoeroottista fibaa mitä T:n kanssa siksi osa ei tykkää

Kyllä siinä provosoi myös T itse. En usko, että Antin kanssa vastaava esiintyminen olisi saanut aikaan tällaista mylläkkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä tuohon aiempaan että jostain varmasti harmittaa se että K:lla ja T:llä tuntuu olevan todella hyvä ja vähän hullu kemia keskenään. Omalla tavallaan ainutlaatuista on heidänkin välillään.

Niin on! Eikä millään tavalla K/B kaksikolta pois, kun dynamiikat ja kemiat on aivan ääripäät.

Jep! K/B on sellaista ihanaa, kuplivaa ja söpöä kohellusta, kunnon bromance. 💚 Ja K/T -dynamiikassa pelataankin sitten ihan erilaisin kortein, vaikka sielläkin vaikuttaa taustalla olevan kaikenlaista kikatusta ja käkätystä. Mutta se matsku mitä tekevät, on söpöilyn sijasta avoimen eroottista.🔥

Mulle kelpaa molemmat. 😁

Vierailija
3524/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä miksi kaikkein fanaattisimmat K&B-shippaajat ovat jotenkin niin mustasukkaisia B:n puolesta. K:lla ei saisi olla mitään kemiaa kenenkään muun kuin B:n kanssa tai ainakaan se ei saa olla samanlaista. Tommysta ei oikein tykätä; toistuukohan sama kaikkien K:n tulevien yhteistyökumppaneiden kanssa? Varmaan

K ja B ovat hyviä ystäviä ja jotain bromanceakin oli ilmassa, mutta onhan K:llä nyt paljon muitakin tärkeitä ja läheisiä ihmisiä ympärillään ja kemiat kohtaavat heidänkin kanssa.

Tämä on sellainen kysymys, että tarvitsisi varmaan olla psykologi tms., jotta voisi tohon vastata. Mutta olisi kiinnostavaa perehtyä tohon shippaukseen psykologisena ilmiönä, jotta ymmärtäisi sitä paremmin. Jotenkin ovat varmaan niin emotionally invested siihen k&b suhteeseen, että siitä pidetään kiinni kynsin ja hampain ja sitten alapeukutetaan tai jopa poistellaan aiheita joissa puhutaan K:n muista suhteista. Shipistä luopuminen aiheuttaisi varmaan emotionaalisen tyhjiön tms. T. Keittiöpsykologi 😉

Alan Walkeria tai Antti Tuiskua ei koettu uhaksi. Tommy jostain syystä koetaan. Ainakin joidenkin mielestä, ei toki kaikkien.

En usko että tää toistuu kaikkien tulevien yhteistyökumppanien kanssa, vaan kyllä tää T on ihan poikkeus ja erityistapaus. 

Walker ja Tuisku yhteistyössä ei ollut tuota homoeroottista fibaa mitä T:n kanssa siksi osa ei tykkää

Kyllä siinä provosoi myös T itse. En usko, että Antin kanssa vastaava esiintyminen olisi saanut aikaan tällaista mylläkkää.

Ei olisi saanut.

Vierailija
3525/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvää kommentointia! Minusta tuntuu, että monelle K/B on ollut ensikosketus "shippaukseen".. itse olen teinistä asti shippaillut sekä fiktiivisiä että tosielämän henkilöitä. Siinä kokemuksen kautta näkee kyllä, että miten useimmiten tosielämässä tapahtuu. Kun fiktiiviset suhteet päättyvät ei-toivotulla tavalla, on sitä helpompi käsitellä, ja fanitiloissa on paljon vaihtoehtoista materiaalia, joka auttaa pettymykseen. Mutta kun kyseessä on oikeat ihmiset, eivätkä he toimi shippaajan odottamalla tavalla, voi tilanne tuntua kurjalta. Joskus on jopa helpompi uskoa salaliittoihin, kuten "heidän asioitaan hoitavat manageri- ja pr-tahot haluavat peitellä suhdetta", kuin siihen että oli itse väärässä.

Jep, näitä salaliittoteoreettikoja odotellessa jos/kun K & B -materiaali vähenee jossain vaiheessa... 

Vierailija
3526/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ssä viehättää myös se omanlaisensa kovuus ja särmä. Vaikka rooli olisikin. Antti on aina lämmin ja hurmaava vaikka tekisi mitä joten Antin ja K:n välille ei vaan saa tuollaista samanlaista kemiaa. Heitä ei voi edes kuvitella kuin ystäviksi. :)

Vierailija
3527/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen intohimoinen K&B-shippaaja ja itse tykkään silti Tommystä ja olen koko ajan kokenut, että jos jotain, Tommy-yhteistyö vain kasvattaa niitä (toki reaalimaailmassa pieniä) mahdollisuuksia, että K&B-asia joskus etenisi jotenkin. :) Enkä ole ainoa joka ajattelee näin.

Vierailija
3528/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T:ssä viehättää myös se omanlaisensa kovuus ja särmä. Vaikka rooli olisikin. Antti on aina lämmin ja hurmaava vaikka tekisi mitä joten Antin ja K:n välille ei vaan saa tuollaista samanlaista kemiaa. Heitä ei voi edes kuvitella kuin ystäviksi. :)

Totta! Vaikka en anttia juuri ole seurannut... Heistä tuli sellainen lämmin ystävä-aura musiikkivideon yms. Perusteella 💚

Vierailija
3529/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä tuohon aiempaan että jostain varmasti harmittaa se että K:lla ja T:llä tuntuu olevan todella hyvä ja vähän hullu kemia keskenään. Omalla tavallaan ainutlaatuista on heidänkin välillään.

Niin on! Eikä millään tavalla K/B kaksikolta pois, kun dynamiikat ja kemiat on aivan ääripäät.

Jep! K/B on sellaista ihanaa, kuplivaa ja söpöä kohellusta, kunnon bromance. 💚 Ja K/T -dynamiikassa pelataankin sitten ihan erilaisin kortein, vaikka sielläkin vaikuttaa taustalla olevan kaikenlaista kikatusta ja käkätystä. Mutta se matsku mitä tekevät, on söpöilyn sijasta avoimen eroottista.🔥

Mulle kelpaa molemmat. 😁

Juuri näin 😁 Hyvin sanottu, B:n kanssa on sellaista söpöä kilttiä höpsöttelyä ja T:n kanssa vähän kuumempaa. Molemmilla oma paikkansa. 😊

Vierailija
3530/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpsäkästi mahtui stooreihinkin viro ja slovenia peräkkäin. 💚

Vierailija
3531/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että todella hyviä kommentteja 👏

Vierailija
3532/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana K:n IG story, käykää kattoo <3

Vierailija
3533/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vironversiossa odotin vaan että sieltä tulis meesta seinale. En olisi koskaan enää kehdannut kirjoittaa mitään mihinkään.

Vierailija
3534/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana K:n IG story, käykää kattoo <3

K on kielimiehiä, mutta sehän me jo tiedettiinkin 🤪

Ihanasti kiittää kyllä fanejaan, taitaa olla aika hyvät fiilikset juuri nyt. Ja ihan ansaitusti. 💚

Vierailija
3535/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vironversiossa odotin vaan että sieltä tulis meesta seinale. En olisi koskaan enää kehdannut kirjoittaa mitään mihinkään.

Ois ollut hirveetä.

Vierailija
3536/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olihan koko K ja T -asetelmakin ihan erilainen, kun K on kuitenkin vuosia fanittanut T:tä, T on maailmanluokan stara ja hänen esiintyminen tosi intensiivistä. Mutta heidän välillä on minusta silti aitoa kuumaa kemiaa ja energiaa eikä se ole minun mielestä mitenkään B:lta pois.

Vierailija
3537/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä aika hassuli tuo Kärsy (nuo kielistoorit). Ihan taas kuin Uuno Turhapuro. 😀

Vierailija
3538/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä aika hassuli tuo Kärsy (nuo kielistoorit). Ihan taas kuin Uuno Turhapuro. 😀

Joo, ne oli kivoja 😅

Vierailija
3539/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin ihana 💚💚💚

Vierailija
3540/20844 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomioida että Kärtsä ei tehnyt tällaista ulkkisfanien kiittämistä heti viisujen jälkeisellä lomallaan, vaan Suomen kesäkiertueensa jälkeisellä. Eli tämä tuntuu kiitokselta kaikille niille ulkkisfaneille jotka oikeasti jäivät seuramaan K:ta näin 4kk viisujen jälkeen, ovat katselleet keikkaklippejä ym, eivätkä vaan kaikonneet seuraavan tuulahduksen mukana kun viisuhuumat loppuivat. Jotenkin mieltä lämmittävää.

Ja silloin heti viisujen jälkeen oli lisäksi ehkä niin harmistunut olo, ettei K olisi pystynyt tekemään hyväntuuliset kiittelyt tosissaan, kun on itse sanonut ettei oikein osaa peitellä oikeita tunteitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän