Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Mä en pysty enää tämän jälkeen juomaan normaalisti teetä. Tulee heti mielleyhtymä näihin ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooo-lala, Jodelin k**mailukanavalta lainattua...
"Miten toi jatkui tosta sen jälkeen, kum suihkuverho sulkeutui?"
"Tommy jatkoi huulillaan hamuten Käärijån sykkivälle kaulasuonelle - K inahti. Heidän kireinä ja kovina paukkuvat housunetumuksensa koskettivat toisiaan, kun Tommy painoi huohottavan Käärijän vasten suihkuhuoneen seinää...."
Mä unohdin tämän tekstin jälkeen ne sukkanauhat. Kuka niitä enää tarvii.
Me jätettiin eilen kollektiivisesti kaikki ne sinne naapurin Kärtsälle kun käytiin aamuteellä. Jollain tais jäädä pikkuhousutkin jos oikein muistan. Semmosta se teenjuonti on.
Vaarallista puuhaa tuo teenjuonti.
Joo sitä ei aina tiedä mihin joutuu jos joku pyytää aamuteelle.
Tulee mieleen Hyacinth ja hänen naapurin kahvikuppi neuroosi.
Joo Hyacinthin residenssiin en kyllä ehkä lähtis teelle minäkään. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty enää tämän jälkeen juomaan normaalisti teetä. Tulee heti mielleyhtymä näihin ketjuihin.
Siinä vaiheessa kun joku kertoo imeskelleensä oikeasti teepusseja (siis niitä mistä saadaan teetä, älkääpä nyt taas kuvitelko mitään muuta) niin olisin ehkä semisti huolissani näiden ketjujen vaikutuksista mammoihin. 😅
Vierailija kirjoitti:
No, mä en pysty edes kahvia. Enkä ehkä pysty elämääni, jos joku joskus pyytää aamukahville Vantaalle.
Kuvittelenko vaan kun kuvittelen, että K on tuutannut B matskua viime aikoina tavallista enemmän. Johtuu varmaan jokereitten Suomen keikoista.
...mitä hittoa. Menikö emoketju lukkoon???
Emoketju lukittui! Onneksi on tämä :)
Vierailija kirjoitti:
Oho, pääketju meni lukkoon.
Noooooooo.
Oli niin aliarvoista trollausta koko aamun että en ihmettele yhtään.
Öm. Kun ketju on kerran lukittu, voidaanko sitä enää avata? Vai pitääkö nyt hypätä väkipakolla tähän laivaan?
Vierailija kirjoitti:
Öm. Kun ketju on kerran lukittu, voidaanko sitä enää avata? Vai pitääkö nyt hypätä väkipakolla tähän laivaan?
Ei sitä enää avata. 😭
Mikä siinä lukituksen taustalla on?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, voiko sitä enään avata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä enää avata. 😭
Voi paska. :( Uusi ketju vaan pystyyn tai tänne salamatkustajaksi?
Onko täällä K/B ym. sallittua?
Apua mitä? Tervetuloa tänne juu vaan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä K/B ym. sallittua?
Ehdottomasti on! Alusta asti ollut.
Tulee mieleen Hyacinth ja hänen naapurin kahvikuppi neuroosi.