Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tää on Tommy ketju.
Ei ole pelkästään sitä, ensisijaisesti Käärijään liittyvä. Ja sitä kautta kaikkiin häneen liittyviin myös. Toki Tommysta paljon on puhetta ja hänestä pääsääntöisesti täällä tykätään.
Täällä oli ainakin alusta asti vähän niin kuin sääntö, ettei ole kiellettyjä puheenaiheita yksityishenkilöitä lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä materiaalia myös juhlatuulella olevista Kärtsästä ja Tommysta. Varmaan aikamoista räkätystä olisi sekin. Mun ns. juhlahumu suosikki on kuitenkin sparklative-Jan.
Mulla on känninen Kris. Vaikka tiedän, että menisi hermo siihen mölyämiseen, mutta silti!
😂 Kris aamuviideltä.
Vie se seksitön sohvaperse omaan ketjuunsa. Tää on Käärijäketju. Tuo sohvis ei ees seuraa Kärtsää
Mene itse takas reuhaamaan sinne toiseen ketjuun. Tänne kuuluu kaikki muut paitsi yksityishenkilöt ja tahallaan toisten fiiliksen pilaajat.
Joksuille ja muille sohviksille on varattu jo se K & B ketju. Tää on Kääriä ja keikat ja some - ketju. Minimivaatimuksena vois olla ehto, että keskusteltavat tyypit välittää Käärijästä ees seuraamisen verran.
Ei täällä ole muuta vaatimusta kuin että pitää olla ei-yksityishenkilö. Kris kuuluu siis paremmin kuin hyvin ketjuun, sillä hän on ei-yksityishenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kaikki paitsi yksityishenkilöt ketju. Ne rajoitukset on siellä toisessa ketjussa. Janin yksityishenkilö sallitaan mutta sehän on jo itsestään selvää,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä materiaalia myös juhlatuulella olevista Kärtsästä ja Tommysta. Varmaan aikamoista räkätystä olisi sekin. Mun ns. juhlahumu suosikki on kuitenkin sparklative-Jan.
Mulla on känninen Kris. Vaikka tiedän, että menisi hermo siihen mölyämiseen, mutta silti!
😂 Kris aamuviideltä.
Vie se seksitön sohvaperse omaan ketjuunsa. Tää on Käärijäketju. Tuo sohvis ei ees seuraa Kärtsää
Mene itse takas reuhaamaan sinne toiseen ketjuun. Tänne kuuluu kaikki muut paitsi yksityishenkilöt ja tahallaan toisten fiiliksen pilaajat.
Joksuille ja muille sohviksille on varattu jo se K & B ketju. Tää on Kääriä ja keikat ja some - ketju. Minimivaatimuksena vois olla ehto, että keskusteltavat tyypit välittää Käärijästä ees seuraamisen verran.
Ei täällä ole muuta vaatimusta kuin että pitää olla ei-yksityishenkilö. Kris kuuluu siis paremmin kuin hyvin ketjuun, sillä hän on ei-yksityishenkilö.
Kris kuuluu ketjuun!
Ei nyt rajoitettas. Please v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kaikki paitsi yksityishenkilöt ketju. Ne rajoitukset on siellä toisessa ketjussa. Janin yksityishenkilö sallitaan mutta sehän on jo itsestään selvää,
Mites T n yksityishenkilö joka hänen laulunsa mukaan tuhoaa puoli maailmaa, niin tytöt kun pojatkin?
Miksi vastailette selvällä trollille? Mellastaa molemmissa ketjuissa ja koittaa saada ihmiset tappelemaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastailette selvällä trollille? Mellastaa molemmissa ketjuissa ja koittaa saada ihmiset tappelemaan keskenään.
Eipä täällä yleensä tule näitä trolliviestejä kun sen verran, että yhdellä sormella voipi laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne yksityishenkilöt ei muuten kuulu tähän ketjuun. Ja Twilightia ei katsottu Tavastian jälkeen, vaan viimeisenä yönä. Tavastian jälkeen oli salkkarit pyörimässä.
Niin, Tavastian jälkeisestä ajasta oli kyse Twilightiä heidän katsoessaan. Itse asiassa luulin, ettei heillä ollut kuin yhden yön yli aikaa sen jälkeen, kun K kotiutui Rautalammilta. Olikin siis kaksi ja jossainko oli videotakin, jossa Salkkareita olisivat katsoneet?
K n instassa oli siis stoori, jossa Tavastian jälkeen tuiterissa oli ja salkkarit oli taustalla. Ei näkynyt, kenen kanssa.
Onko linkkiä tähän stooriin? en löytänyt mistään
Laitetaas tää tännekin, ihana K/B videokooste 😊
https://www.tumblr.com/korvessa/727411329753874432/we-laugh-a-lot?sourc…
Vierailija kirjoitti:
Laitetaas tää tännekin, ihana K/B videokooste 😊
https://www.tumblr.com/korvessa/727411329753874432/we-laugh-a-lot?sourc…
Kiitos tästä. 💚
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun mielestä oikeasti hyvä K/T ficci.
Ei Kärde voi harrastaa tollasta raffia. Tietty realiamin raami pitää olla, että ite "tempautusin". Muuten hyvä kirjoittaja.
Mä toivoisin kovasti että Tommy tulis Helsinkiin musiikkivideon julkistamisen aikaan ja olis siellä kun Joker Out saapuu. Ja että tapaisivat!
T ja K vois antaa haastatteluja yhdessä ja promota. Ehkä myös joku tyylikäs kuvaussessio jollekin lehdelle.
Ja vapaalla hengaisivat koko poppoo, Joker Out, Käärijä, Tommy, Häärijä, crew, tanssijat yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Never forget pitkän Tavastia-illan jäljiltä puremajäljet K:n rintakehässä yhdessä storyssa.
Löytyvä täältä
https://vm.tiktok.com/ZGJtDA7QK/Vähän epäselvästi näkyy, ei kai K oikeasti puremajälkiä kaikelle kansalle esittelisi. Kenen tekemiksi nuo oletetaan. Eikös se ollut epäselvää, kuka/ketkä siellä asunnolla oli.
Eipä kai sitä muut tiedä että kenen. Vaihtoehtoja lienee kaksi, ja jokaisella on varmaan oma mielipiteensä siitä, kumpi on todennäköisempi.
Onhan nuo aivan selvät hampaanjäljet ja ilmestyneet keikan jälkeen. Poikahan toki myös näyttää saaneelta.
Tottakai siinä tapauksessa joku muu kuin B siellä on ollut, ei jälkiä esiteltäisi, jos se hän olisi ollut. Suhdehan on sitä paitsi todettu täysin platoniseksi, ei siihen ollenkaan sovi villi yö K & B. Jos K näyttää saaneelta ja kyseessä on B, niin koko asetelma menisi täysin uusiksi. Ei voi olla totta.🤔
Noin monta alapeukkua? Kyllä minäkin toivon, että siellä olisi ollut B, mutta ajatelkaas itse vaihtoehtoa K ja B ja hampaanjäljet, kun K lla kuitenkin avovaimo olemassa, joka hänkin näkisi ne. Aika hurja vaihtoehto olisi.
Avoimet suhteet on nykyään melko yleisiä. Itsekin naimisissa, mutta olen kymmenen vuotisen suhteen ajan ollut muutamien muiden kanssa ja samoin mies. Vaikka meillä ei ole avoin suhde, niin täysin yhteisymmärryksessä nämä kerrat ovat tapahtuneet. Ei kaikki suhteet ole niin perinteisiä. 😊
Ei Tommy kuulu JO kiertueelle millään tapaa
Vierailija kirjoitti:
Otahan rauhassa. Ei kukaan ole häntä sinne kiertueelle ollut heittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooo-lala, Jodelin k**mailukanavalta lainattua...
"Miten toi jatkui tosta sen jälkeen, kum suihkuverho sulkeutui?"
"Tommy jatkoi huulillaan hamuten Käärijån sykkivälle kaulasuonelle - K inahti. Heidän kireinä ja kovina paukkuvat housunetumuksensa koskettivat toisiaan, kun Tommy painoi huohottavan Käärijän vasten suihkuhuoneen seinää...."
Mä unohdin tämän tekstin jälkeen ne sukkanauhat. Kuka niitä enää tarvii.
Me jätettiin eilen kollektiivisesti kaikki ne sinne naapurin Kärtsälle kun käytiin aamuteellä. Jollain tais jäädä pikkuhousutkin jos oikein muistan. Semmosta se teenjuonti on.
Vaarallista puuhaa tuo teenjuonti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooo-lala, Jodelin k**mailukanavalta lainattua...
"Miten toi jatkui tosta sen jälkeen, kum suihkuverho sulkeutui?"
"Tommy jatkoi huulillaan hamuten Käärijån sykkivälle kaulasuonelle - K inahti. Heidän kireinä ja kovina paukkuvat housunetumuksensa koskettivat toisiaan, kun Tommy painoi huohottavan Käärijän vasten suihkuhuoneen seinää...."
Mä unohdin tämän tekstin jälkeen ne sukkanauhat. Kuka niitä enää tarvii.
Me jätettiin eilen kollektiivisesti kaikki ne sinne naapurin Kärtsälle kun käytiin aamuteellä. Jollain tais jäädä pikkuhousutkin jos oikein muistan. Semmosta se teenjuonti on.
Vaarallista puuhaa tuo teenjuonti.
Joo sitä ei aina tiedä mihin joutuu jos joku pyytää aamuteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otahan rauhassa. Ei kukaan ole häntä sinne kiertueelle ollut heittämässä.
Kiki on muuten Tommyn fani.