Mikä olisi hyvä uusi harrastus?
Haluaisin oppia jotain uutta ja saada jotain vaihtelua ja mielekkyyttä arkeen. Mitä harrastusta suosittelisit? Jotain ei niin tavanomaista ja mielellään edullisempaa; kirjeenvaihto, geokätköily, keramiikka?
Kommentit (10)
Geokätköilyille ääni täältä: vie moniin uusiin seikkailuihin ja maisemiin
vaikka tuosta alkuun
Puutarhan hoito. Ehkä paras harrastus ikinä.
Lautapelit ovat hyvää ajanvietettä, monen tasoisia ja monia voi myös harjoitella netissä.
Palapelit, sudokut, jooga kotona, leffoissa käyminen, luontopolut ja patikointi, lukeminen, neulominen, jne
Vierailija kirjoitti:
Lautapelit ovat hyvää ajanvietettä, monen tasoisia ja monia voi myös harjoitella netissä.
Voiko jossain pelata online-ryhmissä lautapelejä netissä? Jotain perinteisiä, ei mitään nörttien nopanheittoa tai autolla ajamista tai pyssyllä ampumista / Minecraft tyyppistä vaan lautapeli. Mikä se on missä tehdään junaratoja?
Ainakin Carcassonnea olen joskus pelannut
1. Lukeminen
- Romsut voittaa omassa mielessä maailman kaikki elokuvat, ja tiedän, että mä en olisi nykyinen mä ilman nuoruuden tuhansien romsujen lukemista.
2. Keskustelupalstat
- Ala vänkäämään jostain itselle tutusta asiasta. Nokkavan vastaväittäjän jauhottaminen on varsin palkitsevaa.
3. Perhonsidonta
- En olisi töppösormisenä clumsynä ikimaailmassa uskonut, miten koukuttavaa hommaa voi perhonsidonta olla. Toki vaatii taakseen kalastusharrastuksen.
4. Hanki vene
- Hankin veneen ihan vaan päästäkseni paremmin kalapaikoille. Nykyisellään osaan tehdä trailerin sähkökytkennöille uudet vedenpitävät liimasukkaliitokset ja veneelle lasikuitukorjaukset ja pinnoille topcoat-maalaukset. Puhumattakaan vesirajan oksaalihappokäsittelyistä keväällä. Samaan paketiin tulee ihan nippukaupalla muita harrastuksia veneen ja traikun ylläpidon tiimoilta.
Tuossa alkuun!
Kajakkimelonta