Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten elastusveneellä tähän laivaan ensimmäistä kertaa, voisko joku tiivistää säännöt ja toimintatavat??
Kaikesta saa puhua paitsi yksityishenkilöistä.
Trolli näköjään siirtyi tälle puolelle muiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten elastusveneellä tähän laivaan ensimmäistä kertaa, voisko joku tiivistää säännöt ja toimintatavat??
Semmonen toimintatapa, että voitte perustaa Joksuille, sohviksille ja häillenne oman puutarhaketjunne.
Tää ketju perustuu Kärtsään fanitukseen ja hänen projekteihinsa ja tähån hetkeen.
Kiitos
Toivottavasti LadySLO, Made In Italy ja muut ulkkarit löytävät yhä meidät.4
Vierailija kirjoitti:
Laiva upposi ja pelastusveneet sen mukana.
Mitäpä jos jättäisitte omat säännöt laatimatta, ja noudattaisitte palstan yleisiä sääntöjä. (Mikä tarve ihisellä on laatia omat?)
Vierailija kirjoitti:
Täällä siis alussa sovittiin, että aiheena julkisuudenhenkilöt, jotka liittyvät K:hon.. ei siis rajoiteta pois T:tä, JO:n jäseniä yms. Mutta ei mitään stalkkausta, yksityishenkilöistä jankkaamista jne.
Vierailija kirjoitti:
Uusi ketju, kokeillaan pysyykö: https://www.vauva.fi/keskustelu/5271033/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Joo olisi hyvä jos saman tyylinen nimi ketjulla, niin ulkomaalaiset löytävät myös perille <3
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti LadySLO, Made In Italy ja muut ulkkarit löytävät yhä meidät.4
Toivottavasti upposivat purtilon mukana. Täällä on nyt ihan uudet tuulet. Ja jos meinaatte pysyä pinnalla niin ei kannata vetää perässään tuota samaa porukkaa jonka vuoksi jo yksi paatti upposi.
Mä en kyllä taida jaksaa enää tuonne uuteen fiilistelyketjuun kun BK-shippaus ei enää kiinnosta. Eli täällä ei pahastuta jos puhuu Kärtsästä, Bojanista, JO:sta, Tommystä.. ? juurikin keikka-asiaa ja muita heidän tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooo-lala, Jodelin k**mailukanavalta lainattua...
"Miten toi jatkui tosta sen jälkeen, kum suihkuverho sulkeutui?"
"Tommy jatkoi huulillaan hamuten Käärijån sykkivälle kaulasuonelle - K inahti. Heidän kireinä ja kovina paukkuvat housunetumuksensa koskettivat toisiaan, kun Tommy painoi huohottavan Käärijän vasten suihkuhuoneen seinää...."
😋😋😋😋😋
Hahaaaa, mä kirjotin ton eilen Jodskuun! Haluuko porukka lisää.....?
Kyllä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä taida jaksaa enää tuonne uuteen fiilistelyketjuun kun BK-shippaus ei enää kiinnosta. Eli täällä ei pahastuta jos puhuu Kärtsästä, Bojanista, JO:sta, Tommystä.. ? juurikin keikka-asiaa ja muita heidän tapahtumia.
Kyllä! Itseäni ainakin kiinnostavat eniten juuri keikat ja artistiprojektit :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooo-lala, Jodelin k**mailukanavalta lainattua...
"Miten toi jatkui tosta sen jälkeen, kum suihkuverho sulkeutui?"
"Tommy jatkoi huulillaan hamuten Käärijån sykkivälle kaulasuonelle - K inahti. Heidän kireinä ja kovina paukkuvat housunetumuksensa koskettivat toisiaan, kun Tommy painoi huohottavan Käärijän vasten suihkuhuoneen seinää...."
😋😋😋😋😋
Hahaaaa, mä kirjotin ton eilen Jodskuun! Haluuko porukka lisää.....?
Ei haluta, kun Bojanjuttuja vaan!
Voit suoraan trollata itsesi muualle.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa ollenkaan! Täällä kyllä myös fiilistellään esim. K:n ja Tommyn yhteistyötä ja siihen liittyvää promomateriaalia eli sen hehkutus kuuluu sitten asiaan 😅.
Listalle 3.9 :D Emopaatti ammuttiin alas, mutta seilaaminen jatkuu
Täällä on kyllä jotenkin suvaitsematon ilmapiiri🥺🥺🥺
T. Koditon shippaaja
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä jotenkin suvaitsematon ilmapiiri🥺🥺🥺
T. Koditon shippaaja
Ketä shippaat? Kyllä tänne mahtuu K&B myös kaiken muun sekaan mikäli heistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tämä, että mistään parista ei ficcejä, ei fanitaidetta, videoita ja/tai kuvia? Päteekö kaikkiin kirjainyhdistelmiin?
Uusi ketju, kokeillaan pysyykö: https://www.vauva.fi/keskustelu/5271033/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…