La promesa-salaisuuksien kartano
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28079)
Löytyykö sarjasta mielestäsi todellisia herrasmiehiä ja ladyja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä ilman suudelmaa, on kuin päivä ilman auringonousua Eikaitsiinä, uskotaan Marian sanoihin 🥰
Niinkö Maria on todennut. Ihanan romanttista. Harmi, kun Jana ei taida koskaan helliä Manua tällaisella lepertelyllä, vaan laittaa Manunkin romanttiset puheet leikiksi.
Ja Marialla on ilmeikkäät kasvot. Janalla taas jostain syystä liikkuu vain silmät ja suu, muuten on ilmeetön ns. pokerinaama.
Vierailija kirjoitti:
Petran ja cruzin voisi heittää luolaan loppuiäkseen. Ja Santoksen myös.
Ovat löytäneet näiden pahisten osiin ainakin hyvät näyttelijät, varsinkin Petran ilmeitä on mielenkiintoista seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellicerin ulkonäkö miellyttää minua, on sympaattisen oloinen (vaikka en viiksistä tykkääkään ;) ).
Mutta ihan myyty olin kun näin sen täällä aiemmin linkitetyn videon, jossa Pellicer tanssi. VOI VAU 😍.
Kapeammat viikset kuin Manuelilla.
1/2.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tehdään samoin mielisairaalaan vaan kaikki jotka ei ole kuin minä tai minun ryhmä. Martina Eugenia .
On ihmisiä,jotka haluaisivat sairaalaan, mutta eivät pääse. Psykiatrisiin sairaaloihin ei niin vain mennä tai viedä. Avohoito on nykyaikaa, oli se sitten hyväksi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä ilman suudelmaa, on kuin päivä ilman auringonousua Eikaitsiinä, uskotaan Marian sanoihin 🥰
Niinkö Maria on todennut. Ihanan romanttista. Harmi, kun Jana ei taida koskaan helliä Manua tällaisella lepertelyllä, vaan laittaa Manunkin romanttiset puheet leikiksi.
Esim. Manuel tunnusti Janalle "olet elämäni rakkaus", niin Jana vastasi "senhän me jo tiesimmekin". Voiko mitään epäromanttisempaa olla. Tai toinen vuoropuhelupätkä eri aiheesta tosin: Manuel sanoi Janalle "olet paljon älykkäämpi kuin minä" ja Jana vastasi jotain että " totta kai minä olen". Jotenkin niin tylyä tekstiä. Manun romantikon ja lempeän miehen elkeet valuvat hiekkaan, eivät voi kasvaa hedelmää. 😔
Näkyykö näyttelijäsuorituksissa se, kuinka hyvin näyttelijät ovat opiskelleet vuorosanansa.
Vierailija kirjoitti:
Unohtamatta Lorensoa ja Analyn kreiviä. Ja onhan se Cruzin ystäväkin tosi petollinen.
Anaalin kreivi! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtamatta Lorensoa ja Analyn kreiviä. Ja onhan se Cruzin ystäväkin tosi petollinen.
Anaalin kreivi! 😅
Pois se meistä.
Vierailija kirjoitti:
Lola takaisin!
Se taitaa olla mahdotonta, koska muistaakseni Lola vaihtoi hiippakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola takaisin!
Yksi Lola sinne tai tuonne ei merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola takaisin!
Vaihtoikohan. Epäilen. Uskon, että myös Dolores epäilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola takaisin!
Vaihtoikohan. Epäilen. Uskon, että myös Dolores epäilee.
Hauska virhe, po. myös Dolores elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Manuel tunnusti Janalle "olet elämäni rakkaus", niin Jana vastasi "senhän me jo tiesimmekin". Voiko mitään epäromanttisempaa olla. Tai toinen vuoropuhelupätkä eri aiheesta tosin: Manuel sanoi Janalle "olet paljon älykkäämpi kuin minä" ja Jana vastasi jotain että " totta kai minä olen". Jotenkin niin tylyä tekstiä. Manun romantikon ja lempeän miehen elkeet valuvat hiekkaan, eivät voi kasvaa hedelmää. 😔
Samaa mieltä. Manuelin herkkyys törmää aina Janan latistavaan arkisuuteen. Jana on kuin viileä kala, korkeintaan joskus katsoo Manuelia hyväntahtoisen hellästi kuin äiti poikaansa. Ei koskaan Janassa intohimon kipinää ja rakkauden voimaa.
"Samaa mieltä. Manuelin herkkyys törmää aina Janan latistavaan arkisuuteen. Jana on kuin viileä kala, korkeintaan joskus katsoo Manuelia hyväntahtoisen hellästi kuin äiti poikaansa. Ei koskaan Janassa intohimon kipinää ja rakkauden voimaa."
Voi vain miettiä, mikä juju tässä on. Miksei Jana voi antaa Manuelille vastavuoroisesti yhtä lämpöisiä sanoja kuin mitä itse saa. Jotain käsikirjoittajat ajavat takaa. Jana kuitenkin välittää Manuelista.
Kapeammat viikset kuin Manuelilla.