La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut miten nautinnollinen suu Lopella on, ja komea profiili. Tässähän ihan vanhakin nuortuu.
Minä! Lope ei ole miehistä komeimpia, mutta todella hot. Hän suutelee aistikkaasti. Mies on takuulla erinomainen sängyssä...
Samaa mieltä, miehessä on todellista karismaa...
Mistä iso nenä kertoo ;)
Petra näyttää 80-vuotiaalta ja uusittu lempi tosi outo juonikuvio. Mies käyttää hyväkseen vanhusta, joka suree elämäänsä. Kettiöpiikaset suloisia, itku herkässä.
En pidä typerästä lakkoilukuviosta, skippaan nyt muutaman jakson. Tuleekohan sen ajan woketus seuraavissa jo jaksoissa. Mallia meille, kuinka kahden kerroksen väki toimii :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra (Marga Martinez) 59v laihuus vielä korostaa ikää. Siviilissä ihan yhden pojan äiti.
Ketjupolttajan iho.
Ja ketjupolttajan (entisen tai edelleen polttavan) käheä ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra (Marga Martinez) 59v laihuus vielä korostaa ikää. Siviilissä ihan yhden pojan äiti.
Ketjupolttajan iho.
Petraa näyttelevä henkilö ei oikeassa elämässä ole ollenkaan niin harmaa, kuin miksi hänet tässä sarjassa on saatu näyttämään.
Ei olekaan. En tiedä milloin tää kuva on otettu mutta ihan kaunis nainen
https://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fdeunouve.es%2Fpicture…
Tavallisen näköinen, ei kaunis.
Kapteenin ohimonäppy leikattu pois
Maailmanparannus jatkuu aina, kun haukkuminen jatkuu.
Lopen iso nenä.
Eräs saunaemäntä kertoi, että millainen nenä, sellainen SE.
Koko ja muoto.
Ja alkakaas taas rähisemään!
Vierailija kirjoitti:
Lopen iso nenä.
Koko ja muoto.
Ei pidä paikkaansa tuo vertaus.
Vierailija kirjoitti:
Kapteenin ohimonäppy leikattu pois
Muutenkin hänen kasvonsa näyttävät sileämmiltä, tehty varmaan jotain hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Lopen iso nenä.
Koko ja muoto.
Mikä lie maalaislegenda. Saunaemäntä puhuu höpöjä.
Kreikassa oli ennen niitä isonenäisiä joista huhuttiin että sen isompi housuissa. Jotkut luulee olevansa itse suurempia kuin Luoja. Parasta pysyä siellä mihin on syntynyt eikä varastella. Luoja on järjestyksen kannalla paitsi kun suuttuu. Kaikkea ei hukuteta mutta osa kuitenkin. Tehkää siis parannus. Taitaa Romuloksella olla nyt jotain syntejä salassa.
Onni on Jeesus , hyvää joulua.
Onx se haukkumista jos sanoo et on pieni nenä tai iso nenä. Käykää vaikka Ullanlinnan psykiatrilta hakemassa reseptiä.
Mun mielestä telkkarissrjaa voi arvostella ja kritisoidakin ilman että haukkuu näyttelijöitä. En haluaisi itse ainakaan lukea sellaista palstaa jossa kaikki kommentit olis pelkkää hehkutusta ja oi oi kun on ihanaa ja lässyn lässyn. Eikä joka hahmosta tarvitse pitää ja kehua jos ei pidä. Sen saa sanoa ääneen. Sen voi tehdä mollaamatta. Pitäisi vaan ensin vähän miettiä miten sanomansa muotoilee. Ei se aina niin helppoa ole. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Onx se haukkumista jos sanoo et on pieni nenä tai iso nenä. Käykää vaikka Ullanlinnan psykiatrilta hakemassa reseptiä.
Ei ole. Mut kai sen respan saa lähempääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopen iso nenä.
Koko ja muoto.
Ei pidä paikkaansa tuo vertaus.
Ei ni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut miten nautinnollinen suu Lopella on, ja komea profiili. Tässähän ihan vanhakin nuortuu.
Musta on aina mielenkiintoista mihin kukakin kiinnittää huomionsa ja niten ajattelee. Itse olen sellainen etten ajattele tuollaisia kuin omasta miehestäni 🙂
Tässä kohtaa purskahdin nauruun! Huvittaa muutenkin tämä ihmeellinen hurskastelu täällä nyt, mut tämä oli kyllä piste iin päällä!
Et ole ainoa, minä luulin melkein ymmärtäväni lauseen jotenkin väärin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on aina mielenkiintoista mihin kukakin kiinnittää huomionsa ja niten ajattelee. Itse olen sellainen etten ajattele tuollaisia kuin omasta miehestäni 🙂
Tässä kohtaa purskahdin nauruun! Huvittaa muutenkin tämä ihmeellinen hurskastelu täällä nyt, mut tämä oli kyllä piste iin päällä!
Et ole ainoa, minä luulin melkein ymmärtäväni lauseen jotenkin väärin...
Kiva että on hauskaa. Olen kuitenkin tosissani. Ihminen voi olla hyvännäköinen mutta en liitä romanttisia enkä seksuaalisia tunteita siihen. Ehkä sanoi sen jotenkin tyhmästi. So what, mä oon mä ja te ootte te. Jatkakaa. 🙂🙃🤔
Huvitti se Janan terapointi mutta onhan se niin monesti että vaikeista asioista on helpompi puhua kun keskittyy samalla johonkin mielekkääseen tekemiseen.
Jee! Huomenna taas aivojennollauspromesapäivä viimeisen yövuoron jälkeen! Välillä väkisin hetkeksi nukahdan, mutta kelailen sit takaisinpäin. Hyvä konsti saada rytmi käännettyä👍