La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut miten nautinnollinen suu Lopella on, ja komea profiili. Tässähän ihan vanhakin nuortuu.
Musta on aina mielenkiintoista mihin kukakin kiinnittää huomionsa ja niten ajattelee. Itse olen sellainen etten ajattele tuollaisia kuin omasta miehestäni 🙂
Tässä kohtaa purskahdin nauruun! Huvittaa muutenkin tämä ihmeellinen hurskastelu täällä nyt, mut tämä oli kyllä piste iin päällä!
Taas oletetaan jotain ihmisestä jota ei tunneta. Kyllä se vähän nyppii kun automaattisesti oletetaan ihmisten valehtelevan. Mä kirjoitin tuon ja ehkä olen tylsä mutta tää sattuu pitämään paikkansa. Kyllä mä kauneuden tunnistan, olkoon mies ja nainen tai mitä tahansa mutta en liitä niihin mitään romanttisia fiiliksiä. Mun mielestä vois hyväksyä erilaiset ihmiset eikä vaan loukata jos joku ei koe jotain samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra (Marga Martinez) 59v laihuus vielä korostaa ikää. Siviilissä ihan yhden pojan äiti.
Ketjupolttajan iho.
Petraa näyttelevä henkilö ei oikeassa elämässä ole ollenkaan niin harmaa, kuin miksi hänet tässä sarjassa on saatu näyttämään.
Ei olekaan. En tiedä milloin tää kuva on otettu mutta ihan kaunis nainen
https://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fdeunouve.es%2Fpicture…
Kyllä on ilkeää porukkaa täällä. Heti hyökätään jos joku uskaltaa olla erilainen tai eri mieltä. Pelkän kirjoituksen perusteella tehdään olettamuksia ja arvioita ihmisistä. Muistuu kouluajat mieleen 😒
🤔🤔🤔
Montakohan sivua nää kukkahattutätien monologi-, jankkaus ja hurskasteluajot vielä mahtaa kestää? 🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ilkeää porukkaa täällä. Heti hyökätään jos joku uskaltaa olla erilainen tai eri mieltä. Pelkän kirjoituksen perusteella tehdään olettamuksia ja arvioita ihmisistä. Muistuu kouluajat mieleen 😒
Menepä peilin eteen ja aseta etusormesi suupieliesi kohdalle. Nosta ylös. Kas niin! Heti tuntuu paremmalta. Myös itselleen ja meille muille kommentoijille saa hymyillä ja hymähdellä. Ei tää nyt niin vakavaa ole. Minä kirjoitin kommentin, missä naureskelin hurskastelulle. En tunne sinua ihmisenä, enkä mielestäni hyökännyt mitenkään. Koin vain huvittuneisuutta. Sinä voisit myös miettiä omaa vahvaa reagointiasi.
Hyvää lauantaipäivän jatkoa
Tää suunsoitto vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Menkää itseenne ja olkaa täydellisiä. Kohta sarja taas jatkuu ja saadaan uutta vettä myllyyn.
Voisitteko jo lopettaa näyttelijöiden ulkonäön arvostelun ja keskittykää itse juoneen ja rooleihin. Joillakin menee nyt puurot ja vellit sekaisin ja ottavat täysin todesta La promesan. Se on keksitty tv-sarja eikä perustu mitenkään tosielämään. Ainoastaan siinä mielessä että se kuvaa sen ajan aateliston ja palvelijoiden elämää. Hahmot on keksittyjä. Vähän kuin Hyacintin aviopuolisolle huudeltiin että komenna sitä akkaasi vähän. Eihän äijä ollut oikeasti Richard. Mutta joo, tämä siitä seuraa kun ei käytetä omaa järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä peilin eteen ja aseta etusormesi suupieliesi kohdalle. Nosta ylös. Kas niin! Heti tuntuu paremmalta. Myös itselleen ja meille muille kommentoijille saa hymyillä ja hymähdellä. Ei tää nyt niin vakavaa ole. Minä kirjoitin kommentin, missä naureskelin hurskastelulle. En tunne sinua ihmisenä, enkä mielestäni hyökännyt mitenkään. Koin vain huvittuneisuutta. Sinä voisit myös miettiä omaa vahvaa reagointiasi.
Hyvää lauantaipäivän jatkoa
Joo sorry munkin puolesta. Meni vähän tunteisiin. Anteeksi, hyvää lauantaita sullekin 🙂
Olkoon tämä sarja fiktiota ja satua, mutta näyttelijän ulkonäköä haukkuessaan haukkuu oikeata ihmistä, ei satuolentoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas kirjoittelu on suuntautunut pahasti sivuraiteille. Näin siinä käy, kun lähdetään haukkumisen, ilkeilyn ja rumien sanojen tielle. Yritetään pysyä asiallisella ja sivistyneellä tasolla näissä meidän jutuissa. Sinänsä on ihan kiva vaihdella kommentteja ja havaintoja tästä meidän yhdessä seuraamastamme sarjasta.
Kiitos kommentistasi. Huomaa, että sarja junnaa ja jankkaa samoja asioita. No ehkä ovat juonen kannalta tärkeitäkin?, en ole varma. Jollei ohjelma tarjoa tarpeeksi virikkeitä katsojalle, voi käydä näin tylsästi. Palstailijat aloittaa lähes "tappelun" keskenään. Harmi, yritän olla niihin osallistumatta, mutta ikäväkseni olen huomannut, että omiin kannanottoihin kohdistuvat nälvimiset saa pinnani kuohumaan,
Et siis vieläkään oppinut suomea.
Mielenkiintoisia asioita tulossa, mihin Maria piilotti rahalaukun, kenen rahat ovat alunperin. Miten lakko etenee.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia asioita tulossa, mihin Maria piilotti rahalaukun, kenen rahat ovat alunperin. Miten lakko etenee.
En tiedä mihin piilotti mutta rahat on Vera pöllinyt kotoaan.
Vera aiottiin naittaa jollekin ei niin mukavalle miehelle. Sitä hän lähti pakoon ja vei isänsä rahat selvitäkseen elämisestä kotinsa ulkopuolella.
Eikös täällä ole kaikki haukkuminen ja arvostelu jonkun mielestä kielletty. Nyt kaikesta ohjeen mukaan sanotaan pelkkää hyvää. Näyttelijät ovat kaikki kauniita / komeita / viehättäviä / tyylikkäitä ja älykkäitä. Missään ei ole arvostelun paikkaa, koittaka nyt ymmärtää :-D
Summa summarum, kun näitä tekstejä lukee ja peukutuksia katsoo, on porukan mielestä ihan ok haukkua ihmisiä ja heidän ulkonäköään. Sananvapauteen vedotaan ja tämähän on vain hyväntahtoista sanailua ja pitäähän sitä nyt saada hauskaa pitää. Niin kauanhan se on ehkä hauskaa, kun ei kohdistu omaan itseen. Motatkaan nyt tämäkin mielipide niin alas kuin vain saatte ja kukkahattutädiksikin voi haukkua.
Saippuasarjastahan tässä on kysymys, mutta kyllä tämä asenne valitettavasti elää oikeassakin elämässä ja oikeiden ihmisten keskellä.
Marian näyttelijä on mun mielestä yksi parhaista. Oli niin hyvä kun raivosi Teresalle Cruzin epäoikeudenmuksisista ja mahdottomista määräyksistä silloin kun se käski pakata Jimpun vaatteet, pestä ja kuivsttsa samana päivänä. Tuhahti vielä lopuksi. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut miten nautinnollinen suu Lopella on, ja komea profiili. Tässähän ihan vanhakin nuortuu.
Minä! Lope ei ole miehistä komeimpia, mutta todella hot. Hän suutelee aistikkaasti. Mies on takuulla erinomainen sängyssä...
Samaa mieltä, miehessä on todellista karismaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Lope ei ole miehistä komeimpia, mutta todella hot. Hän suutelee aistikkaasti. Mies on takuulla erinomainen sängyssä...
Samaa mieltä, miehessä on todellista karismaa...
Lope on komea kasvoistaan kaikin puolin. Pidän hänen silmistään ja katseestaan erityisesti ja kroppakin on salskea.
Rautalankauutinen:
Kommenttien alapeukut eivät välttämättä ilmaise eriävää mielipidettä kommentin sisällöstä, vaan sitä, että itse La Promesasta keskustelua tulleet lukemaan, ovat lopenkyllästyneitä lukemaan sivutolkulla kaikenmaailman loukkaantumisia ja itseterapointeja aiheen vierestä.
Menkää muualle jankkaamaan ja esittämään hyvesignaloivia teorioitanne!
Läheltä kuvattuna kasvojen iho on täynnä juonteita, nimenomaan huulten ympärillä. Myös ääni viestii tupakoinnista.
Sama juttu sen mökin mummoa esittäneen näyttelijän suhteen. Röökiä palaa.
Molemmat näyttelijät ovat promokuvissa ehostettuina nuorekkaita ja eloisan näköisiä. Se tehdään meikillä, kampauksilla ja kuvakulmilla.