La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33342)
Margarita on ollut kauniisti kammattu koko lakon ajan, toisin kun Cruz.
Kaipa tuolla halutaan alleviivata kuinka riippuvainen hän on "ryysyläisistä". Ulos olisi ajanut kuitenkin kaikki ilman Alonson tehokasta neuvoa.
Veran ja Lopen suutelukohtauksissa on kutkuttelevaa kemiaa. Kiva kun Lopellekin on löytynyt naisystävä.
Mielipiteeni koskee ainoastaan ko. sarjaa. Eikä siten koske missään muodossa sun pukeutumista. Pukeudu ihan vapaasti arkeen tai juhlaan, asia ei kuulu mulle. Kirjoitin mitä kirjoitin, sun on vaan kestettävä se, ettei kaikki mielipiteet ole kirjoitettu sun näkemyksen mukaisina. Mikäli kirjoitus on asiaton, pyydä ylläpitoa poistamaan. Tai jatka aloittamallasi tiellä.
Ei tässä mitään tietä ole aloitettu. Enkä puhunut omasta pukeutumisestani. Kunhan kiinnitin huomiota siihen että sanoit 43-vuotiasta ikääntyneeksi ja halusin tietää miksi sen ikäinen ei saisi pukeutua paljastavasti. Relaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kun Lope yrittää suudella leikisti näytelmässä leikisti Veraa, niin heillä on vaikeuksia Lopen nenän kanssa. Voi rauhassa katsoa uudestaan sen kohdan. Ja miettiä mistä loukkaantuu jos joku tämän kohdan tuo esiin. Onko nyt niin, että teillä itsellä on iso nenä, mitä pitää puolustella vaikka kyseessä ei nyt olekaan juuri teidän nenä. Lopen nenästä on nyt kysymys eikä sinun.
Samaa mietin, joskus se osuu kohdalle. Edelleen olen sitä mieltä että leikkimielinen arvostelu on sallittu, ihan satavarmasti siihen on Jokainen joskus syyllistynyt. Kukaan ei ole täydellinen ja meillä on sananvapaus, ainakin tällä foorumilla.
Voi kuule, sillä "leikkimielisyydellä" ei voi ruveta perustelemaan ilkeilyä. Vai kuulutko itse niihin ihmisiuin, jotka letkauteltuaan ja satuttavasti piikiteltyään sanovat toise
Älkää nyt viittikö ottaa niin haudanvakavasti, minunkin mielestäni arvostelu on sallittu.
Aloitin vasta uusien jaksojen katselun. Otin muutaman suklaavohvelin lautaselle aikomuksena nauttia Promesasta, mutta jo ekan jakson puolivälissä olin niin pitkästynyt että ajatus harhaili. Vohvelitkin tuli syötyä ihan huomaamatta. No, huomenna uusi yritys :-D
Voi miten ihanaa oli nähdä hymyilevä Jana kakkosjaksossa, onneksi sisukkaasti jatkoin ja huomenna jatkan lisää. Rakkaus Manueliin sai Janan miltei säteilemään ja näyttämään niin kauniilta. Rakkaudella on ihmeellinen voima, ja hymyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteeni koskee ainoastaan ko. sarjaa. Eikä siten koske missään muodossa sun pukeutumista. Pukeudu ihan vapaasti arkeen tai juhlaan, asia ei kuulu mulle. Kirjoitin mitä kirjoitin, sun on vaan kestettävä se, ettei kaikki mielipiteet ole kirjoitettu sun näkemyksen mukaisina. Mikäli kirjoitus on asiaton, pyydä ylläpitoa poistamaan. Tai jatka aloittamallasi tiellä.
Ei tässä mitään tietä ole aloitettu. Enkä puhunut omasta pukeutumisestani. Kunhan kiinnitin huomiota siihen että sanoit 43-vuotiasta ikääntyneeksi ja halusin tietää miksi sen ikäinen ei saisi pukeutua paljastavasti. Relaa.
Päätit siis jatkaa aloittamallasi tiellä. Taidat olla yksinkertaisempi, mitä oletin. Sarjassa hän on näyttelijä, ja oletettavasti pukee päällensä ne vaatteet mitkä rooliin on tarkoitettu. Yksityiselämässään näyttelijäkin saa kulkea vaikka ihan nakkena. En todellakaan ollut tietoinen, että hän on jo keski-ikäinen hlö. Ikääntyvämpään ryhmään sijoittuvaa hienostorouvaa voi ammattinäyttelijä näytellä vaikka olisi 2-kymppinen. Onko sulla muita ongelmia joista et pääse yli?
Vierailija kirjoitti:
Veran ja Lopen suutelukohtauksissa on kutkuttelevaa kemiaa. Kiva kun Lopellekin on löytynyt naisystävä.
Juurikin noin. Mukavaa että ainakin hetkellisesti on joillakin ilon ja rakkauden aikoja. Kovin on taas raskasta ja kiukkuista ollutkin kauan talossa.
Oho, mihinkäs kapteenin ohimonäppylä on kadonnut?!
Päätit siis jatkaa aloittamallasi tiellä. Taidat olla yksinkertaisempi, mitä oletin. Sarjassa hän on näyttelijä, ja oletettavasti pukee päällensä ne vaatteet mitkä rooliin on tarkoitettu. Yksityiselämässään näyttelijäkin saa kulkea vaikka ihan nakkena. En todellakaan ollut tietoinen, että hän on jo keski-ikäinen hlö. Ikääntyvämpään ryhmään sijoittuvaa hienostorouvaa voi ammattinäyttelijä näytellä vaikka olisi 2-kymppinen. Onko sulla muita ongelmia joista et pääse yli?
Anteeksi, mutta en tarkoittanut mitään pahaa missään vaiheessa ja jos olisi tiennyt että kommenttini saa jonkun hyökkäämään henkilökohtaisesti mua vastaan niin en olisi kirjoittanut mitään. Mun mielestä ei ole reilua haukkua tuntemattomia ihmisiä yksinkertaisiksi tai miksikään muuksi. 😒
Älkää ihmiset haukkuko toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla lähinnä huvittaa Marian indnokkuus nyt järkätä lakkoa. Puhuu ja pärisee urakalla. Kiinnostaa kyllä miten Cruz reagoi kun saa kuulla.😄
Tarkoitit varmaan, että sinua huvittaa.
Niinhän tossa just sanottiin. Että huvittaa 🙄
Joo, mutta äikkä päin persettä.
Jaa, enpä kiinnittänyt huomiota siihen. Mun mielestä olis jotenkin tylsää jos kaikki kirjoittais kirjakieltä. Eihän tämä nettikeskustelu ole mikään virallinen asiakirja 🤔
Ei kirjakieltä tarvita ketjuun todellakaan, mutta ei nyt ihan päin persettä pitäis kirjoitella. Ei voi sanoa, että mulla huvittaa! Se on mua tai minua huvittaa, mutta ei mulla. Jos näin aletaan kirjoitteleen, niin ihan sama, jos kirjoitellaan, että minä puhu huono suomi ja mulla huvittaa puhu näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla lähinnä huvittaa Marian indnokkuus nyt järkätä lakkoa. Puhuu ja pärisee urakalla. Kiinnostaa kyllä miten Cruz reagoi kun saa kuulla.😄
Jaa, enpä kiinnittänyt huomiota siihen. Mun mielestä olis jotenkin tylsää jos kaikki kirjoittais kirjakieltä. Eihän tämä nettikeskustelu ole mikään virallinen asiakirja 🤔
Ei kirjakieltä tarvita ketjuun todellakaan, mutta ei nyt ihan päin persettä pitäis kirjoitella. Ei voi sanoa
Niin mutta eihän voi tietää esim.onko joku kirjoittaja äidinkieleltään suomalainen. Ylipäänsä tuntemattomasta kirjoittajasta ei tiedä yhtään mitään. On se Mustakin hassusti sanottu.
Kylläpä taas kirjoittelu on suuntautunut pahasti sivuraiteille. Näin siinä käy, kun lähdetään haukkumisen, ilkeilyn ja rumien sanojen tielle. Yritetään pysyä asiallisella ja sivistyneellä tasolla näissä meidän jutuissa. Sinänsä on ihan kiva vaihdella kommentteja ja havaintoja tästä meidän yhdessä seuraamastamme sarjasta.
Tappelette koska riidan haastaja henki. Sarvet päässä. Hyvää joulua kilteille ihmisille hyvin ajatuksin.
Kaikilta paljastuu kokoajan salaisuuksia. Kaikki. On tehnyt syntiä. Kuka mitäkin. Virtueesi sekoaa kohta sitten Jimena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Margaritalla on usein pukuja, joista tissit pursuaa rumasti reunan yli, kun vaihtelee asentoa. Kaunis nainen kylläkin, ei sen puoleen.
Alun alkaen, sarjaan tullessa, pidin häntä jopa vastenmielisenä, niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Hänellä oli alussa tosi inhottava rooli. Nyt rikkaana naisena on ikäänkuin puhjennut hyvän itsetunnon omaavaan kukoistukseen. Huomasin, että oikeastaan pidän häntä jopa kauniina sekä hyvällä maulla "ilmeisesti" ajankuvaan sopivasti pukeutuvana. Arkielämässä vaikkakin kyseessä on historian kuvioissa tapahtuvaa, niin katsojana minäkin ihmettelen sitä, miksiköhän niin paljastavia asuja hänelle ikääntyneelle roolittajalle on sarjaan haluttu valita.
Minkäiköinen on sun mielestä ikääntynyt? Ja pitääkö silloin pukeutua säkkiin
Onko oikeasti syntynyt 1980? Täällä on välillä ollut väärää infoa, esim. Simonan näyttelijän iästä.
Mutta jos on, niin kai espanjalalset sitten vain vanhenevat nopeammin. Aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kirjakieltä tarvita ketjuun todellakaan, mutta ei nyt ih
No eikö se ole sitten hyvä, että täällä opetetaan vähän suomeakin? Ihmiset on niin innoissaan, kun La Promesaa katsomalla voi opiskella espanjaa, niin ei kai voi olla pahasta, että ketjua lukemalla voi opiskella myös vähän suomea.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas kirjoittelu on suuntautunut pahasti sivuraiteille. Näin siinä käy, kun lähdetään haukkumisen, ilkeilyn ja rumien sanojen tielle. Yritetään pysyä asiallisella ja sivistyneellä tasolla näissä meidän jutuissa. Sinänsä on ihan kiva vaihdella kommentteja ja havaintoja tästä meidän yhdessä seuraamastamme sarjasta.
Kiitos kommentistasi. Huomaa, että sarja junnaa ja jankkaa samoja asioita. No ehkä ovat juonen kannalta tärkeitäkin?, en ole varma. Jollei ohjelma tarjoa tarpeeksi virikkeitä katsojalle, voi käydä näin tylsästi. Palstailijat aloittaa lähes "tappelun" keskenään. Harmi, yritän olla niihin osallistumatta, mutta ikäväkseni olen huomannut, että omiin kannanottoihin kohdistuvat nälvimiset saa pinnani kuohumaan, joten sori siitä. Omasta mielestäni kaikkein tärkein aihe on nyt ja jatkossakin ainoastaan menossa oleva sarja/ohjelmaan valittujen näyttelijöiden suoritukset. Lisäksi innoissani luen mahdollisia juonipaljastuksia. Hyvällä mielellä/huonoa fiilistä kenellekään tieten tahtoen aiheuttamatta, jatkan sarjan seuraamista. 🤭
Painukaa jo v*ttuun kinaamasta ja j€€sustelemasta!
Ei tuo Catalina kovin rakastuneelta näytä ja varmaan hyvä niin.