La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28248)
Noinkohan Martinakin vielä poksahtaa paksuksi..
Mun mielestä Curro on aivan liian lapsellisen näköinen ollakseen komea.
Sellanen pullamössötuttipullobabyface; lapsi, joka on pukeutunut aikuisten vaatteisiin.
Curro on poikanen, eksynyt aatelistoon..
Valheessa on huono elää ja sille harvoin voi mitään pysyvää rakentaa (Martina).
Eikö se ceger' yritä kuristaa Pian? Kait joku hulluus vaivaa. Entä jos Romulus onkin Susi lampaan vaatteissa? Pistänyt putelin lipastoon. .
Romulohan on selvästi rakastunut Piiaan, mutta ei ole uskaltanut kertoa tunteistaan.
Gregorio ei varmaan koskaan ole ollut naisen kanssa.
Ihme juttu se myrkkypullo. Mikä motiivi Gregoriolla olisi myrkyttää Piaa? Toisaalta Romulu on mielestäni epänormaalin kiinnostunut niiden elämästä ja suunnitelmista.
Jokin sitä Gregoriota kuitenkin vaivaa.
Salvador käy hermoille, häipyis helvettiin sen silmärättinsä kanssa. Manuel on perseestä hänkin. Vässykkä.
Siistiä oli sextailu Currella ja Carmenilla. Kampaus ehjä ja vaatteet siistit päällä, viltillä luonnon helmassa.
Uusi pikakelattava aihe nyt Curron ja Martinan kuhertelukohtaukset.. Aivan liian pitkitettyjä ja toistuvia..
Minulla on ikävä Milano naisten paratiisia ja ihanaa italian kieltä
Gregorio yrittää kaataa suoraan pullosta myrkkyä vaimolleen suuhun. Dailymotion capitulo 151. Tuolla ennakkoon nähtävissä osia jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Gregorio yrittää kaataa suoraan pullosta myrkkyä vaimolleen suuhun. Dailymotion capitulo 151. Tuolla ennakkoon nähtävissä osia jos kiinnostaa.
Kiitos tiedosta =)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta! Pidä omana tietonasi.
Parasta olisi kun sarjasta puhuttaisiin semmoisella aikataululla kuin se Teemalta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Curro on poikanen, eksynyt aatelistoon..
Valheessa on huono elää ja sille harvoin voi mitään pysyvää rakentaa (Martina).
Pitää aina hypätä yli noiden kuhertelu- ja suutelukohtaukset.
Martina on jotenkin vaikea tai ehkä hänen näyttelijänsä on.
Vierailija kirjoitti:
Romulohan on selvästi rakastunut Piiaan, mutta ei ole uskaltanut kertoa tunteistaan.
Gregorio ei varmaan koskaan ole ollut naisen kanssa.
Ei Piia Romulosta välitä. Sopisi hänelle isäksi eikä ainoastaan ikänsä takia.
Vierailija kirjoitti:
Niin mullakin! Olen tosi vihainen että se loppui. Alusvaatteissa juokseva Imma tataranni on tyylitön ja typerä.
Milanon naiset oli niin tyylikäs sarja kaikessa ja tuli TV:ssä La Promesan jälkeen. Gran hotelissa panokohtaus oli mauton, muistuttaa liikaa brittisarjoja eikä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Curro on aivan liian lapsellisen näköinen ollakseen komea.
Sellanen pullamössötuttipullobabyface; lapsi, joka on pukeutunut aikuisten vaatteisiin.
Katoppa kun se otti paidan pois, ihan on lihaksikas aikuinen mies.
Huvitti Curron ja Martinan suklaakakkupalojen koko :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mullakin! Olen tosi vihainen että se loppui. Alusvaatteissa juokseva Imma tataranni on tyylitön ja typerä.
Milanon naiset oli niin tyylikäs sarja kaikessa ja tuli TV:ssä La Promesan jälkeen. Gran hotelissa panokohtaus oli mauton, muistuttaa liikaa brittisarjoja eikä kiinnosta.
Milanon naiset oli aluksi hyvä, mutta sitten sitä samaa eikä enää ollut kiinnostanut pitkään aikaan
Salvador on siksi äkänen kun liian pienet housutkin jalassa, varmaan hinkkaa pe*** seen ja kulkuset läjässä. Menis hermo itse kelläkin.