La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28261)
minä katson kaikki,sekä kertaukset että jatkot :-)
Vierailija kirjoitti:
Martina olisi saanut pysyä kaverilinjalla Curron kanssa. Curro tulee vielä pettymään, on nimittäin kunnollinen nuori mies.
Jotain hämärää siinä naisessa on, haluaa olla vapaa, mutta....? Ottaisi Catalinasta mallia ja olisi ylpeästi sinkku, eikä leikkisi toisten tunteilla.
T. Entinen Martina-fani
Kyllä he ovat rakastuneet )
Leonora on niin vaalea verrattuna muka' isäänsä ja Manuun. Tuo vaalea mies Alonson veli sopii hyvin isäksi. Ruskeat silmät kaikilla taitaa olla muilla?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Curro on aivan liian lapsellisen näköinen ollakseen komea.
Sellanen pullamössötuttipullobabyface; lapsi, joka on pukeutunut aikuisten vaatteisiin.
.No mutta eihän se näyttelijäkään ole kuin vasta 23.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilahdun aina kovasti kun Jana, Theresa tai Maria piiskaa hirveän pölyisiä mattoja keittiön viereisellä pikkuruisella sisäpihalla - samalla, jossa kohta jo lakanat kuivuu. Samoin tykkään keittiöön vietävistä klapeista - 5 pökkelön palasta kerralla "nämä riittävät". No hyvä, että riittävät 😊.
En ole kertaakaan nähnyt, että keittiön helloihin laitettaisiin puita.
Pari kertaa olen nähnyt, kun keittiön liedessä palaa "tuli" eli punainen sähkölamppu.
Muuten kai tuota kartanoa ei lämmitetä.
Nyt ihmetyttää - tämän viikon jaksossa keittiöön vietiin pienempiä polttopuita ja ihan kopallinen !!
jos on ikävä muita sarjoja niin eihän tätä ole pakko katsoa,vaikka onhan tää niin parasta!
Tuo Cruz on oikea korkkiruuvvi.
"Mutta minä en ole murhaaja".
Cicuta = myrkkykeiso ja sillä on tosiaan myös nimenä velhonputki.
Vierailija kirjoitti:
Curro on ihan pikkupoika,vielä on pikkuisella matkaa mieheksi!
Makuja on monia. Minun silmääni Xavi Lock (Curro) näyttää nuorelta MIEHELTÄ eikä miltään "tuttipullo-pojalta".
Hänetkin paljasti tanssijaksi istumisasento sängyllä jalkaterät suoristettuina.
Näin instassa semmoisen videon jossa Salvadoria meikattiin "silmäpuoleksi". Mun mielestä sen dilmä laitettiin niinkuin se olisi haavoittunut. Se varmaan tarkoittaa että jossain vaiheessa se rätti lähtee silmiltä pois. Miksi sitä muuten olisi maskeerattu ? 🤔
Jana kun hoivaa Jimenaa, niin syytetään varmaan sitten "keskenmenosta"
Teresa pyysi Salvadorin hakemaan 4 säkkiä multaa. Minkähän kokoisia säkkejä ve on kun ne pitää yksitellen hakea? Kai niillä jotain kärryjä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä moitti Lopen isoa nenää.
Eräs saunaemäntä sanoi, että millainen nenä, sellainen myös -piip-
Seuratkaapa ja huomaatte.
En usko tuota. Sanotaan myös että mitä pienempi mies, sitä suuremmalla munat. Ei sekään vissiin pidä paikkaansa.
Tuosta en tiedä, mutta isosta nenästä ja leuasta huolimatta Lope on minusta komea! Hymy on ihanan valloittava.
Salvador on pennun näköinen. Mauro myös komea, mutta tekisi niin mieli saksia se pukinparran kärki pyöreämmäksi. Muuten hyvän näköinen.
Marcos eli Curro on jo ihan häkellyttävän komea poika, jopa liian nätti. Mutta ehkä kun ikää tulee lisää, niin saa enemmän miehekkyyttä ulkomuotonsa. Nythän se on vielä sellainen söpöliini. En tos
Currosta tulee enemmän ja enemmän mieleen nuoruuden rakkaus nyt, kun ovat lähentyneet Martinan kanssa ja Curro on vapautunut kuorestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Cruz ei kiristänyt paronitarta kirjeellä. Jos hänellä oli kirje, josta kävi ilmi, että paronitar tappoi entisen miehensä, niin Cruzhan olisi voinut pakottaa paronittaren luopumaan perinnöstä kiristämällä.
Mietin aivan täysin samaa, vähän oli hölmistynyt olo, kun noin vain lähti rahoineen.
Kas kun ei kaapannut Alonsoakin käsi puolesta mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä tykkään kun joku kertoo tulevaa,lisää vaan please! Nyt haluaisin tietää miten Himenan vale paljastuu ja muutenkin Manuelin ja Himenan suhteen jatko,tai loppuminen. Hanan ja Manuelin nyhjöttely on jo mennyt yli,heidän jatkonsa ei enää jaksa kiinnostaa.
PALJASTUKSIA! ÄLÄ LUE,jos et halua tietää!
Jimena ei jää koskaan kiinni valheestaan,niinkuin moni muukaan asia tule loppuunsa sarjassa.Sarjan hienoimpia kohtauksia mielestäni on kun Manuel kertoo Jimenalle jättävänsä hänet.Todella hyvää näyttelemistä molemmilta.Sarjan luojan(mikä hänen nimensä lie olikaan) eilisessä haastattelussa on ilmennyt yllättäviä asioita tapahtuvaksi tulevaisuudessa.Sarjaahan jatketaan Espanjassa jouluun saakka ja sarjan luoja kertoi,että Janan ja Manuelin rakkaustarina tulee päättymään ja he saavat jatkaa sarjassa tai voivat lähteä niin halutessaan.Hän kertoi kaa
Kiitos!
Se puutarha on varmaankin enempi sellainen puisto alue, kun siellä kävelemässä käynti käy ihan urheilusta.
Mut ei oo taidettu katsojille oikein näyttää niitä kauneimpia paikkoja, kun kaikki sitä niin paljon aina kehuu. Se pöytäkin, missä vuorotellen välillä istuvat, on vaan lytätty johonkin tylsän näköiseen kohtaan.
Piknik-paikka tais olla jossain syrjemmässä, jossa ei tainnut olla juuri pelkoa yllättäjistä. Ei tainnut olla Martinalle ensimmäinen kerta, on puhunut asioista sen verran asiantuntevaan sävyyn. Toivottavasti ei särje Curron sydäntä.
Cruz on kyllä keskeinen hahmo sarjassa, ilmassa on paluun jälkeen ollut ihan eri tavalla sähköä.
Kuin ne noin lempii luonnossa, kun hyvä hyvänsä olis voinut nähdä. Ja raskauskin mahdollinen ja eikös aainakin aarelisnaisen pitänyt olla neitsyt hääyönä, varmaan muidenkin?