La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28248)
Suomessakin, Venäjän keisarin aikaan tämä oli todellisuutta. Kannattaa tutustua historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin, Venäjän keisarin aikaan tämä oli todellisuutta. Kannattaa tutustua historiaan.
Olisit nyt kertonut mikä kaikki tästä on todellisuutta? Tämä on saippuasarja, ei dokumentti. Kyllähän joitakin asioita on ollut oikeasti mutta älkää nyt kuvitelko että tämä koko sarja on totta. Tai no, kuvitelkaa vaan, mitäs se mua liikuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku ei pidä siitä, että sarjassa on yö kuvattu aina täysikuulla?
Siksi että kaikki eivät vaan pidä samoista asioista. Miksi pitäisi? Tylsäähän se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Curron ja Martinan piknikillä oli muutama kukka istutettu puskan juureen. Koko ajan puhutaan La Promesan hienosta puutarhasta, eikä siitä näy vilaustakaan. Kai siellä Espanjassa on joku nätti puutarha, missä kuvata?
Tätä ilmeisesti tehdään niin nopeaan tahtiin ettei kannata kuvailla siellä sun täällä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei sarjan kuvaajat ole kuvaamassa
Mitä kuvaaja tekee jos ei kuvaa?
Jos Janan ei ole pakko hoivailla Jimenaa, tekeekö hn sen vuoksi niin, että näkee vilauksen Manuelista silloin tällöin? Itse olisin alun perin (Janahan esitellään "viisaana") kieltäytynyt ja selittänyt "tossulle" miksi ei .
Manuel on se "tossu".
minulle tulee biisistä vappumarssi mieleen,ihan karmee uikutus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt kertonut mikä kaikki tästä on todellisuutta? Tämä on saippuasarja, ei dokumentti. Kyllähän joitakin asioita on ollut oikeasti mutta älkää nyt kuvitelko että tämä koko sarja on totta. Tai no, kuvitelkaa vaan, mitäs se mua liikuttaisi.
Veikkaan, että tuolla "todellisuudella" oli tarkoitus viitata aiempaan keskusteluun koirien imettämisestä.
Kiitos palstan "uudistusten"; viesteihin vastaamisesta on tehty toimimaton palapeli.
tekstitys myös saksaksi ja italiaksi,heh heh :-)
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut tunnusbiisin tänä iltana kymmeneen kertaan.
Voiko olla vielä parempaa.
Ihan hirveetä ulinaa ja mukamassyvällistä huokailua.
Salvadorhan on ihan poikanen vielä,pitkä matka mieheksi!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä niitä täysikuita/puolikuita/ei kuita ole vaan kuvattu.
"Kartanokuvaukset" on tehty varmaan hiton nopeassa putkessa.
Luultavasti 30 jakson ulkokuvaukset on tehty 3-5 päivässä.
Tuo ulkokuvaus kohdehan on hotelli, joten se rajoittaa kuvauksia.No kyllä se näin tuhottoman pitkässä sarjassa alkaa vähän puuduttaa, kun aina samat viulut soi ja sama kuu pilkahtaa ja sama ukko kahden kanisterin kanssa ulkona viipottaa.
Saahan tästäkin keskustella. Ei tämä ketju ole vain niille, jotka tykkää kaikesta.
Ja aivan yhdyn tuohon, että nopeasti tehty ( halvalla) siksi näitä samoja kuvia ja lurituksia on ja pistää silmään. Lyhyessä sarjassa ei pistäisi, mutta näin pitkässä kyllä pistää.
Samaa mieltä, miksi keskustelu olisi varattu vain niille joihin uppoaa kaikki? Sarjahan on ihan hyvä ja koukuttava, vaikka onkin näitä epäloogisuuksia ja halvalla tehdyn oloisia juttuja pullollaan. Niistä on ihan hauska keskustella. Jättää ne kommentit lukematta jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että kaikki eivät vaan pidä samoista asioista. Miksi pitäisi? Tylsäähän se olisi.
No, kuun vaiheet kuvaisi myös ajan kulua, onhan se oikeasti tosi kummallista jos aina on täysikuu. Toki ajan kulu on vähän mysteeri sarjassa muutenkin. Tietenkin ne kuutamot on kuvattu kaikki yhtenä yönä kerrallaan, mutta oishan he voineet jättää koko kuun kuvaamatta ja näyttää vaikka hämärää pihapiiriä. Miksi on valittu juuri kuu?
Nämä tämän tyyliset omituisuudet tekee sarjasta epäuskottavan, mutta toisaalta ne on ihan hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Curro on niin ihana! Kyllä häntä kelpaisi suuteloida...
Saiko Curro kastaa kynää? Kuva antoi ymmärtää, ettei
Mut hyvin innokas suutelija kyllä
Nehän rupes riisuutumaan, joten kyllä mä aattelin, että miten se Martina nyt noin, eikös neitsyt pitänyt olla hääyönä.
Minusta Salvador voisi häipyä vääntelemästä käsiään ja naamaansa. Pistän silmät kiinni aina kun tuo hyypiö ilmaantuu ruutuun olemaan raivostuttava.
Sarjan kaikki miehet on vähän lässyjä,Maurossa eniten otetta.Manuel on täysi tossu!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tänne muutama kuukausi sitten, että varmaan Gregorio myrkyttää Piiaa ja niinhän siinä kävi! Pakko pikkusen brassailla 🙂
Myrkkypullolle voi vielä löytyä muukin selitys. Itsekin epäilin aluksi Gregoriota, mutta ehkä se on liian ilmeistä.
Gregoriolla on jokin syy pyrkiä pois paikkakunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että kaikki eivät vaan pidä samoista asioista. Miksi pitäisi? Tylsäähän se olisi.Pidän sarjasta, ja nuo hassut yksityiskohdat ovat lähinnä huvittavia, eivät ne ärsytä.
Laitetaan se yökuva tähän väliin, kuvataan nyt nurkan takaa (aika hyvä siirtymä kohtauksesta toiseen), nyt nimettömät palvelijat kävelevät taustalla jne
Vierailija kirjoitti:
Minusta Salvador voisi häipyä vääntelemästä käsiään ja naamaansa. Pistän silmät kiinni aina kun tuo hyypiö ilmaantuu ruutuun olemaan raivostuttava.
Ihan liikaa tosiaan näytetään Salvadorin naaman vääntelyä - vähemmälläkin jo tullut selväksi, että on traumatisoitunut. Minä kans pikakelaan kaikki Salvador - junnaamiset.
Olen kuunnellut tunnusbiisin tänä iltana kymmeneen kertaan.
Voiko olla vielä parempaa.