Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin että jos 32 vuotiaana vielä näyttää tosi nuorelta, sitten yhtäkkiä 40 vuotiaana näyttää jo tädiltä?

Vierailija
23.08.2023 |

Vai miten se menee?

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se on aika tapauskohtaista.

Jos olet urheillut, syönyt terveellisesti, pitänyt ihostasi ja hiuksistasi huolta ja sinulla on hyvät geenit, niin voit vielä 40 vuotiaana näyttää tosi hyvältä.

Miten ihosta pidetään huolta?  Laittamalla siihen joka päivä kemikalimössöjä?

Tutkitusti aurinkorasva on AINOA ihon ikääntymistä hidastava tuote. Kommentoimasi henkilö tarkoitti silti varmaankin kaiken maailman meikkejä ja rasvoja yms. joita kaikki naiset käyttävät, mutta joista tutkitusti ei ole mitään hyötyä.

Tuo urheilukaan ei ole kovin hyvä. Urheilu usein saa ihmisen näyttämään vanhemmalta.

En allekirjoita tuota viimeistä lausetta. Urheilu ja kuntoilu kiinteyttää vartaloa ja tekee siten nuoremman näköiseksi. Toki paljon liikuntaa harrastavalla pitää olla myös ravintorikas ja monipuolinen ruokavalio.

Kasvoilla on paljon suurempi merkitys nuorelta näyttämisessä kuin vartalolla. Ja kasvoille urheilu on usein vanhentava asia.

Tätimäisyys ei ole sama asia kuin biologisesti nuorelta näyttäminen. Pönäkkä pullakka vartalo, rajoittunut elekieli ja huono ryhti riittää yksin tekemään henkilöstä tätimäisen. Kaikki eivät ole hieman pyöreinäkään tätimäisiä, heitä yleensä yhdistää runsas liikunta, jonka ansiosta liike on kepeää. Pari ryppyä ei ole mitään siihen verrattuna, miten liikkumattomuus heijastuu kehon olemukseen (myös sisäisesti).

Vierailija
122/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee naisesta tätimäisen? Onko se tyylistä kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene noin. Mä en näytä tädiltä. Itse voi vaikuttaa miltä näyttää. Ja jotkut ovat kasvoista nuoremman näköinen.

53v.

Vierailija
124/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee naisesta tätimäisen? Johtuuko se tyylistä? Nuorekkaasti pukeutuva 40-vuotias ei ole tätimäinen?

Lyhyt tätitukka, silmälasit, paksu niska, pökkelömäinen ja muodoton keskivartalo ja lantio eli yhtä pötköä koko paketti...

Minulla on paksuhkot hiukset lapaluiden alle, yleensä pidän hiuksia kiinni ponnarilla tai nutturalla, ei ole silmälaseja lainkaan, ei ole paksua niskaa, ripset ovat luonnostaan pitkät, samoin kulmakarvat ovat luonnolliset ja tuuheat, on leveä lantio ja paino on normaalipainon ylärajalla. Ei oo siis pökkelö vartalo.

En koe yhtään olevani tätimäinen tällä tyylillä.

N46

Vierailija
125/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee naisesta tätimäisen? Onko se tyylistä kiinni?

Mun mielestä nimenomaan on siitä yleisolemuksesta kiinni.

Tätimäisen tekee mielestäni tällainen tyyli ja olemus:

- lyhyeksi kynityt poikamaiset hiukset ja vielä shokkivärillä korostettuna

- silmälasit

- selkeä ylipaino ja sen myötä pökkelö vartalo (eli maha tosi iso ja lantio jopa pienempi)

- vaatteet joku tunika ja trikoot

Vierailija
126/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Just eilen kysyttiin taas paperit kun ostin yhden siiderin kaupassa.

N42

Minulta kysyttiin 43 v. viimeisen kerran. Nyt 45 näytän selvästi tädiltä.

Multa kysyttiin 47-vuotiaana, kun juoksin suoraan saunanraikkaana hakemaan vappuskumppaa. En kyllä ymmärrä miksi. Nyt 51-vuotiaana etenkin näyteikkunasta näkyy ihan täysverinen täti-ihminen.

Vierailija
127/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta näyttää yli 45-vuotiailla myös piirretyt kulmakarvat (kun omat on nypitty niin, ettei ne enää edes kasva), yliampuvat silmäripset, liian raju meikki.

Liian vahva meikki yli 45-vuotiailla näyttää siltä, kuin olisi mies, joka on meikattu.

Pitää osata laittaa vähemmän meikkiä vanhempana, ettei näytä drag queenilta.

Vierailija
128/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee naisesta tätimäisen? Johtuuko se tyylistä? Nuorekkaasti pukeutuva 40-vuotias ei ole tätimäinen?

Lyhyt tätitukka, silmälasit, paksu niska, pökkelömäinen ja muodoton keskivartalo ja lantio eli yhtä pötköä koko paketti...

Minulla on paksuhkot hiukset lapaluiden alle, yleensä pidän hiuksia kiinni ponnarilla tai nutturalla, ei ole silmälaseja lainkaan, ei ole paksua niskaa, ripset ovat luonnostaan pitkät, samoin kulmakarvat ovat luonnolliset ja tuuheat, on leveä lantio ja paino on normaalipainon ylärajalla. Ei oo siis pökkelö vartalo.

En koe yhtään olevani tätimäinen tällä tyylillä.

N46

Sä olet kyllä tuossa iässä auttamatta tädin näköinen. Sori. Me kaikki ollaan. Eikä siinä ole mitään pahaa. Tätiys on lahja, jota ei ihan kaikille suoda.

Vierailija
129/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin kaikilla mene ! Minäkin jo 66 enkä kulje kukkahatussa ja partakin vielä vailla harmaita. Tytötkin tykkää, että kaljuni on seksikäs.

Vierailija
130/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun seutu kasvoissa ja silmuen syvyys vaikuttaa. Minulla on ikäväkseni aika pienet ja hieman jo ryppyiset huulet ja silmät syvällä päässä joten näytän paljon vanhemmalta kuin olen.

Vierailija
131/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa arvioida ihmisten ikää ollenkaan. Siksi saatan joskus ajatella, että joku on nuorempi tai vanhempi kuin onkaan. Aika huono mittari kun muutenkin ihmiset subjektiivisesti katsoo muita.

Vierailija
132/142 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua... onko se '40-vuotiaana rupsahtaa yhdessä yössä' totta 🤨 täytän tänä vuonna 37 vuotta ja kauhistuttaa koko ajatus. Vielä olen kyllä ihan kivan näköinen...

Vierailija
133/142 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpä vaan, terv Jorma 42 v.

Vierailija
134/142 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta 33v. mieheltä kysyttiin paperit kun ostin GTA pelin Prismasta :O

Vierailija
135/142 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Just eilen kysyttiin taas paperit kun ostin yhden siiderin kaupassa.

N42

Minulta kysyttiin 43 v. viimeisen kerran. Nyt 45 näytän selvästi tädiltä.

Sama. 

Vierailija
136/142 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen 50v ja edelleen ihmetellään että kuinka nuorena olen kohta kolmikymppiset lapseni tehnyt 😂

Vierailija
137/142 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta 48v naiselta kysyttiin papereita tänä kesänä, saimme kyllä kunnon naurut mieheni kanssa😃 en tavoittele mitenkään nuoruutta, kuljen aika luonnollisen näköisenä ilman suurempia laittamisia, joten vissiin geenit sitten vaikuttaa.

Vierailija
138/142 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään setäkin voi näyttää tädiltä.

Tälle repesin!! 😆

Vierailija
139/142 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän varmaan riippuu siitä mikä on tätiyttä. Olen keski-ikäinen mutta vielä keväällä on luultu teinin luokkakaveriksi, alkoi jo naurattaa :) En ole meikannut viiteentoista vuoteen ja sitä ennenkin vain satunnaisesti. Ihonhoito on peruspesuneste ja apteekin perusvoide. Vettä juon paljon, en polta ja alkoholin käyttö maltillista. Pukeutuminen tyyliin verkkarit ja huppari. Ulkoilen paljon ja olen hoikka. 

Vierailija
140/142 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätiintymisellä tarkoitetaan tyyliä, niin osa on sitä jo kolmekymppisenä. Kananpersetukka ja mummotunika-yhdistelmä takaavat tanttamaisen vaikutelman.

Monet paljon alkoholia käyttävät ja tupakoivat näyttävät helposti nuorekkaasta tyylistä huolimatta rupsahtaneilta jo nuorena.

Myös huulitäytteet ym. vanhentavat ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan