Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin että jos 32 vuotiaana vielä näyttää tosi nuorelta, sitten yhtäkkiä 40 vuotiaana näyttää jo tädiltä?

Vierailija
23.08.2023 |

Vai miten se menee?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö 20-vuotias samalta kuin 30+ 

Miksi pitäisi näyttää 20-vuotiaalta 30+?

Ainoa hyöty jonka tuosta keksin olisi se, jos haluaisi parikymppisen miehen, mutta kyllähän se ikä tulisi kuitenkin sitten ilmi vaikka miltä näyttäisi :D

Ja jos parikymppinen mies haluaa kolmekymppisen naisen, niin luultavasti se tykkää just sellaisesta kolmekymppisen näköisestä?

Kaverini (34v) on naimisissa 10 vuotta nuoremman miehen kanssa ja tuo kaveri ei ole tippaakaan nuoremman näköinen, vaan oikein sellainen isotissinen tätimäinen Heluna.

Se on sen miehen mielestä just jees, tykkää sellaisesta.

Vierailija
62/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkkejä suomalaisiin 40v+ naisiin jotka näyttää alle 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että kaikki vanhenevat. Koko ajan. Ikuinen nuoruus on jossain.

Vierailija
64/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Minulla tapahtui jonkunlainen rupsahdus n 38 iässä, sellainen jonkinsortin naaman valahdus, jonka myötä kasvot ei näytä enää kolmekymppiseltä vaan keski-ikäiseltä. Yksilöllistä milloin se tulee, hoikkuus ja hyvä luusto auttaa näyttämään hyvältä joka iässä.

Hoikuus voi kyllä saada näyttämään vanhemmalta. Kun alkaa ryppyjä tulla niin laihoilla ne näkyvät paremmin, jos on vähän pulleampi ryppyjä ei näy.

Totta, mutta toisaalta tädiltä tai vanhalta näyttäminen johtuu kyllä muustakin kuin rypyistä. Etenkin, jos puhutaan ilmerypyistä eikä ns. oikeista rypyistä. Jos on kauniit kasvonpiirteet sekä hoikka ja kauniin mallinen vartalo, näyttää kokonaisuutena nuoremmalta vaikka ilmeryppyjä olisikin. Eri asia sitten, onko sillä mitään merkitystä. Ja hyvin harva oikeasti näyttää merkittävästi ikäistään nuoremmalta tai freshimmältä. Jonkun jo mainitsema Mette Mannonen on yksi tällainen poikkeus. Hän on 10 vuotta minua vanhempi, mutta minä silti näytän paljon tädimmältä. 

Metellä on kyllä melkoinen meikkimaski, miltäköhän näyttää ilman meikkiä...

Joo, toki hänellä on paljon meikkiä. Mutta jos häntä vertaa saman ikäisiin, yhtä lailla meikattuihin ruutukasvoihin, on ero selvä.

Vierailija
65/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän.

N42

Vierailija
66/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058

Vierailija
67/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Minulla tapahtui jonkunlainen rupsahdus n 38 iässä, sellainen jonkinsortin naaman valahdus, jonka myötä kasvot ei näytä enää kolmekymppiseltä vaan keski-ikäiseltä. Yksilöllistä milloin se tulee, hoikkuus ja hyvä luusto auttaa näyttämään hyvältä joka iässä.

Hoikuus voi kyllä saada näyttämään vanhemmalta. Kun alkaa ryppyjä tulla niin laihoilla ne näkyvät paremmin, jos on vähän pulleampi ryppyjä ei näy.

Totta, mutta toisaalta tädiltä tai vanhalta näyttäminen johtuu kyllä muustakin kuin rypyistä. Etenkin, jos puhutaan ilmerypyistä eikä ns. oikeista rypyistä. Jos on kauniit kasvonpiirteet sekä hoikka ja kauniin mallinen vartalo, näyttää kokonaisuutena nuoremmalta vaikka ilmeryppyjä olisikin. Eri asia sitten, onko sillä mitään merkitystä. Ja hyvin harva oikeasti näyttää merkittävästi ikäistään nuoremmalta tai freshimmältä. Jonkun jo mainitsema Mette Mannonen on yksi tällainen poikkeus. Hän on 10 vuotta minua vanhempi, mutta minä silti näytän paljon tädimmältä. 

Metellä on kyllä melkoinen meikkimaski, miltäköhän näyttää ilman meikkiä...

Kyllä ja ennen kaikkea luonnossa. Jossain tv:ssä ihmiset näyttävät erilaisilta. Näin Pippa Laukan livenä yksi pvä ja näyttää ihan ikäiseltään, vaikka hyvältä vielä näyttääkin.

Vierailija
68/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän.

N42

Linkki instaan niin katotaan...

Vierailija
69/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox

Vierailija
70/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 34v ja viimeksi kesällä yksi henkilö suorastaan loukkaantui kun olin niin paljon vanhempi kuin hän oli olettanut. Kuvitteli että olen paljon häntä nuorempi n 25v ja yritti sellaisella setämiesasenteella alkaa selittää jotain ja sit kävi ilmi ettei meillä ole ikäeroa kuin nelisen vuotta... Oli kyllä niin absurdi tilanne etten oikein tiennyt vitsailiko vaan vai oliko tosissaan, mut kyllä se oli tosissaan. Omasta mielestäni näytän ihan ikäiselleni, mutta ilmeisesti en kaikkien mielestä, koska ei ollut eka kerta kun tulee joku vastaava tilanne.

Vierailija
71/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän taidettiin aikoinaan täälläkin ruotia. :D Ihan ikäisensä näköinen leidi. Hyvännäköinen toki.

Vierailija
72/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään setäkin voi näyttää tädiltä.

Vierailija
73/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hyvin otettu kun tytär sanoi että näytän samalta kuin 20-vuotiaana. Ja ikää on 50 v.

Ihan hyvin voi näyttää samalta eihän tässä ole sanottu näyttääkö vanhalta vai nuorelta.

Vierailija
74/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just niin se menee. Viimeistään 45 näyttää tädiltä.

Eriävä mielipide. Kaverini on 54-vuotias ja näyttää yhä nuorekkaalta ja kauniilta edelleen, eikä yhtään tätimäiseltä.

Naisten mielipiteet ovat naisten mielipiteitä.

Tämä on kyllä 45-vuotiaan miehen mielipide.

Vierailija
75/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan huvittaa sellaiset 35-45-vuotiaat naiset jotka epätoivoisesti yrittävät näyttää nuoremmilta kuin oikeasti ovat, pukeutuminen on kuin teinillä (housutkin niin ylhäällä että cameltoe näkyvillä) mutta kropan muoto ja kasvot paljastavat toisin. Sitten on vielä lipfillerit ja ripsienpidennykset... yök. Jättäkää ne teinien koltut kauppaan ja laittakaa jotain aikuismaista ja tyylikästä.

Vierailija
76/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi näyttää nuoremmalta kuin on, ulkoinen kauneus on katoavaista, mutta sisäinen vain lisääntyy kun ikää tulee. Aika pinnallinen pitää olla, jos vain peiliä tuijottelee, arvot ratkaisevat elämän onnellisuuden. Jos on rakkautta, on myös elämää😍

Vierailija
77/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä paino korkeintaan normaalina ja pidä pitkät hiukset. Ja otsatukka. Sillä reseptillä on ikinuori.

Vierailija
78/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä, vaan paino ja kunto. Nuo vaikuttavat ikää enemmän.

Vierailija
79/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee naisesta tätimäisen? Johtuuko se tyylistä? Nuorekkaasti pukeutuva 40-vuotias ei ole tätimäinen?

Lyhyt tätitukka, silmälasit, paksu niska, pökkelömäinen ja muodoton keskivartalo ja lantio eli yhtä pötköä koko paketti...

Juu, sit rinnat ja vatsa yhdistyy yhtenäiseksi kummuksi.

Vierailija
80/142 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, mutta alkanut tosissaan v#tuttaan tää joidenkin naisten vanhenemisen pelko ja siitä vouhkaaminen.

Hiljattain tuttu 20-vuotias totesi ihan tosissaan näin: nyt kun mä oon täyttänyt 20 niin mä oon alkanut ehkäiseen vanhentumisen merkkejä

Ja nuoret läträä retinolia naamaan, TikTokissa leviää tää retinolitrendi. Ovat kauhuissaan jos ei näytä täydelliseltä tai jos vanhenee, somen myötä nuorten naisten ulkonäkökeskeisyys ja masennusoireet lisääntyneet huomattavasti. Näitäkin keskusteluita lukee nuoria ihmisiä, vaikka onkin ns. mammapalsta.

Monille tulee varmaan kotoakin mallia siihen ulkonäkökeskeisyyteen, nuoruudessa roikkumiseen ja vanhenemisen pelkoon, sellaisen käsityksen saa kun täältä lukee aikuisten naisten juttuja.

+filtterit vs todellisuus, kun pelistä näkyykin käsittelemätön naama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi